Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako alkoholistia tunnet, jotka kieltävät olevansa alkoholisteja vaikka...

Vierailija
02.08.2011 |

ilmiselvästi sellaisia ovat?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on kyllä tosi paljon tuttuja, ja alkoholi kuuluu lähes kaikkien elämään, mutta yhtään alkoholistia ei mahdu joukkoon.

Vierailija
2/7 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kertoisin kyllä jos joku läheiseni osoittaisi asiaa kohtaan mielenkiintoa.

Muista ihmisistä en lähde spekuloimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat omasta mielestään vain innokkaita bilettäjiä. Eivät osaa olla missään tilaisuudessa selvinpäin. Lähes kaikki vapaa-aika menee kännissä. Surullista.

Vierailija
4/7 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kyllä muutaman alkoholistin jotka kyllä tunnustavat olevansa alkoholisteja.

Vierailija
5/7 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on alkoholisti, muttei omasta mielestään. Kaikki muut ympärillä olevat näkevät asian todellisen laidan. Mies on aiheuttanut mielipahaa läheisilleen juomisellaan, ja jopa pari vaaratilannetta (ei väkivaltaa, mutta itsepäistä käytöstä, jonka seurauksena olisi lapsi jopa voinut kuolla, ellei toinen aikuinen olisi puuttunut asiaan). Mies on sammunut kadulle ulkomailla, ja kotonakin sammuu silloin tällöin johonkin muualle paitsi sohvalle tai sänkyyn.

Silti mies ei myönnä ongelmaa. Viimeksi tänään eräs hoitoalan ihminen sanoi miehelle, että ylittää reippaasti suurkulutuksen rajan, ja olisi syytä keskustella juomisesta A-klinikalla. Sanoi myös, että mies selvästi on aiheuttanut vaaratilanteita juomisellaan ja on erittäin huolestuttava tilanne. Silti mies on sitä mieltä, ettei tarvitse apua.

Aion muuttaa heti, kun saan raha-asiat siihen kuntoon, että voin muuttaa omaan kämppään.

Viina on miestä vahvempi.

Vierailija
6/7 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko (21v) ja mun isä

Vierailija
7/7 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän mielestään vain luo sosiaalisia suhteita baarissa