Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis VASEMMISTO-DEMARI ALAISENI valittavat

Vierailija
02.08.2011 |

kaikesta. Mihinkään ei olle tyytyväisiä.

Nyt olen tajunnut, että heidän kurjuuttaan ja pahaa oloaan ei esimies saa parannettua.

Aijon muuttaa linjaani pehmeästä vähän kovemmaksi.

En anna vaihtaa vapaasti työvuoroja, en anna pitää taukoja 1 tunti kerrallaan ja päättää monen monia asioita, joihin ovet saaneet vaikuttaa.

Olen hoitoalalla ja nyt riittää tämä valittava akkalauma.

Jos eivät tajua itse lähteä työpaikasta, laitan heidät todella koville.

Mistä kimpoaa jatkuva valittaminen? Teki niin tai näin aina joku narisee, kun pikkulapsi.

Jos ei saa 5 hoitajaa ottaa aurinkoa kesällä ulkona työaikana, niin sitten kommentoivat, että työpaikalla ei saa pitää enää taukojakaan jne.

Alan jakamaan kirjallisia varoituksia ja irtisanon kohta puolet valittajista, huoh!

on muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laukaisee yleensä se, että vaihdetaan se huono ja vittumainen pomo. Eli sullakin taitaa olla jo lähtölaskenta käynnissä.

ay-ääliö aloitti valituksen... ylläri...

Akkalauman kanssa se nyt vaan on tuollaista.

Vierailija
2/14 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akkalauman kanssa se nyt vaan on tuollaista.

naisvaltaisilla aloilla ja naisvoittoisissa työpaikoissa elämä on monesti yhtä helvettiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laukaisee yleensä se, että vaihdetaan se huono ja vittumainen pomo. Eli sullakin taitaa olla jo lähtölaskenta käynnissä.

Vierailija
4/14 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinun kannattaisi vaihtaa työpaikkaa. Luulisin että se valittaminen vähenisi kun pääsisivät sinusta eroon.

Vierailija
5/14 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden pomon vaihtaminen on paljon helpompaa kuin että vaihtaisi lauman työntekijöitä.

Vierailija
6/14 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin laittaa sen porukan kuriin.

ap

Vierailija
7/14 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettiä ensin että onko siinä työpaikassa jotain perustavaa laatua vialla? Jos pomot vaihtuu, niin ne kierrättää näköjään vaan paskoja pomoja paikalta toiselle.

Voisit kysyä ihan suoraan, mitä kehitettävää työpaikassa heidän mielestään olisi. Ja ottaa palaute nöyränä vastaan, ja todella alkaa kehittämään asioita, ei tuo muuten lopu, jos ei asiat muutu. Tuolla asenteella sinä vain lietsot lisää vihaa ja tyytymättömyyttä.

Vierailija
8/14 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta asian vierestä:

Suomen suosituin työpaikka oli tässä joku vuosi sitten sosiaalialalla yksityinen firma. Alaiset kehuivat sitä että saivat vaikuttaa käytäntöihin ja se vaikutti koko työssä viihtyvyyteen.

Vierailija
9/14 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö esimiehenä tiennyt, että aikuiset työssäkäyvät ihmiset voivat taantua työpaikalla pikkulapsen asemaan? Osa porukasta valittaa aina, vaikka oltaisiin taivaassa töissä, tämä johtuu siitä että ei haluta ottaa vastuuta omasta toiminnasta, on ns. asenneongelmia. Valittaminen on joissakin tapauksissa valtaa, nämä ikuiset marmattajat saavat työyhteisössä jatkuvalla arvostelulla ja valittamisella oman tontiinsa ja tilansa, eikä kukaan uskalla nousta heitä vastaan (muut työntekijät).

Tähän ei auta muu kuin avoimuus, ja pelisääntöjen selkiyttäminen, varhainen puuttuminen asioihin konkreettisesti eli ei ylesellä tasolla, vaan kohdistaen kritiikki konkreettisesti. ole tiukka mutta rakentava. toimi esimerkkinä itse.

Vierailija
10/14 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillain vasemmistodemareilla on luonnostaan uhrin rooli. Uhrin, jota pomot ja kapitalistit kyykyttää. Se on ihan sama mitä myönnytyksiä, vapauksia tai vaikka bonareita näille uhriutuneille jakelee, ne on ihan samanlaisia uhreja siitäkin huolimatta. Riistettyjä ressukoita.

Ongelma vaan on siinä, että ne säteilee sitä paskaa koko työyhteisöön.

Vierailija
11/14 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eivät halua itse ottaa vastuuta mistään. Hyvä ap, laita niille luu kurkkuun. Jos irtisanoutuvat, niin varmasti löytyy innokkaampia ja parempia tilalle.

Vierailija
12/14 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

h¤lvetin helppoa täällä Suomessa, niin on vara valittaa...

Vierailija
13/14 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullut talon ulkopuolelta kokeneena johtajana.

Hakijoita oli kyllä aika paljon - joten kierrätyksestä ei ollut kyse.

Kun aloitin työt, kartoitin kaikki epäkohdat.

Olen kuunnellut, ottanut työntekijöitä mukaan kehittämiseen, heitä on kehuttu ja kannustettu.

Ovat saaneet vaikuttaa loma-ajnkohtiinsa.

Työvuorotoiveita saa esittää ja ne otetaan aina huomioon. Kaikille maksetaan sama palkka.

Työajat ovat heidän toiveiden mukaan suunniteltu.

Jokaiselle annettu oma vastuualue.

Olen luonut avoimen ilmapiirin, jossa pidetään tiukat rajat, mutta puolin ja toisin joustetaan.

Tästä kaikesta kiitoksena. Valittamista, valittamista ja vielä kerran valittamista.

Sitten selitetään, että kun mulla on avioero, sairaus, rahahuolia, ihmissuhdeongelmia jne. siksi olen niin ilkeä töissä.

Oikeuttaako tämä kaikki olemaan v- mäinen töissä?!?

Täysin kohtuuttomia vaatimuksia esimiehelle. Mutta itse ei pidetä mistään YHTEISESTI sovitusta asiasta kiinni ja silti kehdataan jatkuvasti valittaa.

En aijo luovuttaa.

ap

Vierailija
14/14 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse akkalauman esimiehenä välillä myös helisemässä. Aina on vain työntekijällä niin saakelisti oikeuksia, ikinä ei koskaan velvollisuuksia. pomon tulee joskus jopa oman jaksamisensa uhalla jaksaa, auttaa, keskustella, joustaa yms.

Olisiko sinulla esimiestä jonka kanssa puhua asiasta ja miettiä yhdessä keinoja. Eihän tuo kovin tervettä ole, että pomoja pyöritetään miten sattuu. nyt duunarit oppii siihen, että he sanelee ehdot ja jos ei kelpaa pomo vaihtoon.

Pidä tiukka linja ja ole suora, rehellinen ja oikeudenmukainen kaikille. Kyllä se siitä!