Sain kaverilta muutaman tunikan, suht pitkiä ovat, puoleen väliin reittä.
Jos en saa yleisen mielipiteen mukaisesti käyttää legginsejä, niin mitä sitten?
Pitkät housut/farkut ovat nyt liian kuumat.
Hame/sortsit näyttäisivät hölmöltä, kun noi tunikat on niin pitkiä.
Kommentit (13)
Tee niin kuin haluat. Jos seksipalstan miehiltä kysytään, niin ilman mitään housuja on kai paras. ;)
helppoa, onko sulla muitakin maata mullistavia ongelmia?
Pelkkä tunika? Näyttäisi mun päälläni turhan seksikkäältä. Ap
esim puuvillaiset polvihousut tai farkkucaprit.
koska ero tunikan helmaan olisi vain muutama sentti.
Ap: caprit/polvihousut olisivat hölmön näköiset, koska ero tunikan helmaan olisi vain muutama sentti.
Polvihousuthan on polveen asti ja caprit puoleen sääreen.
Laita paksut sukkahousut, näyttää paljon paremmalta kuin legginsit! Itekin olin tänään töissä pitkässä tunikassa ja sukkiksissa.
laita legginsit vaan! Ne ovat hyvän näköisiä juuri tuollaisten tarpeeksi pitkien tunikoiden ja mekkojen kanssa.
eroa korkeintaan se sentti jos sitäkään, eli välillä näyttää, kuin ei olisi mitään alla. Seksyä, ei haittaa :D Ja sit kuitenkin saapi pyllistellä ja kyykkyillä, kun ne siellä alla kuitenkin on. Farkkujen kanssa käytän myös, kuten tänään.
- saan itse siskoltani ja veljeni vaimolta vaatteita joka kesä- xl kun olen niin olen niistä tosi onnellinen
ps. - olen keskituloinen ja työssäkäyvä- mutta piristys vaatekaappiiin on aina ok- en nirsoile
Joo, on tosi mukava kaveri minulla.
Hän antoi siis kolme tunikaa, pari mekkoa, T-paitoja, huppareita kolme ... ja vaikka mitä.
Juuri minulle sopivia ja uudenveroisia.
Olen töissä palkkatuetussa paikassa, ei minulla ole varaa ostaa vaatteita.
Ap: caprit/polvihousut olisivat hölmön näköiset, koska ero tunikan helmaan olisi vain muutama sentti.
Mielestäni makkarankuorihousut (eli leggarit) ovat aina hölmön näköiset.
Legginsit alle vaan. Pitsireunaiset mamelukitko pitäisi olla??