Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Saako miehesi lähteä yönyli -reissuille duuniporukan kanssa vapaasti?

Vierailija
02.08.2011 |

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole muuta sovittuna eikä ole mikään erityistilanne perheessä päällä, kuten laskettu aika (työreissussa oli kyllä esikoisen laskettuna aikana, kun oli välttämätöntä, mutta bilereissuun ei lähtisikään sellaisena aikana) tai joku väsähdys, että tarvisin itse erityistukea mieheltä.

Meinaatko, että ne kaikki siellä tosiaan kilpailee naisesta ja joku sitten lopussa "voittaa" vai miten? Pitäisin miestäni aika turhakkeena, jos tollaisiin kisoihin olisi joku tarve osallistua...

Vierailija
62/77 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ottaa aikuiselta ihmiseltä vallan määrätä, minne hän saa mennä ja milloin.

Tsiisus!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAAKO miehenne mennä ja pikku rouvat antavat luvan tai ei

Onko teillä kyse kahden aikuisen suhteesta vai aikuinen-lapsi-holhous/määräys/lupienantamissuhteesta..

Vierailija
64/77 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos jotkut äijänköriläät ehkä toivovatkin että lähtisin niiden kanssa yhteissaunaan niin sitä en TODELLAKAAN tee. Olen aivan riittävästi kuullut sitä sovinistiläppää että tiedän kuinka iso virhe olisi näyttää alaston kroppani sille porukalle.

Mutta vastauksena kysymykseen: mieheni saa kulkea työpaikan biletysreissuilla mielensä mukaan, samoin minä oman työpaikkani vastaavilla. Minä en ainakaan ajattele siitä mitään erityistä, tuskin miehenikään. En haluaisi olla sellaisessa suhteessa jossa toisen elämää rajoitettaisiin ja kytättäisiin hullun mustasukkaisuuden vallassa.

Kummallekin meistä työyhteisö on sosiaalisesti hyvin tärkeä. Näen niitä ihmisiä erittäin mielelläni myös vapaalla. Mieheni on omien työkaveriensa kanssa jopa niin läheinen että osa lasteni kummeista on hänen työkavereitaan.

Vierailija
65/77 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tyhmyyden määrää. Kuinka sinulla on oikeus puuttua aikuisen ihmisen itsemääräämisoikeuteen??? Saako hän lähteä? Minne? Milloin? Kene kanssa? Saako mennä pihalle? Saako mennä yksin sinne tai tänne?

Vierailija
66/77 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki saisi mutta eipä hänen lupia tarvitse edes kysellä. Ei kyllä ole koskaan mennyt kun ei ole halunnut (viimeksi porukka kävi Tallinnassa).

Vierailija
67/77 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kun ihmetellä tätä... ..tyhmyyden määrää. Kuinka sinulla on oikeus puuttua aikuisen ihmisen itsemääräämisoikeuteen??? Saako hän lähteä? Minne? Milloin? Kene kanssa? Saako mennä pihalle? Saako mennä yksin sinne tai tänne?

Aika pitkälle vedettyjä johtopäätöksiä sinulla ja monella muullakin. Missä tässä ketjussa on kielletty ketään menemästä minnekään?

Se on kai tässä tullut selväksi, että joissain perheissä näistä vapaa-ajan menoista käydään keskusteluja.

Vierailija
68/77 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samoin minä omien työ- tai muiden kavereiden kanssa. Liitossamme on kaksi aikuista ihmistä.

Vierailija
69/77 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan lastenhoitokuviot sovitaan ja ilmoittaa ajoissa.

Vierailija
70/77 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä pitää ensin sopia kotona että mullekin käy eikä ole muuta sovittuna tms. Mutta en siis periaatteessa vastusta tuollaisia reissuja, saa kyllä käydä.

Vierailija
71/77 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samoin minä omien työ- tai muiden kavereiden kanssa. Liitossamme on kaksi aikuista ihmistä.

ei ole koskaan tarvinnut pohtia tällaisia asioita

Vierailija
72/77 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti meillä ensin kysytään toiselta onko ok mennä. Minusta ihan kohteliasta parisuhteessa keskustella asioista eikä vana ilmoittaa että minähän teen mitä lystään olit sinä mitä mieltä tahansa. Meillä on esim. käynyt niin että haluttuun menoon ei olla päästy sen takia että toinen on sairastunut tai koska oli jo sovittu muuta mikä oli unohtunut.

Vierailija
73/77 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli ennen työporukassa 8 miestä ja 2 naista. Silloin kyllä ymmärsin kun yksi naisista jäi kotiin, kun miehet meni saunomaan, uimaan ja syömään, mutta en ymmärtänyt miksi se yks nainen meni mukaan.. 8 kännistä miestä alasti suljetussa tilassa.. Itseäni ainakin olisi ahdistanut..

Piti olla näin lainaus.

Siis KIIIITOS. Edes joku ymmärsi mitä tarkoitan.

Taisi menneä tuon lainaamaasi vastaajan ymmärrys tuon mukaan lähtevän naisen puolelle. Ei siis niin, että kotiin jäävää pikkuhiljaa ahdistaisi. Liian monimutkaista?

t:ap

Miehellä oli ennen työporukassa 8 miestä ja 2 naista. Silloin kyllä ymmärsin kun yksi naisista jäi kotiin, kun miehet meni saunomaan, uimaan ja syömään, mutta en ymmärtänyt miksi se yks nainen meni mukaan.. 8 kännistä miestä alasti suljetussa tilassa.. Itseäni ainakin olisi ahdistanut..

Piti olla näin lainaus.

Siis KIIIITOS. Edes joku ymmärsi mitä tarkoitan.

Vierailija
74/77 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle lainaaminen on liian monimutkaist. Po. näin:

Taisi menneä tuon lainaamaasi vastaajan ymmärrys tuon mukaan lähtevän naisen puolelle. Ei siis niin, että kotiin jäävää pikkuhiljaa ahdistaisi. Liian monimutkaista?

Vierailija
75/77 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin kyllä sen samoin kuin sinä. Tuo kirjoittaja vaan tuntuu olevan tässä ketjussa ainoa, joka myöntää että 1 nainen + lauma miehiä alastomana _työ_kaverien yhteissaunassa ei ole ihan perussettiä. Ihan sama kumman kannalta ajatellaan, niiden miesten tai sen naisen.

Saunotteko muuten itse aina miespuolisten työkaverienne kanssa yhdessä alasti? Onko ihan peruskuvio kun käytte niillä työporukoittenne reissuilla, minne saatte ihan vapaasti koska vaan mennä? Eletäänköhän me ihan samassa maailmassa...

Vierailija
76/77 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olettaen että se on mahdollista järjestää.

Vierailija
77/77 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaisiko tämä mielipiteeseenne: työkavereiden biletysreissuun on lähdössä 10 miestä ja yksi nainen.

Ei vaikuttaisi vaikka olisi viisi naista.