G: Saako miehesi lähteä yönyli -reissuille duuniporukan kanssa vapaasti?
Kommentit (77)
Syy on se että mun mies on niiden duunikavereiden työnantaja. Joskus tarjoaa niille jotain kivaa, esim. lätkän sm-finaalin liput jne. mutta ei se niiden kanssa halua bilettää tai olla liian läheisissä tekemisissä vapaa-ajalla.
Kavereiden kanssa saa mennä ja on välillä käynytkin ja samoin olen minä. Harvemmin kuitenkaan käydään missään yön yli jutuissa, mies viimeksi viime talvena ja mä nyt tänä kesänä.
Minulle lainaaminen on liian monimutkaist. Po. näin:
Mä bongasin sun viestin sieltä epäonnistuneiden lainausten seasta ;)
Vaikuttaisiko tämä mielipiteeseenne: työkavereiden biletysreissuun on lähdössä 10 miestä ja yksi nainen.
t:ap
Jos mukana on vain yksi nainen, illasta tuskin kehkeytyy mitään kuhertelutyyppistä. Ainakaan yhtä helposti, jos miehiä ja naisia olisi about sama määrä.
ja olen useasti ollut reissussa työkavereiden kanssa eikä miehelleni ongelma. Ei, en menisi miesten kanssa yhteissaunaan enkä lähtisi ainoana naisena reissuun.
mutta ei koskaan lähde. Itse en kyllä minäkään menisi. Mieluummin vietän vapaa-aikani rentoutuen perheen parissa, kuin työkavereiden kanssa, vaikka mukavia ovatkin. Ei tulisi mieleenkään lähteä, jos ei olisi pakko.
ei käy tollasissa. Jos on työpaikan pikkujoulut, reissuja tms.niin mies ei halua mennä, koska ei käytä alkoholia eikä käy yöelämässä. Sinänsä mulle ei kuulu mitä tekee, mutta itse ei halua mennä, on mieluummin kotona perheensä kanssa, ja reissataan perheen kesken mitä reissataan. ei ehkä sovi kaikille, mutta meille sopii
...että 1 nainen + lauma miehiä alastomana _työ_kaverien yhteissaunassa ei ole ihan perussettiä. Ihan sama kumman kannalta ajatellaan, niiden miesten tai sen naisen.
Saunotteko muuten itse aina miespuolisten työkaverienne kanssa yhdessä alasti? Onko ihan peruskuvio kun käytte niillä työporukoittenne reissuilla, minne saatte ihan vapaasti koska vaan mennä? Eletäänköhän me ihan samassa maailmassa...
No mä olen ollut monta kertaa se ainoa nainen saunaillassa, eikä se tarkoita mitään yhteissaunomista. Miehet käy, ketkä haluaa ja tulevat sitten pyyhe lanteilla takkahuoneeseen tai mikä tila siinä nyt onkin. Itse en näissä tilaisuuksissa sauno, en oo muutenkaan saunan ystävä ja usein lähdetään johonkin baariin jatkoille eli pitäis taas meikata ym.
Eikä sit voi mitään jos jonkun työkaverin vaimo ei hyväksy mun läsnäoloa, eipä taida olla mun ongelma.
Nää lainaukset ei muuten näytä onnistuvan...
No mä olen ollut monta kertaa se ainoa nainen saunaillassa, eikä se tarkoita mitään yhteissaunomista. Miehet käy, ketkä haluaa ja tulevat sitten pyyhe lanteilla takkahuoneeseen tai mikä tila siinä nyt onkin. Itse en näissä tilaisuuksissa sauno, en oo muutenkaan saunan ystävä ja usein lähdetään johonkin baariin jatkoille eli pitäis taas meikata ym.
Eikä sit voi mitään jos jonkun työkaverin vaimo ei hyväksy mun läsnäoloa, eipä taida olla mun ongelma.
Tässä tapauksessa oikeasti yhteissaunotaan. Kuuluu perinteisiin, ettei mitään erillisiä naisten vuoroja ole.
onkin ainakin niin epäterve suhde, ettei kumpikaan halua päästää toista menoilleen. Ja sitten jos ja kun toinen kumminkin niin menee, niin silloin täytyy laittaa joku tekstari perään, että toiselle tulisi varmasti pahamieli.
Olis kyllä kiva päästä tästä eroon.. mutta miten ?!
Ketjun aiheena on, SAAKO mies mennä työpaikan reissuille vapaasti. Saa tai ei saa - se tarkoittaa sitä, onko hänellä lupa vai kielletäänkö häntä. Eri asia kuin että parisuhteessa keskustellaan menemisistä.
Kyllä meilläkin on pakko keskustella toisen kanssa kaikki yönyli-reissutarpeet ja jopa ihan vain tavalliset iltamenot, kun se on tarpeen lastenhoidon takia. Se on aivan eri asia kuin se että pohdittaisiin, SAAKO toinen lähteä työpaikan reissuille.
Aika pitkälle vedettyjä johtopäätöksiä sinulla ja monella muullakin. Missä tässä ketjussa on kielletty ketään menemästä minnekään? Se on kai tässä tullut selväksi, että joissain perheissä näistä vapaa-ajan menoista käydään keskusteluja.
Jos sille tulee työmatkakomennus, niin sitten tulee. Se olis äkkiä entinen työntekijä jos mä alkaisin määräillä sen työmatkoista.
Jos sille tulee työmatkakomennus, niin sitten tulee. Se olis äkkiä entinen työntekijä jos mä alkaisin määräillä sen työmatkoista.
Eikun kyseessä siis biletysreissut, ei työmatkat.
Ei tule usein tällaisia tilanteita, enkä niistä nauti, mutta saa.
Ja samaoin saan minä. Ei kysellä lupia.
Mieheni on oikeustoimikelpoinen, ei holhouksen alainen. Ja siis myös yli 18v. Mites ap:llä, onko alaikäinen mies hänellä?
työkomennus niin toki saa ja meneekin. Jos muuten vain työkavereiden kanssa menossa, niin silloin katsotaan ettei muita menoja satu samaan aikaan. Eli saa mennä silloinkin. Ja sama toisinpäin, eli menen itsekin.
Eikun kyseessä siis biletysreissut, ei työmatkat.
En ymmärtänyt miksi ihmeessä joku viettäisi vapaa-aikansa työkavereiden kanssa.
Mutta vastaus kysymykseen on kyllä. Miksi ei saisi lähteä?
mutta eipä ole kummallakaan sellaisia ollut tässä kahdenkymmenen vuoden aikana. En kyllä itse edes lähtisi. Vietän vapaa-aikani mieluummin niin, etten puhu työasioita.
Maailmassa on miljoonia asioita jotka on ihan OK vaikken itse niin tekisikään.