Mihin genreen teinisi kuuluu, yleensä kuuluvat johonkin
Osaatko itse tunnistaa eri genret jo nuoren ulkonäöstä.
pissis
fruide
emo
ernu
hiphoppari
rokkari
japsi
hevari
tuossa muutamia tyylejä
Kommentit (33)
Meillä päin on ananaksia (poika, jolla ananastukka, mutta myös on kiinnostunut ulkonäöstään tavallista enempi, myös rellestää jonkin verran), homoja ( eivät varmaan oikeasti ole, mutta tukka on aina perusleikkaus ja hieman vanhahtava tyylikäs pukeutuminen, ovat hieman toheloja), huoria (tytöt, jotka jatkuvasti miettivät miltä näyttävät, kerjäävät huomiota ja istuvat vanhempien poikien kyydissä sidukka/kalja kourassa), nörtti (opiskelee esimerkillisesti, ei ole kiinnostunut kodin ja koulun ulkopuolisesta elämästä, vain pari nörttiä kaveria), nobody (kaikki perustyypit, jotka eivät erotu joukosta persoonallisuutensa tai ulkonäkönsä vuoksi), HUOM! Pikkuveli asuu luonani ja aloitti juuri opiskelun toisen asteen oppilaitoksessa
Meiltä löytyy nuorista pissis, hipsteri ja hippi. Äiti juntti ja isä metroseksuaali, että ollaan mekoinen näky, kun perheenä liikutaan ;)
[quote author="Vierailija" time="02.08.2011 klo 17:22"]Muoti
Emo-sanaa käytetään myös adjektiivina kuvattaessa tiettyä pukeutumis- tai muotityyliä, jota esiintyy erityisesti emo-musiikin kuuntelijoiden keskuudessa.
Emot pukeutuvat yleensä bändi- tai raitapaitoihin, pillifarkkuihin ja yleisesti tummiin väreihin. Joskus emoilla saattaa olla myös vöissä, hanskoissa ja kaulahuiveissa joitain kirkkaita värejä, kuten pinkkiä, sinistä, vihreää, keltaista ja punaista. Jalassa on monesti Converse- tai Vans-merkkiset kengät. Useimmin kuitenkin ensimmäisenä mainitut. Emoilla on usein mustat, tai todella vaaleat sekä tummanruskeat hiukset. Shokkiväriset raidat ovat myös suosittuja hiuksissa. Tyttöjen ja poikien hiustyylit ovat yleensä aika samanlaisia, hiukset ovat lyhyitä, otsatukka roikkuu silmien tai vain toisen silmän päällä. Joskus emo-tytöillä (ja/tai pojilla) on pitkät ja tupeeratut hiukset, jotka ovat silmien tai toisen silmän päällä. Tytöt yleensä tupeeraavat hiuksista vain yläosan.
Hiustyyliä kutsutaan sceneksi. Emotyyliseen pukeutumiseen kuuluvat myös pinssit ja rannekkeet, joissa on yleensä joidenkin bändien nimi tai logo. Emo-muotiin pukeutuvasta henkilöstä käytetään usein myös nimitystä emo kid. Emo hiustyyli on hyvin suosittua Amerikassa.
[muokkaa]
[/quote]
Musta ja kirkkaat värit on oma tyyli erikseen: scene
Minä niin haluaisin nähdä teistä ryhmäkuvan!
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 08:19"]
Minä niin haluaisin nähdä teistä ryhmäkuvan!
[/quote]
Sorry, lainaus unohtui. Siis teistä haluaisin nähdä ryhmäkuvan:)
Tytöt 13v ja 15v eivät kuulu noista mihinkään, aika "taviksia" ovat tyyliltään. Eiköhän noita taviksia ole kuitenkin eniten.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2011 klo 17:11"]
Mitä ovat fruide emo ja ernu?
on emoilu
http://fi.wikipedia.org/wiki/Emo_(musiikki)
Ernut on japsityylisiä
Ernut on niitä rumia ja outoja, joilla ei ole kavereita tai hengaa keskenään.
Itse olen massa.
Minä ainakin olen ihan tavallinen.
Meillä tytöt pissis tai ehkä enemmänkin amis (valkoiseksi värjätty tukka pidennyksin, nahkatakki, risaiset farkut ja irtoripset) . Toinen college-tyylinen (hinnakkaita merkkivaatteita, trenssi ja balleriinat)
Mihin genreen kuuluu poika, joka pukeutuu kuin Elvis, harrastaa musiikkia? Entä poika, joka käyttää suoria housuja, siistiä kauluspaitaa ja pikkutakkia, harrastaa politiikkaa?
Onko ensimmäinen rokkari? Ja toinen kenties setäpoika? Vai broileri? Kaipaisin hieman kattavampaa lokerointia.
Meidän tyttö on Basic bitch. #sali #fitness #MK #HuoliteltuMeikki #KimK #Kurvikasnainen
Ananastukkajonne!