Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mua vaivaa: pari ihmistä alkanut vituttaa ihan tolkuttomasti!!

Vierailija
02.08.2011 |

1) Naapurin akka. Ei ole tehnyt mulle mitään erityistä, mutta sen jutut ja toimet ottaa päähän ihan sikana. Olen jopa harkinnut jonkun kolttosen tekemistä sille. On ihan kostonhimoinen olo vaikkei ole oikeasti mitään kostettavaa.

2) Anoppi. Asuu onneksi kaukana. On periaatteessa ihan jees, mutta on vana ruvennut vituttamaan sen mielipiteet, toimintatavat, koti ja kaikki mahdollinen muukin.

Mikä ihme mua vaivaa?? Näen punaista kun ajattelenkin näitä kahta tyyppiä. Yleensä ei muiden tekemiset paljon hetkauta jos nyt eivät suoraan loukkaa mua tai hypi silmille.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku asia sinussa itsessäsi ärsyttää ja näet saman asian naapurin "akassa" ja anopissa ja se ärsyttää siksi heissä sinua. Oikeasti samat asiat itsessäsi on asioita joista et pidä.

Tai sitten sinulla on vain joku oma "kriisi" jonka koetat siirtää muiden "syyksi".

Vierailija
2/3 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin pohdin tuota, että onko noissa kahdessa jokin mun piirteeni joka ottaa mua kupoliin. Mutta en ole sellaista keksinut.

Mulla menee tämä homma ihan överiksi. Eilenkin tein Facebookin statuspäivityksen, jonka tiesin ärsyttävän naapurin vosua ihan kybällä. Hähhhääähäää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on sama yhden naapurin kanssa: esimerkiksi vituttaa sen tapa pysäköidä autonsa meidän ajoväylän tielle niin, ettei päästä kunnolla ajamaan pihasta, sekä sen jatkuva kyylääminen samalla kun se käy tupakalla. Lisäksi sen lapset ovat todella ärsyttäviä. Tätä kun on katsellut 3 vuotta niin on pikkuhiljaa alkanut ärsyttää aivan suunnattomasti koko ihminen, vaikka kyse onkin pienistä asioista.