Jos lähihoitaja palaa loppuun työssään, miten toimia?
a) hakea sairaslomaa kun vielä on töissä
vai
b) lähteä lätkimään ja menee sitten vasta lääkäriin, ettei kukaan syyllistä?
c) jotain muuta?
Kommentit (11)
Mítä tuo syyllistämispuhe oli, kuka syyllistää? Tuskin 3 kk karenssi auttaa kun on hajalla muutenkin, eli saikkua ja pääkoppa kuntoon ja miettimään uusia tuulia.
jos vaan lähden ja selitän lääkärille sen jälkeen?vai pitääkö tuo kaikki sanoa ennen lähtöä?
ap.
Eipä siinä selittelyt jälkikäteen mitään auta. Lääkärille nyt vaan mars.
siis jos kyseessä uskollinen työntekijä, joka on saanut kuormituksesta tarpeekseen.
Karenssiako tulee, jos ei vaan jaksa enää uhrautua?
vasta vähän toivuttuaan menee lääkäriin ja sitten selittelemään työkkäriin niin aivan satavarmasti. Hoitakaa nyt asiat oikeassa järjestyksessä!!
siis jos kyseessä uskollinen työntekijä, joka on saanut kuormituksesta tarpeekseen. Karenssiako tulee, jos ei vaan jaksa enää uhrautua?
vasta vähän toivuttuaan menee lääkäriin ja sitten selittelemään työkkäriin niin aivan satavarmasti. Hoitakaa nyt asiat oikeassa järjestyksessä!!
siis jos kyseessä uskollinen työntekijä, joka on saanut kuormituksesta tarpeekseen. Karenssiako tulee, jos ei vaan jaksa enää uhrautua?
Kun ei ole todellakaan toipunut yhtään, päinvastoin ja sanoo työnantajalleen, ettei vaan jaksanut enää!
jos vaan lähden ja selitän lääkärille sen jälkeen?vai pitääkö tuo kaikki sanoa ennen lähtöä? ap.
vaikka sanoisit sen ennen lähtöäkin. niin olen ymmärtänyt.
pitää olla jokin sairausdiagnoosi.
lähihoitajille on työpaikkoja joissa ei pala loppuun. Tiedän, olen kesälomalla sellaisesta, työtä on ja vastuuta mutta itse saa työhönsä vaikuttaa paljon ja työilmapiiri on kannustava ja kantava.
Jos sen sijaan tuntuu että on ihan väärällä alalla kannattaa vaihtaa alaa, vaikka lähihoitajan paperilla pääsee kyllä monenlaisiin töihin
menee lääkäriin ja saa sairauslomaa. Sen aikana on aikaa saada itsensä sellaiseen kuntoon, että voi hakea ja saada uuden työpaikan.
a)
b)
ja
c) opiskella uusi ammatti