Milloin olet tuntenut itsesi kaikkein eniten hemmotelluksi?
Kommentit (6)
ja sen jälkeen ravintolaan syömään. Silloin myös, kun olen saanut vauvan. Aina on tuntunut, että olen jotenki "spesiaali" kun sain taas näin ihanan, kauniin, suoloisen ja täydellisen vauva =)
Hän jaksaa minua passata ja ihailla, raskausaikana etenkin kiidätti jo pelkästä ajatuksesta minulle milloin mitäkin ja hieroi jalkoja samalla kun huhuili masulle ;) Lähes ällöä, tiedän, mutta myönnän nauttivani olostani :)
Verrattuna minuun. Minä käyn myös töissä mutta tienaan niin paljon vähemmän kuin mies. Kuulen jatkuvaa valitusta siitä, etten kykene osallistumaan yhteisiin maksuihin.:(
Mies laittaa tilillesi rahaa, ohoh :) Oispa meilläkin semmoiseen varaa.
Köyhiä kun ollaan, kaikki menee mitä tulee, ja kun on lainat ja kaikki.
lähellä, sivelee kasvojani ja hiuksiani ja on niin totaalisesti läsnä minulle. Silloin tunnen olevani enemmän kuin maailman 8 ihme!
Tosin tuo on jo ollutta ja mennyttä sillä jouduimme taas luopumaan toisistamme....
Ainoastaan mies käy töissä, minä en. Olen lapseton kotirouva, mies tietysti maksaa kaiken. En ole edes niin ahkera kotona kuin pitäisi. Mies laittaa joka kuukausi tililleni rahaa jonka saan käyttää niinkuin haluan.
Hah. Mina elin ex:ani kanssa tasmalleen samanlaista elamaa 7 vuotta. En ikina kokenut sita niin, etta tassapa minua nyt hemmotellaan, vaikka tiedankin etta sita mies (nyt ex) silla koitti viestittaa.
Mulle hemmottelu on ihan muuta, huomaavaisuutta ja huomioon ottamista tavallisessa arkielamassa. Nykyinen mieheni on hyva tassa, saa minut tuntemaan Naiseksi ja Kuningattareksi.
Ainoastaan mies käy töissä, minä en. Olen lapseton kotirouva, mies tietysti maksaa kaiken. En ole edes niin ahkera kotona kuin pitäisi. Mies laittaa joka kuukausi tililleni rahaa jonka saan käyttää niinkuin haluan.