BOIKOTOIKAA: Helsingin Hammas Terveys Päivystys
KAAMEA hammassärky aamulla, olin lapsen kanssa yksin kotona (kuten aina miehen ollessa töissä). Soitin Mehiläiseen, ei päässyt samana päivänä. Googletin "hammaslääkäri päivystys Helsinki" ja tartuin epätoivoisesti ekaan vaihtoehtoon, josta löytyi aika iltapäivälle: Helsingin Hammas Terveys Päivystys. (Yhdyssanavirhe kyllä sattui korvaan, mutta kyllähän yrityksillä on vaikka mitä nimiä). En jaksanut ääneen ihmetellä, kun ääni puhelimessa ei kysynyt, millainen ongelma hampaassa on (niin kuin useimmissa päivystyspuhelimissa tehdään), vaan sanoi heti että "hoito maksaa 300-700 e, peruutetusta käynnistä veloitetaan 65 e, hyväksyttekö nämä ehdot"... olin niin kipeä, ja lapsi huusi huomiota, että mumisin vain "joo" (lisäksi mulla tapaturmasta johtuva hammaskipuongelma jonka vakuutus maksaa, ajattelin et ok). Sain ajan samalle päivälle, ajattelin et hyvä juttu, mut ihmettelin tuota, miksi puhui vain rahasta eikä kysynyt mitään hampaastani. Kun lapsi nukahti päikkäreille, aloin googlettaa, mikä ihmeen Hammas Terveys Päivystys. Ovat esim Hesarin mustalla listalla, asiakasvalituksia pitkä lista, lääkäri ilmeisesti erotettu hammaslääkäriliitosta jo v. 2006 rajujen otteiden ja epämääräisen käytöksen vuoksi ym ym. Soitin peruuttaakseni ajan, kun ääni puhelimeessa kiihtyi: "Perkele!!!! Ootte kaikki samanlaisia.." jne. Ihan käsittämätöntä. "Olette varanneet ajan se maksaa teille 65 euroa!!!" Tuon voin toki maksaa, kyllähän itse varasin ajan ja peruin. Mutta pitääkö kirota?!?? Oon itse ollut töissä asiakaspalvelussa vuosia töissä eikä ikinä olisi tullut mieleenkään sanoa asiakkaalle perkele, vaikka kuinka ottaisi päähän. Suljin luurin. Tyyppi soitti vielä perään ja toisti perkelettä ja että "saat luvan maksaa"... Joo joo, maksan, mutta tuolla menolla ei kyllä asiakkaita saa.. lisäksi ei lankanumeroa vaan kännykkä, josta vastaa puuskuttaen. Ei ansaitse maksavia asiakkaita, sanon minä. (Ulkomaalainen on, mut oon itse ulkomaalaisen kans naimissa ja asunut ulkomailla monta vuotta, ei mitään ulkomaalaisia vastaan kerta kaikkiaan ja oon saanut parempaa lääkärihoitoa Suomen ulkopuolella kuin Suomessa, myös kehitysmaissa. Joten mitään asenneongelmaa ei ole mulla taustaansa liittyen.. vaan että asiakkaalle EI noi vain sanota perkele!!!!!!!!) Vai...?