jos lapsesi tappaisi 80 ihmistä haluaisitko tavata lapsisi?
Eikä nyt vastauksia, lapseni ei tappaisi ketään. Eihän kukaan sitä lapsestaan usko, en minäkään.
Minä haluaisin tavata lapseni ja hänelle mahdollisimman hyvää hoitoa, kaikesta huolimatta.
Kommentit (27)
olla todella sairas, enhän voisi sairaalle kääntää selkääni.
se olis mun lapsi joka tapauksessa. Luultavasti syyttäisin itseäni, etten ole osannut kasvattaa lastani oikein. Mutta en vois kuvitella, että lapsi tekis mitään, miksi en haluais edes tavata häntä.
se olis mun lapsi joka tapauksessa. Luultavasti syyttäisin itseäni, etten ole osannut kasvattaa lastani oikein. Mutta en vois kuvitella, että lapsi tekis mitään, miksi en haluais edes tavata häntä.
ettei pysty nyt tekemään yhtään mitää. Samaten isänsä lausunnot lienivät ihan liian aikaisia.
Kyllä nämä vanhemmat ovat tässä tragediassa melkein yhtä suuria uhreja kuin tapetutkin, elleivät suurempiakin? Hengenvaarassa jopa veikkaisin.
Kaikesta huolimatta olisin sen ihmisen äiti. Niin äidit tekevät, seisovat rinnallasi silloinkin kun kukaan muu ei seiso.
Mutta jos ei osoittaisi mitään katumusta, kun tapaisimme, en tiedä miten reagoisin. En usko että sitä voi tietää, ennen kuin kokee.