Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hottisketju! Mies, jonka kanssa tekisit mitä vaan, koska vaan?

Vierailija
01.08.2011 |

Kuvankin saa linkittää.

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollutkaan. Olen aina ollut tarkka itsestäni enkä lähde kenenkään mukaan helposti.

Vierailija
62/98 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vanha totuus joka kuuluu:

Oikealle miehelle nainen haluaa olla huora.

Anteeksi toi ruma sana, mutta näin se sanonta menee. Minkä ihmeen takia te sitten otatte miehiksenne niitä tylsiä, kohtuullisesti toimeentulevia, kiinnostamattomia miehiä? Eikö sitä voisi sitten vaan elää yksin kun että lypsetään näitä taviksia ja erotaan ekan kunnon riidan jälkeen kun kerran oli sopiva syy? Taviksia voi vaihtaa kuin autoa, riittävän usein että edes yhtään kiinnostaisi. Miksei vois vaan odottaa sitä oikeeta joka saa tehdä sitten mitä vaan missä vaan? Miks alkaa eroon päätyvään suhteeseen taviksen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
64/98 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.accesshollywood.com/content/images/26/400x400bd/26637_check-…

Ei voi mitään, mutta se voi ottaa mut missä ja milloin vaan.

Vierailija
65/98 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin Mikkelseniin jo Murharyhmän aikoihin joskus 2000-luvun alussa. Lääh.

Vierailija
66/98 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vanha totuus joka kuuluu: Oikealle miehelle nainen haluaa olla huora. Anteeksi toi ruma sana, mutta näin se sanonta menee. Minkä ihmeen takia te sitten otatte miehiksenne niitä tylsiä, kohtuullisesti toimeentulevia, kiinnostamattomia miehiä? Eikö sitä voisi sitten vaan elää yksin kun että lypsetään näitä taviksia ja erotaan ekan kunnon riidan jälkeen kun kerran oli sopiva syy? Taviksia voi vaihtaa kuin autoa, riittävän usein että edes yhtään kiinnostaisi. Miksei vois vaan odottaa sitä oikeeta joka saa tehdä sitten mitä vaan missä vaan? Miks alkaa eroon päätyvään suhteeseen taviksen kanssa?

Hauskaahan tässä vain pidetään.

Vierailija
67/98 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vanha totuus joka kuuluu:

Oikealle miehelle nainen haluaa olla huora.

Anteeksi toi ruma sana, mutta näin se sanonta menee. Minkä ihmeen takia te sitten otatte miehiksenne niitä tylsiä, kohtuullisesti toimeentulevia, kiinnostamattomia miehiä? Eikö sitä voisi sitten vaan elää yksin kun että lypsetään näitä taviksia ja erotaan ekan kunnon riidan jälkeen kun kerran oli sopiva syy? Taviksia voi vaihtaa kuin autoa, riittävän usein että edes yhtään kiinnostaisi. Miksei vois vaan odottaa sitä oikeeta joka saa tehdä sitten mitä vaan missä vaan? Miks alkaa eroon päätyvään suhteeseen taviksen kanssa?

sinustako haaveilu tms viaton päiväunelmointi tai jonkun muun kuin oman miehen toteaminen komeaksi tekee naisesta huoran? eikö sinun silmääsi miellytä kukaan muu kuin oma puolisosi? Minä pystyn jopa naisesta sanomaan, että onpa upea, joten miksi en voisi samaa todeta miehestä?

Vierailija
68/98 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Etkö rakasta miestäsi", "jättäisitkö perheesi tuntemattoman julkkiksen takia", "eikö tavis kelpaa" jne jne.

On tällä palstalla ennenkin ollut vastaavia ketjuja eikä niihin ole eksynyt näin paljon tällaisia tiukkapipovastauksia. Pänniikö teitä lomien loppuminen vai mikä mättää? Olisiko aloituksessa pitänyt täsmentää, että "mies, joka näyttäisi mielestäsi hyvältä, jollet olisi jo onnellisesti naimisissa puolisosi kanssa"?

Vierailija
70/98 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi kun olen niin tyhmä... Vai jäikö sulta vain lääkkeet ottamatta kun täytyy ilkeillä ja haukkua ihmisiä, ja vielä ilman syytä?

Monen jo tässä ketjussa mainitun lisäksi minua kuumottaa Lipstick Junglen Kirby. En tiedä miksi, ei ole edes "mun tyyppiä" mutta uhh... :)

Ei kukaan halua olla noin tyhmän ihmisen kanssa kuin sinä

Vierailija
71/98 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
72/98 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut lapseni kummitädin pikkuveljen mukaan painelisin heti. ;) Vain 16 vuotta mua nuorempi... ;)

Vierailija
73/98 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi kun olen niin tyhmä... Vai jäikö sulta vain lääkkeet ottamatta kun täytyy ilkeillä ja haukkua ihmisiä, ja vielä ilman syytä?

Monen jo tässä ketjussa mainitun lisäksi minua kuumottaa Lipstick Junglen Kirby. En tiedä miksi, ei ole edes "mun tyyppiä" mutta uhh... :)

no kuka on niin tyhmä ettei osaa linkittää??? Ei noin idiootti ansaitse mitään miestä. Oletko mitään kouluja käynyt?

Vierailija
74/98 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoakseni kirjoittaja viittasi siihen, ettet osaa linkittää (ainakaan kovin hyvin). Tyyppi itse ei osaa käyttäytyä, mikä lienee kuitenkin paaaaljon pahempi asia elämässä...

Av:lla pyörii niin sekopäistä porukkaa, että joskus mietin, onko minun ystäväpiirini jotenkin poikkeuksellisen kiva...

P.S. Joo, Uncas on ihana :)

Vierailija
76/98 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa, että reilusti sua enemmän. Tietokoneet on heikkouteni. Työssäni tarvitsen vain hyvin perusjuttuja, ehkä siksi että työskentelen asiantuntijatehtävissä, joissa tietoni ja kykyni analysoida asioita on pääosassa. Osaan toki linkittää, mutta siinä aamun kiireessä tuli oikosulku.

Lisäksi olen tunne-elämältäni tasapainoinen ja muutenkin kiva ihminen. Kuten joku jo tuossa ehtikin sanoa (kiitos), se on jo selkeästi enemmän kuin mitä sinulla on. Osaat siis linkittää, ja lisäksi olet ilkeä huviksesi ja haukut ihmisiä tyhmäksi aivan mitättömien syiden takia. Todella tyylikästä...

no kuka on niin tyhmä ettei osaa linkittää??? Ei noin idiootti ansaitse mitään miestä. Oletko mitään kouluja käynyt?

Vierailija
77/98 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

STATHAM!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
78/98 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksköhän mä ees käyn täällä? Kaikilla henkinen naama norsunvitulla.

Vierailija
79/98 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulle kyllä "kelpais"

Ryan Reynolds (ja heti!)

http://en.wikipedia.org/wiki/Ryan_Reynolds

sekä täällä jo mainitut Colin Firth ja Viggo Mortenson-

Amen, I rest my case :-(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi