Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hottisketju! Mies, jonka kanssa tekisit mitä vaan, koska vaan?

Vierailija
01.08.2011 |

Kuvankin saa linkittää.

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut ja mennyt vaikka kuinka, mutta jotkut pitää paikkaansa mun listalla. Ehdoton ykkönen vielä talvella oli Tuomo Ruutu, mutta niin vaan senkin vetovoima katos täysin kun kihlauksesta ja myöhemmin avioliitosta kuulin :D

Pakko vielä sanoa, että en oo koskaan oikeasti kenenkään mun listalaisten kanssa kuvitellut pääseväni mitään tekemään ja itekin oon naimisissa.tullut ja mennyt vaikka kuinka, mutta jotkut pitää paikkaansa mun listalla. Ehdoton ykkönen vielä talvella oli Tuomo Ruutu, mutta niin vaan senkin vetovoima katos täysin kun kihlauksesta ja myöhemmin avioliitosta kuulin :D

Pakko vielä sanoa, että en oo koskaan oikeasti kenenkään mun listalaisten kanssa kuvitellut pääseväni mitään tekemään ja itekin oon naimisissa.

Vierailija
42/98 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman miehen lisäksi ei kyllä tule yhtään sellaista miestä mieleen jonka matkaan lähtisin

Komps, siis. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Ristinen

http://www.google.fi/search?q=matti+ristinen&hl=fi&biw=1659&bih=874&tbm…

Etenkin kuutamolla elokuvassa, tukka vaaleana, tukka lähes aina pystyssä, ihana mies.. : )

Vierailija
44/98 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: hugh jackmanin perään kuolaileva

Vierailija
45/98 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Russel Crowe, Daniel Craig ja Robert Pattison

Lääh

Vierailija
46/98 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan nyt oikeasti kuvittele, että tilaisuutta edes tulisi saati olisi niin harhainen, että olisi valmis samalla oven avauksella katoamaan lastensa elämästä. Tarkoitus kai nyt on vaan hauskanpidon merkeissä listata haluttavia miehiä. Älkää ottako niin tosissanne kaikkea.

Vierailija
47/98 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaiset kansiot-sarjan Fox Mulder vanhempana sarjassa Californication. Hänellä on "pilkettä silmäkulmassa".

Vierailija
48/98 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin Gary Sinise ja hanen Lt. Dan Band tulee soittamaan. Monta kertaa olisi ollut mahdollisuus nahda mutta ei kiinnostanut tarpeeksi.

Mä tasan menisin kuolaamaan..

Vierailija
49/98 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenny Kravitz

Daniel Craig

Johnny Depp

...ja hei vähän leikkimieltä, onko vähä "tylsää" vastata "oma mieheni", vaikka se kuinka ihana oliskin? ;-))

Vierailija
50/98 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
51/98 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen jo tässä ketjussa mainitun lisäksi minua kuumottaa Lipstick Junglen Kirby. En tiedä miksi, ei ole edes "mun tyyppiä" mutta uhh... :)

Ei kukaan halua olla noin tyhmän ihmisen kanssa kuin sinä

Vierailija
52/98 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla yks miespuolinen jumalainen työkaveri, namskis!!

Vierailija
53/98 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa ajatella edes ketäänmuuta siinä mielessä.Toi mun oma mies on mulle kaikki kaikessa,sen verta täydellisen paketin löysin ;)

Vierailija
54/98 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa ajatella edes ketäänmuuta siinä mielessä.Toi mun oma mies on mulle kaikki kaikessa,sen verta täydellisen paketin löysin ;)

Vierailija
55/98 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehdoton ykkönen on Viggo Mortensen ja niinkin vanha patu kuin Sean Connery on aika hot! ;)

Vierailija
56/98 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan nyt oikeasti kuvittele, että tilaisuutta edes tulisi saati olisi niin harhainen, että olisi valmis samalla oven avauksella katoamaan lastensa elämästä. Tarkoitus kai nyt on vaan hauskanpidon merkeissä listata haluttavia miehiä. Älkää ottako niin tosissanne kaikkea.

Vierailija
57/98 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
58/98 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Ristinen <a href="http://www.google.fi/search?q=matti+ristinen&hl=fi&biw=1659&bih=874&tbm…" alt="http://www.google.fi/search?q=matti+ristinen&hl=fi&biw=1659&bih=874&tbm…">http://www.google.fi/search?q=matti+ristinen&hl=fi&biw=1659&bih=874&tbm…; Etenkin kuutamolla elokuvassa, tukka vaaleana, tukka lähes aina pystyssä, ihana mies.. : )

Meinasin jättää vastaamatta koko ketjuun, mutta pakkohan se on, kun joku toinenkin kuolaa ihanaisen Matin perään.

Nam mikä mies!

Vierailija
59/98 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

STATHAM!!!!!!!!!!!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä