Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tekisi niin mieli avata viinipullo tänään, mutta
01.08.2011 |
join sunnuntaina n. 1,5 lasia, eilen meni pari lasia. Nyt tänään joisin taas pari. Mutta aloin pelkäämään aivohalvausta, luin että alkoholi on aivohalvauksen suurin aiheuttaja. En taida uskalla avata pulloa....
Kommentit (2)
Tosin juon pois puolityhjiä pulloja.. Ekaks valkkaria ja nyt punkkua. Hyvä näin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Onneksi viininjuominen ei ole pakollista, ei kiinnosta vaikka ottaisit syanidia.