Tekstailin miehelleni toisena naisena
Päätin tässä viikko sitten kokeilla huvikseni, lähteekö mieheni vieraan naisen vikittelyyn mukaan. Meillä oli aikaisemmin ollut tästä asiasta puhetta ja mies oli ollut ehdoton sen suhteen, ettei ikinä pettäisi minua, olenhan hänen elämänsä rakkaus. Tästä toki on vuosi aikaa. Yhteistä taivalta takana 6 vuotta, kaksi tyttöä olemme myös aikaiseksi saaneet. Mielestäni meillä menee hyvin, myös makuuhuoneen puolella. Ja kyllä miehenikin niin on sanonut, koska monta kertaa viikkoon minua haluaa.
Mutta minkä virheen meninkään tekemään! Tai mieheni. Tai ihan sama, olisin voinut olla tekemättäkin, niin paljon mielipahaa tämä minulle aiheuttaa enkä todellakaan kehtaa siitä miehelleni sanoa.
Eli ostin viime keskiviikkona prebaid liittymän, jonka laitoin vanhaan puhelimeeni. Ihan mielenkiinnosta laitoin miehelleni sitten toisena naisena viestiä, kerroin kuinka juuri hän on kiinnittänyt huomioni ja numeron sain "yhteiseltä tutulta", jota en maininnut viestissä. Aikamme siinä viestiteltyä, juttu meni hiukan yli ja viestit alkoivat olee melko vihjailevia. Ja hitto soikoon mieheni oli täysillä mukana siinä, jopa ehdotti tapaamista! Kertoi muka että menee parisuhteessa muutenkin huonosti ja ollaan eron partaalla (?!?!?), joten ei häntä haittaa.
Siis mitä vittua??? Ja minä kun halusin vain varmistaa, että mieheni on sanojensa mittainen mies, en todellakaan odottanut tällaisia viestejä! Ennemmin odotin torjuvia viestejä, missä mieheni kertoo rakastavansa vain ja ainoastaan minua eikä harkitsekaan pettävänsä.
Minä en tiedä mitä minä teen, sen viestailunkin lopetin sillä varjolla, että en halua harrastaa seksiä varatun kanssa. Tai siis en minä vaan se "toinen nainen", jona esiinnyin.
nyt kadun koko helvetin viestittelyä, koska miehestäni paljastuikin petturi. Ei ainakaan ole pettänyt fyysisesti mutta mistä sitä tietää. Ainakin niiden viestien perusteella olisi valmis pettämään. Kuinka hän niin väitti vuosi sitten olevansa ehdottoman luotettava ja ei petturi-aionesta.. Minä sen kuin uskoin.
Nyt en tiedä mitä teen, olen ollut kuin en mistään mitää tietäisikään vaikka sisälläni kiehuu. En kehtaa ottaa asiaa puheeksi, koska silloin paljastuisi, että minulla on näppini pelissä ja että minä ajoin hänet siihen pisteeseen. Ja jos hän alkaa selittämään "kuinka tiesi sen naisen olevan minä". Mies käyttäytyy niin kuin on aina ennenkin käyttäytynyt, ei mitään viitteitä siihen, että on tekstaillut "toisen naisen" kanssa.
Kuinka tyhmä minä olenkaan ollut...
Kommentit (56)
harmitus oli suuri :), kun paljastui, että sen kaverit olikin vaan juilanneet sitä.
Kun olen yrittänyt patistaa lenkille loman jälkeistä kalja-wilhelm-mahaa pienentämään, niin on leuhkinut, että kyllä hän jollekin kelpais. Että hänellä on salaisin ihailija, joka viestittelee.
Mökillä sitten grillailtessa tuttavapariskunnan mies kyseli, että jokos on treffit sovittu Marikan kanssa... silleen paljastui.
Mutta ei nähtävästi lähtis mukaan tosissaan, tuskin olisi ainakaan mulle ja tuttavapariskunnalle mainostanut.
Ap tietää miten saa jengin varpailleen
Kuka voisi alkaa vihjailemaan avioerolla edes näkemättä tätä "toista naista". Kyseessähän voisi olla ihan kuka nainen vaan.
Toisekseen, miten mies ikinä uskaltaisi vakavissaan lähteä tuollaiseen mukaan, kun "toinen nainen" ilmiselvästi kuuluu jollain tavalla tuttavapiiriin.
Kolmanneksi, ehdottomasti ap:n kannattaa puhua asia miehensä kanssa perusteellisesti. Muuten he etääntyvät toisistaan täysin ja suhde kariutuu siihen. Vaikeatkin asiat kannattaa puhua puolison kanssa. Parisuhteessa tulee vastaan myös vaikeita aikoja ja jos niistä ei uskalla puhua, suhde ei voi kehittyä ja pinnallistuu vuosien varrella.
ennemmin kannattaisi laittaa e-mailia/chatata.
itse en kyllä tekstailisi takaisin tuntemattomille, koska linjan toisessa päässä ei välttämättä ole edes nainen vaan sairas mies.
mut joo, jos oikeasti tekisi pre-paidilla niin kuin ap, niin kannattaisi nyt ehdottaa tapaamista ns. hankalaan ajankohtaan, eli silloin kun perheellä olisi joku etukäteen suuniteltu meno (sauna, kyläily, leffa, konsertti tms.). sit vois katsoa, kiemurteleeko mies itsensä ulos tuosta sovitusta menosta jollain tekosyyllä... tai alkaako pontevasti inttää menon perumista/siirtämistä.
eikä taida olla totta... Sori, mutta kieli ja tyyli ei ole sellaista, jota kirjoitettaisiin oikeasti kriisissä.
Tässä alla sulle ap ongelmakohtia, niin voit ensi kerraksi parantaa.
ettei ikinä pettäisi minua, olenhan hänen elämänsä rakkaus.
Yhteistä taivalta takana 6 vuotta, kaksi tyttöä olemme myös aikaiseksi saaneet.
Mutta minkä virheen meninkään tekemään!
Ja minä kun halusin vain varmistaa, että mieheni on sanojensa mittainen mies, en todellakaan odottanut tällaisia viestejä!
Kuinka hän niin väitti vuosi sitten olevansa ehdottoman luotettava ja ei petturi-aionesta.. Minä sen kuin uskoin.
Nyt en tiedä mitä teen, olen ollut kuin en mistään mitää tietäisikään vaikka sisälläni kiehuu.
Kuinka tyhmä minä olenkaan ollut...
arvokas aloitus siinä mielessä, että moni ketjuun tullut kertoo samantapaisista kokemuksista. Eli niin uskomtatonta kuin tällainen teko olisi - on totuus tarua ihmeellisempää.
Vuosia sitten Radiomafialla oli osio, jossa soiteltiin kumppanin pyynnöstä suhteen toiselle puoliskolle juuri tuossa hengessä: näin sut jossain ja ihastuin, kysyin yhteiseltä kaverilta numeron ja nyt soitan, lähdetkö kahville. Varmaan 70% suostui, miehiä ja naisia. Jotkut jopa siinä suorassa lähetyksessä (eivät tietysti tienneet olevansa radiossa) valehtelivat olevansa vapaita. Puoliso oli toisella linjalla, ja tuli todella noloja tilanteita, kun puoliso tuli linjalle. Kyllä meille ihmisille on valtavan tärkeää, jos joku sanoo ihastuneensa tai pitää viehättävänä. Sanottaisko tänään sille kumppanille jotain kaunista nalkutuksen sijaan? :)
Voisiko olla niin, että se viestittely oli vain huvia, joka ei olisi johtanut mihinkään. Saattaa olla, että hän oli vain utelias ja olisi mennyt siihen asti, että näkee mikä nainen viestien takana on.
Mikäli vaivaa hirveästi niin minä tekisin niin, että palkkaisin jonkun sinulle tutun ja luotettavan naisen näyttelemään tätä vietsin naista ja katsovan mitä tapahtuu eli meneekö leikkiin mukaan. Naisen tulee olla luotettava, kivannäköinen joka ei lähde mukaan ja pitää suunsa kiinni jatkossa. Hän ei saa olla sun miehelle tuttu. Onnistuukohan?
Mikäli mies kieltäytyy niin on sulle uskollinen.
Jos itse saisin moisia viestejä, niin varmaan vastaisin kanssa jotain tyylillä "kiitos kehuista, kukas sinä olet?" Ei kai peruskohtelias ihminen mene vastaamaan "älä häiritse, olen varattu". Siellähän voi olla kuka tahansa. Muhun on työkaveri kerran ihastunut vakavasti, ja siinä saikin olla kieli keskellä suuta, ettei välit mene työpaikalla jäätäviksi, vaan saan mahdollisimman nätisti tehtyä torjunnan.
Ja vaikka lähtiskin ronskisti mukaan, niin varmaan aika huumorilla. Tuollaiset yllättävät tekstailut kun on niin absurdeja, kuten joku jo sanoikin, ei niihin voi vakavasti suhtautua.
Ja vielä sanottakoon, että musta on aika alhaista testailla toisen uskollisuutta tuolla tavalla. Jos ei luota, niin voisi etsiä syitä itsestään ja kysyä itseltään, miksi on niin epävarma, että on pakko halveksia toista ihmistä yrittämällä saattaa tämän kiusalliseen tilanteeseen.
olen kerran tehnyt saman. Tapailin miestä, joka jäi kiinni viestittelystä useiden naisten kanssa.
Tiesin hänen laittavan ilmoituksia teksti-tv:n chatteihin, ja löysin lappusia puhelinnumeroiden kera, vaikka minulle vannoi, ettei enää ikinä chattailisi.
Jotenka laitoin kotona ollessani viestin oudosta numerosta, ja ehdotin tapaamista, ja vastaus oli, että "mulle käy vaikka heti".. Se siitä sitten..
Vuosia sitten Radiomafialla oli osio, jossa soiteltiin kumppanin pyynnöstä suhteen toiselle puoliskolle juuri tuossa hengessä: näin sut jossain ja ihastuin, kysyin yhteiseltä kaverilta numeron ja nyt soitan, lähdetkö kahville. Varmaan 70% suostui, miehiä ja naisia. Jotkut jopa siinä suorassa lähetyksessä (eivät tietysti tienneet olevansa radiossa) valehtelivat olevansa vapaita. Puoliso oli toisella linjalla, ja tuli todella noloja tilanteita, kun puoliso tuli linjalle. Kyllä meille ihmisille on valtavan tärkeää, jos joku sanoo ihastuneensa tai pitää viehättävänä. Sanottaisko tänään sille kumppanille jotain kaunista nalkutuksen sijaan? :)
Mutta oletko ihan varma, ettei mies tiennyt että se olit sinä?? Viestien takana siis.
oispa niitä jossain ja lisäänoita!!!!vitsi mikä akka toi oli tos...
Kyllä minä ainakin lähtisin toisen naisen mukaan jos se niin ehdottaisi, miksi en lähtisi kun itse se sen puheeksi ottaisi, tyhmää yllyttämistä aloittajalta vaan provohan tuo oli ihan selvästi, kukaan parisuhteessa oleva ole niin typerä ja idiootti että toisena henkilönä esiintyy omalle puolisolleen.