Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekstailin miehelleni toisena naisena

Vierailija
01.08.2011 |

Päätin tässä viikko sitten kokeilla huvikseni, lähteekö mieheni vieraan naisen vikittelyyn mukaan. Meillä oli aikaisemmin ollut tästä asiasta puhetta ja mies oli ollut ehdoton sen suhteen, ettei ikinä pettäisi minua, olenhan hänen elämänsä rakkaus. Tästä toki on vuosi aikaa. Yhteistä taivalta takana 6 vuotta, kaksi tyttöä olemme myös aikaiseksi saaneet. Mielestäni meillä menee hyvin, myös makuuhuoneen puolella. Ja kyllä miehenikin niin on sanonut, koska monta kertaa viikkoon minua haluaa.

Mutta minkä virheen meninkään tekemään! Tai mieheni. Tai ihan sama, olisin voinut olla tekemättäkin, niin paljon mielipahaa tämä minulle aiheuttaa enkä todellakaan kehtaa siitä miehelleni sanoa.

Eli ostin viime keskiviikkona prebaid liittymän, jonka laitoin vanhaan puhelimeeni. Ihan mielenkiinnosta laitoin miehelleni sitten toisena naisena viestiä, kerroin kuinka juuri hän on kiinnittänyt huomioni ja numeron sain "yhteiseltä tutulta", jota en maininnut viestissä. Aikamme siinä viestiteltyä, juttu meni hiukan yli ja viestit alkoivat olee melko vihjailevia. Ja hitto soikoon mieheni oli täysillä mukana siinä, jopa ehdotti tapaamista! Kertoi muka että menee parisuhteessa muutenkin huonosti ja ollaan eron partaalla (?!?!?), joten ei häntä haittaa.

Siis mitä vittua??? Ja minä kun halusin vain varmistaa, että mieheni on sanojensa mittainen mies, en todellakaan odottanut tällaisia viestejä! Ennemmin odotin torjuvia viestejä, missä mieheni kertoo rakastavansa vain ja ainoastaan minua eikä harkitsekaan pettävänsä.

Minä en tiedä mitä minä teen, sen viestailunkin lopetin sillä varjolla, että en halua harrastaa seksiä varatun kanssa. Tai siis en minä vaan se "toinen nainen", jona esiinnyin.

nyt kadun koko helvetin viestittelyä, koska miehestäni paljastuikin petturi. Ei ainakaan ole pettänyt fyysisesti mutta mistä sitä tietää. Ainakin niiden viestien perusteella olisi valmis pettämään. Kuinka hän niin väitti vuosi sitten olevansa ehdottoman luotettava ja ei petturi-aionesta.. Minä sen kuin uskoin.

Nyt en tiedä mitä teen, olen ollut kuin en mistään mitää tietäisikään vaikka sisälläni kiehuu. En kehtaa ottaa asiaa puheeksi, koska silloin paljastuisi, että minulla on näppini pelissä ja että minä ajoin hänet siihen pisteeseen. Ja jos hän alkaa selittämään "kuinka tiesi sen naisen olevan minä". Mies käyttäytyy niin kuin on aina ennenkin käyttäytynyt, ei mitään viitteitä siihen, että on tekstaillut "toisen naisen" kanssa.

Kuinka tyhmä minä olenkaan ollut...

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä sait mitä tilasit, lakkaa kärvistelemästä ja nauti toki tekosi hedelmästä :)

Vierailija
22/56 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin tässä viikko sitten kokeilla huvikseni, lähteekö mieheni vieraan naisen vikittelyyn mukaan. Meillä oli aikaisemmin ollut tästä asiasta puhetta ja mies oli ollut ehdoton sen suhteen, ettei ikinä pettäisi minua, olenhan hänen elämänsä rakkaus. Tästä toki on vuosi aikaa. Yhteistä taivalta takana 6 vuotta, kaksi tyttöä olemme myös aikaiseksi saaneet. Mielestäni meillä menee hyvin, myös makuuhuoneen puolella. Ja kyllä miehenikin niin on sanonut, koska monta kertaa viikkoon minua haluaa.

Mutta minkä virheen meninkään tekemään! Tai mieheni. Tai ihan sama, olisin voinut olla tekemättäkin, niin paljon mielipahaa tämä minulle aiheuttaa enkä todellakaan kehtaa siitä miehelleni sanoa.

Eli ostin viime keskiviikkona prebaid liittymän, jonka laitoin vanhaan puhelimeeni. Ihan mielenkiinnosta laitoin miehelleni sitten toisena naisena viestiä, kerroin kuinka juuri hän on kiinnittänyt huomioni ja numeron sain "yhteiseltä tutulta", jota en maininnut viestissä. Aikamme siinä viestiteltyä, juttu meni hiukan yli ja viestit alkoivat olee melko vihjailevia. Ja hitto soikoon mieheni oli täysillä mukana siinä, jopa ehdotti tapaamista! Kertoi muka että menee parisuhteessa muutenkin huonosti ja ollaan eron partaalla (?!?!?), joten ei häntä haittaa.

Siis mitä vittua??? Ja minä kun halusin vain varmistaa, että mieheni on sanojensa mittainen mies, en todellakaan odottanut tällaisia viestejä! Ennemmin odotin torjuvia viestejä, missä mieheni kertoo rakastavansa vain ja ainoastaan minua eikä harkitsekaan pettävänsä.

Minä en tiedä mitä minä teen, sen viestailunkin lopetin sillä varjolla, että en halua harrastaa seksiä varatun kanssa. Tai siis en minä vaan se "toinen nainen", jona esiinnyin.

nyt kadun koko helvetin viestittelyä, koska miehestäni paljastuikin petturi. Ei ainakaan ole pettänyt fyysisesti mutta mistä sitä tietää. Ainakin niiden viestien perusteella olisi valmis pettämään. Kuinka hän niin väitti vuosi sitten olevansa ehdottoman luotettava ja ei petturi-aionesta.. Minä sen kuin uskoin.

Nyt en tiedä mitä teen, olen ollut kuin en mistään mitää tietäisikään vaikka sisälläni kiehuu. En kehtaa ottaa asiaa puheeksi, koska silloin paljastuisi, että minulla on näppini pelissä ja että minä ajoin hänet siihen pisteeseen. Ja jos hän alkaa selittämään "kuinka tiesi sen naisen olevan minä". Mies käyttäytyy niin kuin on aina ennenkin käyttäytynyt, ei mitään viitteitä siihen, että on tekstaillut "toisen naisen" kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

PISTE.

niin se vaan on.

Vierailija
24/56 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovaa kiinnostusta ja esim. ehdottaa yhden illan seksiä. Mutta tämä tapahtuu niin, ettei vaimoni ikinä, ikinä saa sitä tietää. Tälläistä tilaisuutta ei ole vielä kyllä tullut eteen.

Juuri näin. Tulee kyllä vielä...

T: 5

Vierailija
25/56 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis olin kauhean epävarma ja ajattelin ,että nyt kehitän jonkun hyvän juonen. Sanoin, että eräs ihminen on vihjaillut minulle, että miehelläni on toinen. En suostunut sanomaan että kuka tämä "ystävä" on - mutta kun ei meillä montaa yhteistä ystävää ole niin hän iski viattoman ystävänsä kimppuun, jolla ei todellakaan ollut mitään hajua asiasta.

Vierailija
26/56 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan varmasti on sellaisiakin miehiä, jotka eivät petä!

Jos pidät omaa miestäsi yli-ihmisenä, voit romuttaa illuusiosi helposti AP:n testillä.

Vierailija
27/56 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta jotainhan sinä olet jo aavistellut, kun ryhdyit miestäsi testaamaan. Jos et olisi edes alitajunnassasi epäillyt, et olisi testiä tehnytkään.

Vierailija
28/56 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

PISTE.

niin se vaan on.

Niin on nainen kuin nainen vietävissä myös.

Vierailija
29/56 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää jaksako enää lentää lankaan. Kirjoitustyyli ihan sama, tsekatkaa itse. Ihan uskottavasti kyllä kirjoitettu, ap:lla on sana hallussa.

Ja joo, kyllä tällasia juttuja tapahtuu ihan oikeessakin elämässä - sitä en kiellä, et sikäli hyvä herättää keskustelua. Nämä kaksi tarinaa ovat tosin saman kirjoittajan päähän pälkähdyksiä. Sori ap, hyvä yrppänä! ;)

Vierailija
30/56 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuonut pikkuhiljaa muitakin juttuja esille kuten: jos sulla menee huonosti kotona niin kannattaskohan sun ollenkaan sit tutustua mieheen jos vaikka onkin tyhmä!!

En viitti enempää sotkeutua tähän mut jos tämä ei provo niin tosi kurjaa sulla.

Hillitse kuitenkin ittes ja ymmärrä et ite teit kurjan jutun, jonka hävisit! Ainakin tiedät nyt missä mennään -jalat maassa:)

Vierailija
31/56 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovi treffit kahvilaan tms, ja sitten ilmesty itse paikalle hiukan ennen treffiaikaa yllättyneenä "Hei kulta, mitä sinä täällä teet? Olipas yllättävää törmätä, aioin ottaaa kahvin mukaan mutta istunkin seuraksi. Mitä suunnitelmia sulla on tälle päivälle? Ai Penaa odottelet. No minä pidän seuraa siihen asti että Pena tulee niin moikkaan vaan ja jatkan sitten shoppaamaan."

ja seuraa miten mies on suunnilleen löysät housussa kun odottaa että minä hetkenä tahansa joku kuuma misu tulee luokse.

Vierailija
32/56 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin aikana ennen kännyköitä. Olin kovasti epävarma suhteestamme ja kai masentunutkin, meille oli juuri syntynyt toinen lapsi. Kirjoitin miehelleni kirjeen, jonka laitoin postilaatikoon. Vastauksen sanoin hakevani iltamyöhään lenkillä ollessani samasta paikasta.

Mieheni vastasi "tuntemattomalle" naiselle ilahtuneensa imartelevasta huomiosta mutta ei kaivannut mitään salasuhteita eikä sellaista, koska oli onnellinen liitossaan ja kahden pienen lapsen isä.

Paljastin jälkeenpäin kirjoittaneeni kirjeen itse. Saimme puhuttua monta asiaa paremmaksi ja luottokin toiseen kasvoi kummasti.

En tiedä mitä olisin tehnyt, jos mieheni olisikin ollut kiinnostunut salasuhteesta toiseen naiseen.

Enpä osaa neuvoa mitä sun kannattaisi tehdä. Ehkä kertoa totuus miehellesi ja jospa koittaisitte puhua asiasta kunnolla.

Vierailija
33/56 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovi treffit kahvilaan tms, ja sitten ilmesty itse paikalle hiukan ennen treffiaikaa yllättyneenä "Hei kulta, mitä sinä täällä teet? Olipas yllättävää törmätä, aioin ottaaa kahvin mukaan mutta istunkin seuraksi. Mitä suunnitelmia sulla on tälle päivälle? Ai Penaa odottelet. No minä pidän seuraa siihen asti että Pena tulee niin moikkaan vaan ja jatkan sitten shoppaamaan." ja seuraa miten mies on suunnilleen löysät housussa kun odottaa että minä hetkenä tahansa joku kuuma misu tulee luokse.

Ja siinä odotellessa vois vielä koittaa omaa viehätysvoimaansa? Jos ei tehoa, niin mies ei enää rakasta sinua....tai ainakin tahtoo jotain muuta vaihteluksi?

Vierailija
34/56 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se taitaa olla niin et "kaikki" miehet on valmiita kunhan niitä lähestytään ja heille luodaan otollinen ja ennenkaikkea turvallinen tilanne pettää.

On nähty omassa elämässä, ystävien / tuttavien elämässä ja jopa omat miespuoliset kaverini ovat ihan tätä samaa sarjaa. Se vaan on miehellä geeneissä, aina saa vähän nostetta kun on extraihailua. Juuri pistin välit poikki erään ystävän (mies) kanssa jota kohtaan minulla oli tunteita ja joita hän ruokki ja oli "yksinäinen" ja kaipasi perhettä ym soopaa ja paljastui vasta hetki sitten että onkin jo viittä vaille muuttamassa yhteen jonkun kanssa ja väsäämässä lapsia. Eli ystävyys meni ja olen onnellinen etten ole tuo nainen jonka selän takana hän tällaista harrastaa jopa omien ystäviensä kanssa. Miehet on lieroja, ei siitä mihinkään pääse, ja jos uskollisen onnistuu saamaan niin voi vetää rastin seinään. Moni varattu on minunkin kanssani yrittänyt viritellä jotain, ja kyllä, ihan perheenisiä ovat olleet - enkä todellakaan ole aloitetta tehnyt (itsellänikin lapsia). Enpä aio edes ottaa miestä riesoikseni enää.

Vierailija
35/56 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin tietokoneella. ja lähti mukaan heti, olisi ollut valmis ihan mihin vaan. onkohan tää tekstari / chätti -aika tehnyt ihmisistä epäluotettavampia noin yleisestikin ? chäteissä kun voi esiintyä millaisena tahansa ja kirjoitella mitä vaan, samoin puhelimen välityksellä. ja pettäminen on NIIN helppoa, kuin jokapäiväistä huvia.

mies sitten kanssa väitti, että tiesi sen olevan minä. mutta, itse olen tyytyväinen , että tein, minkä tein, koska hän oli aiemminkin ollut epäluotettava ja nyt ainakin tiedän, kuinka pitkälle hän voi mennä. osaan olla varuillani.

Vierailija
36/56 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinä tässä olet idiootti eikä suinkaan miehesi.

Jollei tämä on sitten provo... aika vaikea uskoa, että kukaan alkaisi tekstareilla tilittää jollekulle täysin tuntemattomalle parisuhteensa tilaa.

Vierailija
37/56 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Varjostin miestäni"- tyypiltä. Kohta sovitellaan taas peruukkia ja aurinkolaseja.

Vierailija
38/56 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti nähdä sen naisen, joka saisi minun mieheni pettämään.

Hyviä, luotettavia miehiä on! Ihan naurettava tuollainen väite, että kaikki miehet pettävät tilaisuuden tullen. Aikamoista miesten aliarvioimista. Monet pettävät, en sitä kiellä, mutta niin pettävät monet naisetkin.

Minä en, eikä mieheni.

Vierailija
39/56 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä taida olla totta... Sori, mutta kieli ja tyyli ei ole sellaista, jota kirjoitettaisiin oikeasti kriisissä.

Tässä alla sulle ap ongelmakohtia, niin voit ensi kerraksi parantaa.

ettei ikinä pettäisi minua, olenhan hänen elämänsä rakkaus.

Yhteistä taivalta takana 6 vuotta, kaksi tyttöä olemme myös aikaiseksi saaneet.

Mutta minkä virheen meninkään tekemään!

Ja minä kun halusin vain varmistaa, että mieheni on sanojensa mittainen mies, en todellakaan odottanut tällaisia viestejä!

Kuinka hän niin väitti vuosi sitten olevansa ehdottoman luotettava ja ei petturi-aionesta.. Minä sen kuin uskoin.

Nyt en tiedä mitä teen, olen ollut kuin en mistään mitää tietäisikään vaikka sisälläni kiehuu.

Vierailija
40/56 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se oo ihan sama kirjoitetaanko tänne tosissaan vai huvikseen keksien tarinoita?

Oon kuitenki samaa mieltä tästä moniavoisuudesta. Tosin eritavalla, itse en usko kaikkien miesten pettävän kun siihe tilaisuus tulee. Mun mielestä moniavioisuus tarkoittaa sitä, että on elämänsä aikana useita kumppaneita, suomeksi seurustelu-/seksisuhteita. jos ois yksiavioinen, olis vain ja ainoastaan se yksi kumppani, ei koskaan ikinä olisi muihin naisiin koskenutkaan, ei ennen eikä seurustelun aikana. Ei joka mies tai nainen petä tilaisuuden tullen. Naurettava tuollainen väite. On toki ihmisiä, jotka pettää, mut ei sitä pidä yleistää..

Itse olen moniavioinen, kuten sitä "eläinmaailmassa" kutsutaan, ennen nykyistä suhdetta on ollut takana muita suhteita, lyhyitä ja pitkiä. Enkä ole koskaan pettänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi