Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekstailin miehelleni toisena naisena

Vierailija
01.08.2011 |

Päätin tässä viikko sitten kokeilla huvikseni, lähteekö mieheni vieraan naisen vikittelyyn mukaan. Meillä oli aikaisemmin ollut tästä asiasta puhetta ja mies oli ollut ehdoton sen suhteen, ettei ikinä pettäisi minua, olenhan hänen elämänsä rakkaus. Tästä toki on vuosi aikaa. Yhteistä taivalta takana 6 vuotta, kaksi tyttöä olemme myös aikaiseksi saaneet. Mielestäni meillä menee hyvin, myös makuuhuoneen puolella. Ja kyllä miehenikin niin on sanonut, koska monta kertaa viikkoon minua haluaa.

Mutta minkä virheen meninkään tekemään! Tai mieheni. Tai ihan sama, olisin voinut olla tekemättäkin, niin paljon mielipahaa tämä minulle aiheuttaa enkä todellakaan kehtaa siitä miehelleni sanoa.

Eli ostin viime keskiviikkona prebaid liittymän, jonka laitoin vanhaan puhelimeeni. Ihan mielenkiinnosta laitoin miehelleni sitten toisena naisena viestiä, kerroin kuinka juuri hän on kiinnittänyt huomioni ja numeron sain "yhteiseltä tutulta", jota en maininnut viestissä. Aikamme siinä viestiteltyä, juttu meni hiukan yli ja viestit alkoivat olee melko vihjailevia. Ja hitto soikoon mieheni oli täysillä mukana siinä, jopa ehdotti tapaamista! Kertoi muka että menee parisuhteessa muutenkin huonosti ja ollaan eron partaalla (?!?!?), joten ei häntä haittaa.

Siis mitä vittua??? Ja minä kun halusin vain varmistaa, että mieheni on sanojensa mittainen mies, en todellakaan odottanut tällaisia viestejä! Ennemmin odotin torjuvia viestejä, missä mieheni kertoo rakastavansa vain ja ainoastaan minua eikä harkitsekaan pettävänsä.

Minä en tiedä mitä minä teen, sen viestailunkin lopetin sillä varjolla, että en halua harrastaa seksiä varatun kanssa. Tai siis en minä vaan se "toinen nainen", jona esiinnyin.

nyt kadun koko helvetin viestittelyä, koska miehestäni paljastuikin petturi. Ei ainakaan ole pettänyt fyysisesti mutta mistä sitä tietää. Ainakin niiden viestien perusteella olisi valmis pettämään. Kuinka hän niin väitti vuosi sitten olevansa ehdottoman luotettava ja ei petturi-aionesta.. Minä sen kuin uskoin.

Nyt en tiedä mitä teen, olen ollut kuin en mistään mitää tietäisikään vaikka sisälläni kiehuu. En kehtaa ottaa asiaa puheeksi, koska silloin paljastuisi, että minulla on näppini pelissä ja että minä ajoin hänet siihen pisteeseen. Ja jos hän alkaa selittämään "kuinka tiesi sen naisen olevan minä". Mies käyttäytyy niin kuin on aina ennenkin käyttäytynyt, ei mitään viitteitä siihen, että on tekstaillut "toisen naisen" kanssa.

Kuinka tyhmä minä olenkaan ollut...

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tyhmä mies... Sovi toisena naisena tapaaminen ja mene itse sitten sinne tapaamiseen. Ja kysy juur toi MITÄ VITTUA!?!?!?

Vierailija
2/56 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastin asian miehelle, joka sanoi, että arvasi muka sen olevan minä. No ei tosiaan arvannut kyllä. Että niin luotettavia ne on. Me erottiin, en kestänyt. Mies oli pettänyt aiemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä ei ole, joka ei pettäis jos tilaisuus tulee. Jopa ne kilteimmät ja nöhveröimmätkin. Se on joku miesten sisään rakennettu ominaisuus, et kaikki unohtuu siinä kohtaa kun ajatustoiminta laskeutuu jalkoväliin, ja sit ajatellaan vaan sillä pippelillä. Ja huumaannutaan siitä naisen liehittelystä.

Vierailija
4/56 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä ei ole, joka ei pettäis jos tilaisuus tulee. Jopa ne kilteimmät ja nöhveröimmätkin. Se on joku miesten sisään rakennettu ominaisuus, et kaikki unohtuu siinä kohtaa kun ajatustoiminta laskeutuu jalkoväliin, ja sit ajatellaan vaan sillä pippelillä. Ja huumaannutaan siitä naisen liehittelystä.

Tosin heitä on varmaan aika vähän. Uskovaisissa piireissä varmaan enemmän kuin muissa, mutta löytyy taviksissakin.

Vierailija
5/56 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan kyllä hattua. Tuo olisi vain pitäny tehä ennen lapsia. Sehän nyt on selvä ettei mies voi tietää kuka oikeasti on viestien takana joten selittelyt turhia.

Itsellä olisi kyllä vaikea tuosta jatkaa koska luottamus on se mihin parisuhteen perustus rakentuu.

Toisaalta hyvähän että selvis noin. Olisiko parempi että mies jää kiinni pettämisestä?

Onhan tuo muutenkin selvää että kuka nyt luottamus kysymykseen vastaisi että "joo olen luotettava paitsi kännissä ehkä lipsahtaa joskus".

Puhu nyt ihmeessä miehellesi tuosta. Kyllähän noita etsiviäkin palkataan.

Vierailija
6/56 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovaa kiinnostusta ja esim. ehdottaa yhden illan seksiä. Mutta tämä tapahtuu niin, ettei vaimoni ikinä, ikinä saa sitä tietää. Tälläistä tilaisuutta ei ole vielä kyllä tullut eteen.

Vierailija
7/56 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pakkohan tollasesta on puhua miehen kanssa.

En ainakaan itse pystyisi tollaisen asian kanssa elämään ja olemaan parisuhteessa avoin toista kohtaan, jos salaisin tuon mieheltä.

Nolompaa tuo on miehen kannalta kuin se että sinä huijasit miestä viesteilläsi.

Vierailija
8/56 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ap, ketä siis esitit miehellesi? Kai jonkun hänelle tutun persoonan otit?

Vierailija
9/56 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. siihen ekaan viestiin? Tai laitoitteko jonkun nimen siihen perään?

Olen itsekin miettinyt tuota, koska mieheni on nykyisin suorastaan epäilyttävän passiivinen seksissä ja olen miettinyt mihin se ne halunsa oikein tyydyttää. Mitään vakipanoa en hällä usko olevan, mutta ehkä juuri jotain baarijuttuja ja ihastumisia...aina kieltää tietty kaiken jos yritän saada selville onko jotain meneillään. Nyt voisi olla hyvä tilaisuus, koska mies oli juuri toisella paikkakunnalla vanhoja kamujaan tapaamassa ja viettämässä baari-iltaa...

Vierailija
10/56 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on mies tehnyt noin seurustelun alkuaikoina.

Eli esiintyi jonain toisena miehenä tekstiviesteissä ja oli kovasti mun perään.

Ja mä lähdin siihen viestittelyyn ihan 100 % mukaan. Mutta en sen takia että olisin tosissaan koskaan ketään muuta miestä lähtenyt tapaamaan, vaan sen takia että oli silloin tylsä hetki ja oikeasti se että joku puolituttu alkaisi ehdottelemaan kaikkea tekstiviestitse tuntui aika absurdilta ajatukselta.

Eli on se sunkin mies voinut vaan ihan läpällä vastailla niihin viesteihin ja olla olevinaan ihan innoissaan. Ei tietty välttämättä näin teillä, mutta ihan vaihtoehtona..

Vierailija
11/56 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti trolli.

Vierailija
12/56 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuulit eräältä puolitutulta, että miehesi oli tekstaillut tälle innoissaan ja ehdottanut jopa tapaamista. Eli siis tämä "toinen nainen" kertoikin sinulle asiasta, kun kuuli miehesi olevan varattu.

Tadaa, näin et jää itse kiinni, mutta saat miehen nalkkiin.

Vierailija
13/56 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa lahaista toimintaa, naiset. Toivottavasti trolli.

Eli mikä siinä on alhaista?

Vierailija
14/56 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se taitaa olla niin et "kaikki" miehet on valmiita kunhan niitä lähestytään ja heille luodaan otollinen ja ennenkaikkea turvallinen tilanne pettää.

Vierailija
15/56 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein feikkiprofiilin jossa oli nätit kuvat ja kaikki. Mies kävi ihan kuumana ja halusi tavata, antoi puhelinnumeroa jne. tässä vaiheessa oli jättämässä, MUTTA mies kertoikin minulle itse, soitti heti noiden viestejen jälkeen mulle kotiin että "arvaa mitä, joku sekomuija lähettelee härskejä viestejä mulle facebookissa, mä esitän et oisin kiinnostunu ja yritän saada sen tapaan tai soittaan, oon ihan varma et toi on joku juoni" ja epäilu myös minua, koska tuntui niin hassulta ajatukselta, ettö joku tuntematon olisi kiinnostunut:)

Vierailija
16/56 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myös mahdollista, ettei miehesi tosipaikan tullen pystyisi/haluaisikaan tehdä mitään.

Itse olen "löytänyt" itseni tilanteessa, jossa kirjoittelin todella härskejä erään vieraan miehen kanssa, sovittiin tapaaminenkin, ja puhuttiin etukäteen että mitä kaikkea sitten tehdäänkään...

Ja sitten me myös tavattiin.

Mutta mitään ei tapahtunutkaan, mä en pystynyt enkä halunnut ja tajusin miten väärin olenkaan toiminut. Olin ihan pohjamudissa katuvaisena pitkän aikaa ja voin ihan fyysisestikin pahoin kun tajusin miten väärin olinkaan tehnyt.

Jonkinverran helpotti tieto siitä, etten kuitenkaan edennyt puheita edemmäs vaan peruutin vielä ajoissa.

Sen jälkeen olen ollut täysin uskollinen, enkä enää koskaan edes viestittelisi mitään typerää kenenkään vieraan miehen kanssa.

Miehelläsikin voi olla suuret puheet, mutta tosipaikan tullen ei välttämättä olisikaan tehnyt mitään.

Vierailija
17/56 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet sitten jonnekin odottamaan ja katsomaan jos ilmestyy paikalle.

Jos joku minulle tuommoisia kirjoittelisi niin olisin itse myös ihan mukana leikissä. Voisin jopa sopia tapaamisen ja mennä piiloon katsomaan että kenen kanssa lähettelin tekstareita. Voisin jopa epäillä mieheni tai joku sen kaverin olevan se lähettäjä.

Eli en heti olettaisi miehesi pettävän sinua. Mutta kyllä se satuttaisi kuulla että suhteessa mukamas menee huonosti.

Vierailija
18/56 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kuulla, että näinkin moni on "keksinyt" tällaisen tavan. Moni sanoikin myös, että voi olla ihan vitsillä mukana, mitä todellakin toivon. Satuttaa vaan silti. mutta en silti kehtaa miehelleni sanoa, että se viestittelijä olinkin minä. Haluaisin silti tietää, olisiko mieheni oikeasti ollut valmis tekemään tämän "vieraan naisen" kanssa jotakin, vai olisiko se vain jäänyt pelkäksi tekstailuksi. Mutta tämän toteuttaminen on hiukan mahdotonta.. Ja jos olisi mahdollista, pelkäisin kuollakseni sen toteutuvan!

En ole kenenkään henkilöllisyyttä varastanut, kerroin viesteissä miehelleni olevan yhden yhteisen tututn tuttu. En pyynnöistä huolimatta kuitenkaan kertonut, kenen tuttu. Tekstailun aloitin jotenkin näin "Et tunne minua, mutta vihdoin numerosi saatuani halusin vain kertoa kuinka komea oletkaan. Harmi vain, että olet naimisissa...". Kesti jonkun aikaa, että mieheni vastasi, hän kun oli töissä. En muista tarkalleen, mitä vastasi mutta suunilleen näin "Kiitos, kuka olet? En taida olla kauaa naimisissa..". Viesti oli mieheltä pidempi, mutta en vain muista sitä. Enkä pysty katsomaankaan, koska hän on kotona ja saattaisi ihmetellä, jos kaivan vanhan puhelimeni piilosta esiin.. Tästä kuitenkin keskustelu jatkui, kun kyselin miksi ei ole kauaa naimisissa ja siitä lähti myös vihjailut.

Joku ehdottikin, että voisin sopia tapaamisen ja ilmestyä sitten itse paikalle ja siinä juttu paljastuisi. Mutta s tarkoittaisi sitä, että joutuis aloittamaan uudelleen viestittelyn "toisena naisena", joka muka tahtoo tavata vasta sitten kun ollaan erottu.. Mutta miehen käytöksestä ei näy yhtään viitteitä, että olisi halukas eroamaan. Enkä todellakaan ota asiaa puheeksi, vaikka mieli tekisi.

Hyvä dea oli myös se, että olisini puolitutun kautta tästä kuullut. Tämän voisin toteuttaa, mutta vasta huomenna, koska normaalisti olisin heti siitä kuultuani ilmoittanut siitä miehelleni hänen tullessa töistä.. Täytyy miettiä..

Minua vain niin ahdistaa tämä tilanne, vihastuttaa ja itkettää, mutten voi miehen edessä näitä tunteita näyttää ettei epäilykset heräisi.. Pelkään nukkumaan menoa, jos hän alkaa ehdottelemaan seksiä, johon yleensä aina olen suostunut. Nyt en vain pystyisi. Vituttaa suunnattomasti, kun piti ne viestit lähettää, olisin välttynytr tältä mielipahalta täysin tietämättömänä.. Olen aina kuvitellut, että olemme aina yhdessä, eikä mieheni petä. Mutta minkäs teet, menin jo tämän virheen tekemään...

Vierailija
19/56 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDDD

Vierailija
20/56 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se taitaa olla niin et "kaikki" miehet on valmiita kunhan niitä lähestytään ja heille luodaan otollinen ja ennenkaikkea turvallinen tilanne pettää.

Itsellä on ollut vähintään tusinan verran tilaisuuksia kohta 15 vuoden aikana pettää ja työn puolesta myös ulkomaanreissuja joten kiinni jäämisen pelkoa ei olisi edes ollut ja kertaakaan ole ollut edes lähellä että olisin pettänyt.

Ei kaikki ole samanlaisia pelimiehiä. Tekisi kyllä mieli testaa oma vaimo vastaavalla tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi