Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kurittomat kakarat Lidlissa

Vierailija
01.08.2011 |

Tänään 3 venäläiskersaa juoksi ympäri Lidlia ja vanhemmat vain keskittyivät omiin juttuihinsa. Pennut ryntäilivät hyllyjen välissä ja mekastivat. Jossain vaiheessa vanhemmat torppasivat juttelemaan keskelle kulkureittiä ja silloin sanoin kiukkuisesti pari sanaa.

Ikää kersoilla 3-5v.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan suomalaiskakaran mellastavan, oli jotain 4v. Istui siinä hyllyssä hernekeittopurkkien päällä. Eipä tee mieli ostaa mitään tuollaisista hyllyistä, kun ei vanhemmat osaa sen vertaa katsoa pentujensa perään, etteivät ruoan päällä istu?!!

Vierailija
2/7 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan suomalaiskakaran mellastavan, oli jotain 4v. Istui siinä hyllyssä hernekeittopurkkien päällä. Eipä tee mieli ostaa mitään tuollaisista hyllyistä, kun ei vanhemmat osaa sen vertaa katsoa pentujensa perään, etteivät ruoan päällä istu?!!

tölkissä oleva keitto siitä saastuu jos joku siinä päällä istuu? Ja ei, se ei ollut minun lapsi. Me emme käy lidlissä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sillä yhdellä naisella oli siis niin pitkät kintut.. ikänä nähny. Sen pakarat liikkui yhtä korkealla kuin mun päälaki, näin kärjistettynä.

Mä olen 162cm pitkä.

Ettäs kehtaa.

Vierailija
4/7 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tölkissä oleva keitto siitä saastuu jos joku siinä päällä istuu? Ja ei, se ei ollut minun lapsi. Me emme käy lidlissä. :)

en mä pese pakkauksia, ennenkuin avaan ne. Olis se pentu istunut siinä kuitenkin, oli siinä mitä hyvänsä, enkä mä halua kenenkään pennun persebasilleja ruokakaappeihini. Ootko tosiaan niin urpo, että sama missä ne tavarat pyörii, kun onhan niissä pakkaus? Basillit ei tietenkään leviä niistä sisältöön esim. käsien mukana jne?

Vierailija
5/7 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä pese pakkauksia, ennenkuin avaan ne. Olis se pentu istunut siinä kuitenkin, oli siinä mitä hyvänsä, enkä mä halua kenenkään pennun persebasilleja ruokakaappeihini. Ootko tosiaan niin urpo, että sama missä ne tavarat pyörii, kun onhan niissä pakkaus? Basillit ei tietenkään leviä niistä sisältöön esim. käsien mukana jne?

Vierailija
6/7 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokoksen vaatepuolella vaatteiden sekaan, kunnes myyjä huomasi ja kiukkuisena komensa nostamaan lapsen siitä pois.

Vierailija
7/7 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitten täällä päin, missä venäläisiä liikkuu todella runsaasti, näkyy myös huonoja kasvattajia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä