Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vika legginseissä?

Vierailija
01.08.2011 |

Miksi, ette jotkut tykkää legginseistä? Nehän ovat jossain kohtaa järkevä yhdistelmä ja jotkut saattavat hävetä jalkojaan niin oiva tapa peittää ne sopivasti.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muut vain toivomme että lengginssimuoti menisi ohi. Ne sopii vaan lapsille tai housujen alle pitkiksi kalsareiksi.

Ei ne kauheen last season voi olla, kun niitä kokon ajan kaupungilla näkyy ja joka paikassa on myynnissä ja vaatekaupoissa monissa nukeillakin on legginsit asusteiden kanssa jalassa. Ettet vaa ite olis last season? No ei, mielipiteensä kullakin, ois vaan kiva kuulla enemmän perusteluita, että miksi ne on last season.

Mun mielestä ne sopii mainiosti aikuisillekkin, ihan vanhimmasta päästä esim. yli 5-kymppiselle ei kyllä ehkä sovi, mutta siinä 20-40 vuoden välillä niin mikä ettei. Se taas ei ole hienoa, jos joku käyttää niitä housuina ja pitää lyhyttä paitaa esim. niitten kanssa. Legginssit eivät ole housuja, joten perse pitää peittää, mutta esim. pitkän tunikan kanssa kesällä legginssit ovat mukava vaihtoehtoö

Tunika ja legginsit ok. Mutta juuri äsken tehdyn reissun jälkeen (Turku ja Etelä-Pohjanmaa) voin kertoa, että näin MONTA naista, joilla oli legginsit. Näillä naisilla oli leveä peppu ja vain t-paita siinä päällä. Lyhyt - ei pepunpeittävä. Siis oikeasti: leggarit + lyhyt t-paita + XL-beba. Mistä NÄITÄ naisia tulee?

Vierailija
22/35 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun näkee leggingseihin pukeutuneen aikuisen naisen. Aikuisen naisen pitäisi osata päivittää tyylinsä jättäessään lapsuusvuodet taakseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esiin se palstavahveron ylin jumalakin "mun mies"... =)

Vierailija
24/35 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/35 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole yksiäkään leggareita kaapissa, en niitä kyllä inhoakaan, ihan yhdentekevsiä mulle. Mutta nämä kinastelut aiheesta on mitä suurinta viihdettä! Ja aina niissä jossain vaiheessa putkahtaa esiin "mun mies"... :)

Vierailija
26/35 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiristäviä ja hiertäviä housuja!! Legginsit ovat niin kätevät. Hengittävät ja ovat keveät ja tarpeeksi peittävät.

Käytän jatkuvasti legginsejä + tunikoita / pidempiä puseroita, neuleita. Ei tee enää mieli lähteä farkkulinjalle lainkaan.

Vierailija
27/35 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kannattaa miettiä mistä se johtuu..

Pahoittelen, luin väärin. EN käytä polven yli meneviä hameita vaan hiukan vaille polvien. Ja jos käyttäisin niin siltikin saattaisin yhdistää legginssit siihen. Ja esim. baarireissulle lähtiessä tykkään pukeutua minihameeseen ja legginseihin. Minihame tosin ei paljasta mitään vaikka "pyllistelisinkin" jossai, joten en tiedä luetaanko sitä minihameeseen. Myöskin shortisen kanssa tykkään käyttää legginsseja, etenkin jos ovat lyhyet shortsit.

Kas kummaa kun meikäläistä ei ole tuijotettu sen kummemmin. Miehet ovat kiinnostuneita, naiset eivät noteeraa. Mutta miten vain, mielipiteensä kullakin!

Vierailija
28/35 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi kellekkään.

Vierailija
29/35 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mekon kanssa sopii minusta paremmin sukkikset (tai stay-upit) kuin jalan katkaisevat legginssit. Jos legginssien pää taas ei näy (on esim. saappaassa) ovat minusta turhat kun sukkikset ajavat saman asian. Ja aina ei mekon kanssa tarvitse jalkoja edes peittää. Jos taas on pitkä yläosa joka ei ole hame, niin housut ovat minusta paremman näköiset kuin legginssit. Poikkeuksena ne ihan housujen näköiset legginssit, mutta nehän taas näyttävät enemmän housuilta kuin legginseiltä eli housut ajavat saman asian. En muista että olisin koskaan nähnyt asua jossa legginssit olisivat ehdottomasti silmissäni se PARAS vaihtoehto.

Sukkia voi vaihtaa vaikka kesken päivän, jos on joutunut siivoilemaan ja sukat likaantuvat/kastuvat. Helpompaa kuin sukkisten vaihtaminen minusta. Sukat on helppo napata poiskin ja kävellä leggareissa, jos tulee kuuma tai täytyy mennä vaikka kylppäriä siivoamaan...

Mitä tulee tunikaan, niin sen kanssa kapeat leggarit ovat minusta paremman näköiset kuin housut, jotka ovat kumminkin lahkeesta leveämmät ja antavat helposti tunikan kanssa aika tasapaksun vaikutelman.

Jalan katkaisuefekti on olemassa, mutta se riippuu minusta aika lailla kengästä ja nilkan paksuudesta, miltä se näyttää. Kesäiseen asuun minusta se paljas nilkka ja jalkaterä näyttää tyylikkäämmältä kuin sukka (varsinkaan sandaalissa, hyi jäiks!)

Vierailija
30/35 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis pitkikset, pitkät kalsarit. Varsinkin puoleen sääreen ulottuvat.

on just capri-leggarit jalassa ja totesin peilin ohi kulkiessani että mun jalat näyttää varsin hyvältä niissä! Mulla on pitkät ja (muuhun kroppaan verratuna varsin) hoikat jalat.

Vierailija
31/35 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, ette jotkut tykkää legginseistä? Nehän ovat jossain kohtaa järkevä yhdistelmä ja jotkut saattavat hävetä jalkojaan niin oiva tapa peittää ne sopivasti.

ehkä arpia ja sellaisia, mutta jos on esim. paksut pohkeet, niin legginsit kyllä just vaan korostaa niitä. Miksei voi laittaa samantien oikeita housuja? Minihameet ja muut kuuluu alle kouluikäisille.

Öö, en tiedä mimmoset jalat sulla on, mutta kyllä mun polvien kohdalla olevat arvet peittyvät legginssien alle mainiosti. Kesällä legginssit ovat paljon kevyempi versio kuin farkut. Voi aikuisetkin minihameita pitää, itse tosin tykkään sellaisista hameista mitkä jäävät hieman yli polvien, mutta vesiraja ei vilku.

ap, miten voi kommentoida, kun et ymmärrä lukemaasi? Vastasin, että legginsit just peittää arvet yms. mutta ei muuta. Itselläni ei ole arpia, ei tarvi peitellä. Jos haluaa peitellä paksuja pohkeita, legginsit ei niitä peitä.

Mihin tarvii legginsejä, jos hame on polven yli? Anna arpesi vilkkaa, ovat paremmat kuin legginsit tai käytä pidempää hametta.

Minihameet eivät ole aikuisten naisten vaate.

Pahoittelen, luin väärin. EN käytä polven yli meneviä hameita vaan hiukan vaille polvien. Ja jos käyttäisin niin siltikin saattaisin yhdistää legginssit siihen. Ja esim. baarireissulle lähtiessä tykkään pukeutua minihameeseen ja legginseihin. Minihame tosin ei paljasta mitään vaikka "pyllistelisinkin" jossai, joten en tiedä luetaanko sitä minihameeseen. Myöskin shortisen kanssa tykkään käyttää legginsseja, etenkin jos ovat lyhyet shortsit.

Vierailija
32/35 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kannattaa miettiä mistä se johtuu..

[/quote]

[/quote]

Vierailija
33/35 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin aikuiset eivät voi käyttää minihameita?

Tai leggareita?

Itse olen sen verran pieni(32/XS) ja lyhyt, etten pysty käyttämään mitään maxi mekkoja(myynnissä olevat liian isoja ja pitkiä -hukun niihin).

Ennen sain tonkia tuskissani rekki tolkulla housuja, jotka olisivat tarpeeksi kapeita alhaalta ja tarpeeksi leveitä takapuolen kohdalta ja taasen tarpeeksi kapeita vyötäröltä, mutta eipä vaan tahtonut löytyä. Tarvitseeko niiden leggareiden olla just niitä karmeita 40 denierin lumppuja? Esim. Gantilla, Tommylla ja Filippa K:lla on ollut laadukkaita paksumpia leggareita. - Tosin saattavat näyttää enemmän housuilta, mikä on tarkoituskin. Tähän yhdistelmään pitkä paitapusero yms.

Jalan katkaisusta selviää laittamalla joko pitkät leggarit tai lyhyemmät leggarit, joissa väri on valittu neutraaliksi esim. Mudan ruskeat.

Mielestäni taasen kaikki valkoiset, turkoosit, pinkit, verkko, pitsi yms. leggarit pitäisi laittaa yhdelle pitkälle rekille ja pölläyttää liekinheittimellä! Tai huonosta materiaalista valmistetut - samaan rekkiin vaan..

Minulle leggarit ovat tulleet pelastuksena.

Vierailija
34/35 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos legginssien pää taas ei näy (on esim. saappaassa) ovat minusta turhat kun sukkikset ajavat saman asian. (...) Poikkeuksena ne ihan housujen näköiset legginssit, mutta nehän taas näyttävät enemmän housuilta kuin legginseiltä eli housut ajavat saman asian.

Jos saappaan tai nilkkurin varren alta ei näe onko jalassa leggingsit vai sukkikset, mitä väliä sillä silloin on kummat ne on? Tai jos ei erota, onko kyseessä housut vai housun näköiset leggingsit? Mitä jos onkin leggingsin näköiset housut? :O

Tässä keskustelussa näkyy taas jääräpäisen palstavahveron mustavalkoinen ajattelutapa. Leggingsejä on nykyään sataa eri tyyppiä ja laatua, samoin kuin käyttötapaa, mutta vahveron mielestä ne on kaikki ovat kategorisesti pahasta. Mitään poikkeuksia ei suostuta näkemään kun kerran on päätetty se oma tärkeä mielipide.

Vierailija
35/35 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vannoutunut leggins -fani ja takuulla kuljen tunikani ja kalsarini ylpeästi kantaen pitkin Stockan käytäviä. Minulla on pitkät sääret, mutta ne ovat AINA mustelmilla ja suonikohjuilla. Legginsseissä säären muoto näkyy kivasti, mutta muiden ei kuitenkaan tarvitse tuijotella sydämeni tahdissa sykkivää kohjuani julkisilla paikoilla.

Meilläpäin legginssit ovat myös edelleen muotia ja hyvin suosittuja. Lähes jokainen vaatekauppa myy legginssejä ja tunikoita. Tykkään yhdistelmästä tosi paljon ja pukeudunkin jatkuvasti jonkinlaiseen variaatioon siitä.

Kannetaan kalsarimme ylpeinä vaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan