Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi olla niin kateellinen että matkii perässä kaiken mitä toinen tekee??

Vierailija
01.08.2011 |

jopa maksaa satoja euroja tavaroista vain siksi että näki toisellakin olevan...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä nimijutusta...väliä lapsilla muutama kk ja kaikki 3 nimeä hyvin lähellä toisiaan....oli aika mielenkiintoista..

Vierailija
2/11 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia, jotka on sisustaneet prikulleen samalla lailla asuntonsa kuin "ihailunsa" kohde. Toinen näistä ihailluista on oma siskoni ja oli jotenkin friikkiä nähdä hänen kotinsa kopioituna tällä copy catilla. Aika outoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä varastit ideasi?

Vierailija
4/11 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

av:lla en ole ikinä törmännyt näihin naisiin, jotka luulevat, että heitä kadehditaan jatkuvasti :O

Ei kuulosta yhtään kateellisen touhulta minustakaan. Mutta olenkin ihan normaalijärkinen, enkä todellakaan luule, että kaikki kadehtivat minua :D

Vierailija
5/11 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen naapuri, jonka on pakko tehdä kaikki perässä mitä kuulee muiden tekevän. Esim. kävin poimimassa kolme kiloa mansikoita ja keitin niistä hilloa, kerroin siitä hänelle kun pihalla lasten kanssa ollessa juteltiin ja kävi heti seuraavana päivänä keräämässä samasta paikasta NELJÄ kiloa ja keitti ylläriylläri: hilloa! Sairasta.

Vierailija
6/11 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joitain tavaroita tai musiikkia olevankaan, ja sitten näkee tai kuulee toisella, ni eikö ole hyvä että "tieto" leviää? Se on matkimista, ja siihen kaikki oppinen perustuu.

Vierailija
7/11 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sukulainen näkee meillä uuden sohvapöydän, miksi heillä on viikon kuluttua ihan samanlainen? Mitä se muuta on kuin kateutta, että heti pitää saada kaikki? Ettei vaan toisella olisi mitään uudempaa/hienompaa/kalliimpaa...

joitain tavaroita tai musiikkia olevankaan, ja sitten näkee tai kuulee toisella, ni eikö ole hyvä että "tieto" leviää? Se on matkimista, ja siihen kaikki oppinen perustuu.

Vierailija
8/11 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen toisen ihmisen ja hänen asioidensa nälviminen ja hänelle tärkeiden asioiden vähättely ja sen semmoinen. Kokemusta on tuollaisesta nuijasta, mutta nykyään pysykööt kaukana minusta.

Vierailija
9/11 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähättelee suureen ääneen miten hän ei IKIMAAILMASSA haluaisi mitään tuollaista. Ja sitten menee perässä samaan kauppaan.

Jos sukulainen näkee meillä uuden sohvapöydän, miksi heillä on viikon kuluttua ihan samanlainen? Mitä se muuta on kuin kateutta, että heti pitää saada kaikki? Ettei vaan toisella olisi mitään uudempaa/hienompaa/kalliimpaa...

Vierailija
10/11 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on johtajia ja seuraajia. eikö ole kivempaa kuulua ekaan ryhmään. vaikka kyllä muakin vähän ihmetytti kun kaveri laittoi lapsensa nimeksi tosi samanlaisen nimen kun meillä....monet ihmetteli samaa..

Vierailija
11/11 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan sellaisen. Ihan sama kenellä se on. Annoin tyttärelle 30 vuotta sitten harvinaisen nimen. Tähän päivään mennessä 6 ystävääni on nimennyt lapsensa mun tyttären mukaan ja sanoneet mulle että on niin kaunis nimi. Olen ollut hyvilläni tästä, musta se on ollut suorastaan ihanaa. Ja nyt mun pitäskin olla sitä mieltä et ne on olleetkin "kateellisia" ? Eikö nyt joteskin tää asia "onnu" ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi