Apua, en löydä kissanpoikaamme mistään
Kommentit (47)
saunan lauteille ja niiden alle, vaatehuoneeseen ihan perimmäiseen nurkaan- tai karata ovesta...terassin alle...
Alä huoli, tuollaiset myös unohtuvat nopeasti
Ei jumankauta miten säälittävä palsta tämä on. Mä lopetan täällä
käymisen kun täällä on pelkkiä idiootteja.
Surkea provo.
Ei jumankauta miten säälittävä palsta tämä on. Mä lopetan täällä
käymisen kun täällä on pelkkiä idiootteja.
Surkea provo.
ohis
pesukoneeseen, mies löysi sen pyykin seasta eli tapahtui juuri se pahin jota olin pelännytkin :(
Lapset ovat murheissaan, olemme itäneet täällä hieman kriisipalaveria ja käyneet asiaa läpi, huomenna käymme hautaamassa Mirrin puiston laitaan.
Uuden hankkimisesta on päätös tehty.
Olkoon tmä opiksi muillekin ja varsinkin minulle, ovat nuo veitikat niin nopeita liikkeissään :(
ap
Miksi et itse katsonut?
mutta jos ei olis niin eläintenpitokielto pitäis tollasesta saada!
tämä on totta (mitä en tod. toivo) niin sanon,että ette todellakaan hanki uutta kissaa!!
kun ette kerran osaa huolehtia lemmikeistä!
kamala kuolema kisu paralla! :(
vedä kaikki laatikostot auki ja tutki onko päässyt sinne taakse.
Meillä on muutaman kerran kissa onnistunut avaaman ison lipaston laatikon. On ryöminyt avaamansa laatikon kautta toiseen laatikkoon. Löytyi sieltä vuorokauden kuluttua katoamisesta.
Olisi nääntynyt nälkään ja janoon.
IKINÄ EI TULLUT MIELEENKÄÄN, että kissa onnistuisi avaamaan laatikon (liukuva, kiskoilla kulkeutuva laatikko, joka myös sulkeutuu itsestään.)
mitä te enää neuvotte, ap:han mukamas väitti aiemmin, että kone on juuri laitettu käyntiin, ja kun häntä käskettiin pysäyttämään kone, ja tarkistamaan ettei kissa ole siellä, hän ei uskaltanut, vaan antoi ohjelman pyöriä loppuun, ja mies vasta kotiin tultuaan avasi koneen, josta kissa mukamas sitten löytyi. On kyllä jumalattoman ällö ja toimiva provo kyllä kans.
hypännyt vaikka raollaan olevasta ikkunasta ulos..
hypännyt vaikka raollaan olevasta ikkunasta ulos..
Komerot olen katsonut
ap
Sohvan alle, kaapin alle, sängyn alle. Jääkaapin taakse yms. paikkoihin, jotka ovat ahtaat ja joissa voi olla piilossa.
Pyykkikori, vetolaatikot, kaapit
pyykkikori on juuri tyhjennetty
ap
Kerran olin jättänyt kissan ruokakaappiin, usein ne tykkäävät nukkua puhtaiden vaatteiden tai liinavaatteiden seassa. Joku saattaa uinua pyykkikorissa, joku kaivautuu päiväpeiton alle.
Ja tietysti se millin raollaan oleva ikkuna on yksi vaihtoehto.
Kyllä se esiin kömpii. Jos et ole onnistunut lukitsemaan sitä esim. vessaan tms.
sohvan sisällä(jos on vaikka raadellut pohjaa auki). Siis oikeasti missä vain. Meidän kissa löytyi kerran pitkän etsinnän jälkeen tiskikoneesta.
pesukoneeseen, mies löysi sen pyykin seasta eli tapahtui juuri se pahin jota olin pelännytkin :(
Lapset ovat murheissaan, olemme itäneet täällä hieman kriisipalaveria ja käyneet asiaa läpi, huomenna käymme hautaamassa Mirrin puiston laitaan.
Uuden hankkimisesta on päätös tehty.
Olkoon tmä opiksi muillekin ja varsinkin minulle, ovat nuo veitikat niin nopeita liikkeissään :(
ap