Käsittämättömiä otsikoita taas IS:ssa, tyyliin: kesämekko aiheutti masturboinnin
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/poliisi-tutkii---tyton-kesamekko-sai-…
En nyt todellakaan käsitä miten tuo kesämekko on nostettu otsikkoon, eihän äijältä kysytty mikä yllytti tekoon. Yhtä hyvin se äijä olisi voinut masturboida vaikka perhe oisi pyöräillyt ohi toppahaalareissa...
Kommentit (16)
Uutisesta saa kuvan ettei miestä ole edes saatu kiinni? Mistä sitä tietää miksi se masturboi?
ajanut masturboimaan. Ei kesämekko. Ymmärrän kyllä että varomaton tulenkäyttö voi aiheuttaa tulipalon, mutta että kesämekko voisi tehdä tuollaista. Mitäköhän se kesämekko teki ja missä se oli? Ehkä se kuiskutteli äijän korvaan? Muuta selitystä en keksi.
Uutisesta saa kuvan ettei miestä ole edes saatu kiinni? Mistä sitä tietää miksi se masturboi?
kuitenkaan oikea paikka sille?
Niin vaan kymmenettuhannet uteliaat klikkaa jutun auki. Niin sinäkin teit.
oli kyseessä sitten masturbointi julkisella paikalla tai massamurha..
Ja kyseessä oli vielä 8-VUOTIAAN tytön kesämekko!
ei vastaa sisältöä.
Oletko itse noita IS:n valopäätoimittajia?
Niin vaan kymmenettuhannet uteliaat klikkaa jutun auki. Niin sinäkin teit.
syy saattoi olla ihan vain sen perheen äiti, joka tämän tarpeen toi tuolle miehelle. TOimittajallta noloa, taitaa hänelle lasten mekot olla ongelma.
TOimittajallta noloa, taitaa hänelle lasten mekot olla ongelma.
olen jättänyt tyhmien otsikoiden klikkaamisen kokonaan. Kun ne toimittajat ei tiedä, että turhauduin jutusta, joka ei vastaa otsikkoa. Ne vain näkevät klikkausten määrän.
Yleensäkin kannattaa välttää esimerkiksi iltapäivälehtien ja Taloussanomien juttuja. Tärkeät uutiset löytyvät muualtakin. Nuo osaavat vain tehtailla "hyviä" otsikoita vailla sisältöä.
Itse aloitukseen en osaa sanoa mitään, sillä en todellakaan aio klikata uutista ;)
että varsin monet julkisesti masturboivat ovat tehneet hommansa talviaikaan. Niukka pukeutuminen tuskin on mikään olennainen seikka näille itsesnsäpaljastajille.
olen jättänyt tyhmien otsikoiden klikkaamisen kokonaan. Kun ne toimittajat ei tiedä, että turhauduin jutusta, joka ei vastaa otsikkoa. Ne vain näkevät klikkausten määrän.
Yleensäkin kannattaa välttää esimerkiksi iltapäivälehtien ja Taloussanomien juttuja. Tärkeät uutiset löytyvät muualtakin. Nuo osaavat vain tehtailla "hyviä" otsikoita vailla sisältöä.
Itse aloitukseen en osaa sanoa mitään, sillä en todellakaan aio klikata uutista ;)
ei vastaa sisältöä.
Oletko itse noita IS:n valopäätoimittajia?Niin vaan kymmenettuhannet uteliaat klikkaa jutun auki. Niin sinäkin teit.
on lehdessä töissä (ei ip-lehdessä kuitenkaan). Se kenen tekemiä juttuja on nettisivuilla klikattu eniten jossain tietyssä ajassa saa jonkun palkinnon. Nuori oli saanut palkinnon ja selitti tätä logiikkaa ja kyllähän mäkin sen nyt ymmärrän. Mitä enemmän klikkauksia, sitä parempi lehdelle ja siten lehdellä on perusteita myydä mainostilaa nettisivuilleen.
Olen itsekin ollut alalla vuosia sitten, ennen nettilehtien aikaa kylläkin.
ei vastaa sisältöä.
Oletko itse noita IS:n valopäätoimittajia?Niin vaan kymmenettuhannet uteliaat klikkaa jutun auki. Niin sinäkin teit.
on lehdessä töissä (ei ip-lehdessä kuitenkaan). Se kenen tekemiä juttuja on nettisivuilla klikattu eniten jossain tietyssä ajassa saa jonkun palkinnon. Nuori oli saanut palkinnon ja selitti tätä logiikkaa ja kyllähän mäkin sen nyt ymmärrän. Mitä enemmän klikkauksia, sitä parempi lehdelle ja siten lehdellä on perusteita myydä mainostilaa nettisivuilleen.
Olen itsekin ollut alalla vuosia sitten, ennen nettilehtien aikaa kylläkin.
oli kyseessä sitten masturbointi julkisella paikalla tai massamurha..
toimi yllykkeenä? Tahtomattaan tietenkin mutta kun se noille vatipäille riittää.
pinnalle ajatus siitä, että naisten tulisi pukeutua burkaan, unohtamatta sitä, että nainen/tyttö naispuoleinen joka tapauksessa, on aina syyllinen tuon kaltaisiin tapauksiin. Mitäs piru vie laittaa mekon ylleen!