Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirpputori Jane Kaivokselassa - kukaan käynyt viime aikoina?

Vierailija
31.07.2011 |

Mikä siellä on ollut meininki? Keväällä kävin ja tykkäsin, mutta mahtaako olla yhä hyvä paikka? Meiltä on aika lailla matkaa, joten ihan tyhjän päiten ei haluaisi lähteä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin siellä eilen ensimmäistä kertaa viedessäni tavaraa myyntiin. Ainakin melkein kaikki myyntipaikat olivat käytössä ja pääosin näytti ihan kivalta, en toki hirveän tarkkaan ehtinyt tutkimaan järjestellessäni omia tavaroitani vauvan ja kaksivuotiaan ollessa mukana:)

Vierailija
2/6 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on siitä mukava kirppari, että siellä on siistiä ja äärettömän mukavat myyjät. Se huokuu positiivisuutta. Olen myös tehnyt sieltä löytöjä. Tänään kävin itse ekaa kertaa minipoppoossa. Se oli sekava, isompi, mutta siellä oli myös aikuisten vaatteita, vaikka pitäis olla lastentarvike kirppari, ja tyhjiä pöytiä. Autolla jos on liikenteessä suosittelen samalla reissulla käymään molemmissa. Toinen kaivokselassa ja toinen malminkartanossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä muista tyhjiä pöytiä, että ei niitä kyllä montaa ollut

t siellä tänään käynyt

Vierailija
4/6 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoinen paikka? Millaisessa paikassa, onko parkkipaikkoja?

Vierailija
5/6 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, riippu tietty mihin vertaa, mutta sellainen liikehuoneisto (olisiko joku entinen baari?). Vanhalla ostarilla, autolla pääsee ihan oven eteen ja parkkitilaa on ainakin minun käydessäni riittänyt. Siisti, miellyttävä, kivat myyjät. Minusta hinnatkin ovat olleet pääosin varsin kohtuullisia. Olen tehnyt hyviä löytöjä 4- ja 2-vuotiailleni.

Vierailija
6/6 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi vilkkaampaa kuin kesällä. Siisti ja mukava paikka muutenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän