jos ex-miehesi kuolisi, menisitkö hautajaisiin?
Tuli vaan mieleen, että minua ei varmaan kiinnostaisi mennä, niin paskasti se mua kohteli aikoinaan, petti, valehteli, arvosteli mua. Toisaalta ei kai lapsia voisi sinne yksin laittaa.
Kommentit (9)
En loppuajasta rakastanut miestä joten mitä ihmettä tekisin hänen hautajaisissaan? Ei olla oltu eron jälkeen missään tekemisissä, ei yhteisiä lapsia.
Jos kuolisi nyt, menisin lasten tueksi. Jos 10v kuluttua tai myöhemmin, en menisi.
En mä nyt alakoululaisia vois yksin laittaa arkun äärelle kukkalaitetta viemään. Ja kun on välit siihen sukuun ihan kunnossa, niin varmaan pystyisin menemään.
Mun hautajaisiin taas exällä ei ois mun mielestä asiaa, varsinkin jos mulla silloin vielä nykyinen mies. Se kyllä osaa tukea ja lohduttaa lapsia.
voisi päästä hurraa huudot hautajaisissa.
kusisin myöhemmin haudalla ja tanssisin ennen sitä.
mutta myöhemmin en tiedä. minulla ainakin on uusi perhe. oletettavasti ex-miehellänikin on jokin vakavampi pitkäaikainen suhde, jota hän ei minun kanssani jaa. en usko, että olisi korrektia mennä, ellei yhteiset lapset minua tarvitsisi.
olemme väleissä, mutta emme enää läheisiä, eikä kaikkia asioita enää jaeta.
jos sinne paukkaisin. Sinänsä ei ole exää kohtaan mitään vihantunteita (vaikka petti & kohteli huonosti). Ollaan exän kanssa kavereita vieläkin.
Jos lapset on alle kouluikäisiä, niin menisin varmasti vastaavassa tilanteessa mukaan.
hautajaiset ei ole se paikka, jossa mieltään osoitetaan.