Olen tylsä. Miten muuttua?
Olen tylsä kaveri, en osaa olla hauska ja lupsakka. Uskon että seurassani kyllästyy,ja on joku joskus sanonutkin minun olevan tylsä tyyppi. Miten oppia hauskaksi läpänheittäjäksi jonka seurassa viihtyy?
Kommentit (4)
Mutta ymmärrän sinua, se on raskasta katsoa kuinka toiset ovat niin, täydellisiä kaikessa.
No, minusta mielenkiintoinen tyyppi ei ole täydellinen. Mielenkiintoinen ja hauska tyyppi on sellainen, joka myöntää olevansa epätäydellinen ja epäonnistuvansa joskus. Täydellisistä ihmisistä tulee vain sellainen mielikuva, että mitähän tuokin yrittää esittää.
Että jos haluaa mielenkiintoisemmaksi tyypiksi, pitää panna itsensä likoon ja kertoa niistäkin asioista, jotka ovat menneet mönkään.
Jos oikeasti mielessäsi heittäisit hauskaa läppää, mutta olet vain ujo tai itsekriittinen, niin silloin työstä ujous pois ja anna palaa mitä mielessäsi milloinkin keksitkin. Mutta hauskaksi ei voi ruveta väkisin.
Ole siis oma itsesi ja ota riski. Kerro niitä tapauksia elämästäsi, jotka oikeasti sinusta ovat hauskoja. Eli ole TOTTA. Jos vain yrität saada ihailua keinotekoisella, päälleliimatulla vitsailulla, et ole hauska etkä lumoa muita. Vain elämällä itsen läpi todeksi ne hauskat jutut uppoavat muihinkin.
ehkä voisi yrittää ottaa riskiä ja puhua enemmän mitä sylki suuhun tuo. Tuleehan siinä sitten mokailtuakin, mutta harjoituksen kautta. sitetn on olemassa ns. pelimiehen oppaita, joissa on apuja tarinaniskemiseen.
minulla on kyllä kaksi hyvää ystävää, mutta ei laajaa porukkaa ympärillä.
En osaa kertoa juttuja sujuvasti, vaan sanat jäävät kurkkuun, ehkä mietin liikaa. Enkä tykkää itsestäni.
Mutta ymmärrän sinua, se on raskasta katsoa kuinka toiset ovat niin, täydellisiä kaikessa.