G:Millaista on rakkaus parisuhteessanne?
Kommentit (4)
Kaksikymmentä vuotta sain aamupusun, töihinlähtöpusun, työstäpaluupusun ja iltapusun. Sain nukahduttelua tiukkaan haliin. Sain valmiiksi tankatun auton. Sain hyvin remontoidun kodin.
Luulin aina olevani rakastettu mm. näiden asioiden takia. Kahdenkymmenen vuoden jälkeen mies sanoi, ettei ole viimeiseen kymmeneen vuoteen minua enää rakastanut,
En siis osaa vastata kysymykseen, miten erottaa todellisuuden ja näyttelemisen toisistaan.
Kaksikymmentä vuotta sain aamupusun, töihinlähtöpusun, työstäpaluupusun ja iltapusun. Sain nukahduttelua tiukkaan haliin. Sain valmiiksi tankatun auton. Sain hyvin remontoidun kodin.
Luulin aina olevani rakastettu mm. näiden asioiden takia. Kahdenkymmenen vuoden jälkeen mies sanoi, ettei ole viimeiseen kymmeneen vuoteen minua enää rakastanut,
En siis osaa vastata kysymykseen, miten erottaa todellisuuden ja näyttelemisen toisistaan.
Mites miehes sai sinulta rakkautta?
Tota noin... miten auton tankkaaminen ja kodin remontoiminen kertovat rakkaudesta? aattele, mun mies ei tee kumpaakaan ja silti se rakastaa mua :)
Rakkaus näkyy meillä toisen kunnioittamisella. Puhumme toisillemme ystävällisesti, emme tiuski emme puhu ivallisesti kahden kesken ollessamme, emmekä vieraiden läsnäollessa. Tämä on tärkeää meille molemmille, olemme monesti keskustelleet miten kauheaa on olla seurueessa, missä puolisot puhuvat toisille "rumasti".
Annamme toisillemme omaa aikaa ja otamme isovanhempien avustuksella myös kahdenkesken yhteisiä irtiottoja lapsiperheen arjesta. Harrastamme paljon yhdessä perheenä, pariskuntana ja myös kumpikin vuorollamme yksin.
Pusuttelemme, halimme, kerromme rakastavamme. Olematta kuitenkaan typerän imeliä.
Uskon, että olemme molemmat tyytyväisiä seksielämäämme. Kumpikin uskaltaa ääneen sanoa mikä natsaa ja mikä ei. Synnytysten, imetysten, pikkulapsivuosien pyörityksessä kumpikin on ymmärtänyt toisensa tarpeet.
14 v yhdessä. Pussaillaan paljon.