Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syysvaatteita

Vierailija
31.07.2011 |

Mitä vatteita tai asusteita olet ajatellut hankkia/hannkinut syksyä varten? Kerro samalla minkälaisessa työssä olet.

Tässä helteillä on vaikeaa miettiä syys- ja talvivaatteita...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten varmaankin niitä. Katselin juuri Tiger of Swedenin syysmallistoa, joka näyttää hyvältä.

Uudet nahkasaappaat ajattelin myös hankkia.

t.toimistotyöläinen

Vierailija
2/7 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä tsekata Tiger of Sweden, kiitos vinkistä.

Minkälaisia nahkasaappaita katselet? Korkeita vai matailia, pitävartisia vai lyhytvartisia? Mieleni tekisi pitkävartiset maltillisella korolla varustetut saappaat, mutta mietin, että mihinkähän suuntaan kenkämuoti on menossa.

t. ap

joten varmaankin niitä. Katselin juuri Tiger of Swedenin syysmallistoa, joka näyttää hyvältä. Uudet nahkasaappaat ajattelin myös hankkia. t.toimistotyöläinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marc Aurelin jakkupuku, Tiger of Swedenin ohut neule, jotkut Stockkan oman merkin perus korkkarit, Marc Aurelin hame, Your Facen ja Espritin t-paitoja. Olen toimistotyössä. En tykkää shoppailusta, mutta nämä olivat helmpoimpia hankintoja näyttää siistiltä. Puuttuu vielä pari uutta jakkupukua, saappaat ja takki.

Vierailija
4/7 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisen jakun löysit? Tuntuu, että ovat tällä hetkellä kovin lyhyitä malliltaan ja se taas ei käy minun vartalolleni. Tai ehkä uusia jakkuja ei vielä ollut kaupoissa kovin paljoa...?

Kivoilta kuulostavat ostoksesi.

t. ap

Vierailija
5/7 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmaan rusehtava (taupe varied) ja siinä on elävä pinta. Ei ole lyhyt malli. Kiersin alkuviikosta kauppoja, ja huonosti oli tosiaan vielä uutuuksia, mutta pakko oli löytää jotain käyttöön jo nyt. Koska olen huono shoppaamaan, suosin Hgin keskustan Stockkaa (joskus myös Aleksi 13:a ja Modaa), jossa myyjältä voi kysyä apua.

Vierailija
6/7 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän työvaatteita, jotka ovat aika kamalat. Teen osa-aikatyötä ja opiskelen ohessa, joten rahaa ei ole liikaa.

Syysvaatteet ostan pääasiassa kirppareilta, alennuksista/tarjouksista tai teen itse. Nyt on suunnitelmissa pari kivaa pirteää mutta ei liian räikeää neulepaitaa syksyksi, neulon ne siis itse. Villapaidat on muutenkin mukavia vetoisessa luentosalissa.

Onneksi osaan oikeasti tehdä vaatteita, niin eivät näytä kotikutoisilta.

Talveksi tarvitsisin myös kahdet uudet kengät, ne on pakko ostaa vaikka kalliimmallakin sillä huonosti istuvilla kengillä en jalkojani pilaa. Haluaisin löytää turkisvuoratut nahkasaappaat entisten samantyylisten tilalle, ja lisäksi toiset jotka sopisivat reippaaseen ulkoiluun.

Vierailija
7/7 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vakaasti miettinyt, että ostan pari t-paitaa tms. jossain syksyn uutuusvärissä. Nyt kun vielä tietäisi, että missä värissä ja minkälaisen paidan löytäisi. Olisikohan joku 2/3 hihallinen kiva? Joku luumun värinen ja kamelin värinen vois olla toivelistalla tai joku kuviollinenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän