Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein äidit ostatte uuden käsilaukun?

Vierailija
31.07.2011 |

Sitten kun vanha menee rikki tai kuluneen näköiseksi? 1 käsilaukku kerrallaan käytössä??

Kyllä, hieman vertaan tätä keskustelua koululaisten reppuketjuun.. Hyvä että opetetaan lapsia säästäväisiksi ja en itsekään aio ostaa jokavuosi uutta reppua lapselle.. Jotenkin vaan alkoi naurattamaan ehdottomuus mikä paistoi läpi ketjusta.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut elämässäni (43v) kerran käsilaukun ja toisen kerrran olen saanut sellaisen tuliaiseksi, sitä käytän nyt. Tavaraan törsäämisen sijaan reissaan ulkomailla pari kertaa vuodessa.

Vierailija
22/42 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin v 2008 (10€) ja toisen v 2010 ($13). Eli ostan uuden ehkä ensi vuonna. Käytän yhtä kerrallaan kun en jaksa vaihdella tavaroita laukusta toiseen.

Lapseni menee nyt 4. luokalle. Muistan että ollaan ostettu yksi musta perus Jansport reppu ($10), toinen varareppu oli ilmainen ja saatu isoisältä. Ei olla ostamassa uutta tänä vuonna.

Vierailija
24/42 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi mulla on muutama laukku erityistilanteisiin, mm. iltapukulaukku. Niistäkin uusin taitaa olla 6v vanha.

Vierailija
25/42 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää. Käsilaukku on asuste ja sen täytyy sopia tilaisuuteen, vaatteiden tyyliin ja väreihin. Käsilaukkuja on minulla monta ja saatan käyttää useampaakin laukkua päivän aikana eli myös ostan niitä niin kuin vaatteita tai kenkiä.

Mitä koulureppuihin tulee, niin lapsellani on niitä kolme ja ekaluokka alkaa vasta parin viikon päästä.

Vierailija
26/42 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutama käsilaukku. Useimmat on ostettu jostain lomamatkalta. Viimeisin muistaakseni Tukholmasta. Parhaat käsilaukut tulevat vastaan sitten kun tulevat. Huonoin valinta on ehdottomasti sellainen käsilaukku, jota lähdin ihan vartavasten ostamaan, se on edelleen hyvässä kunnossa, mutta se ei tunnu omalta.

Käsilaukkujen lisäksi mulla on kesäkassi. Yleensä ostan alkukesästä yhden isomman ja rennon mukavan kassin, johon mahtuu koko omaisuus. Kassi kulkee koko kesän mukana joka paikassa ja yleensä on aika huonossa vedossa syksyyn mennessä.

Tänä vuonna sain siskolta tuliaisina ihanan kesäkassin. Se on nähnyt todella monta uimarantaa ja kesäkohdetta, eikä ole mennyt miksikään. Näyttää pahasti siltä, että tämän kesän kesäkassista on tulossa useamman kesän kassi.

Vierailija
27/42 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielitekojen ja fiiliksen mukaan.

Laukut maksavat 500-1600€/kpl

Vuittonia viime aikoina.

Sitä ennen ostin vain Dioria ja ennen Dioria oli Gucci...

Muutama Burberry ja Longchamp on eksynyt myös mukaan.

Ainiin, ja Guessia on n.4 laukkua. Niitä en käytä, eli pitäis myydä pois...

Vierailija
28/42 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain tarvitse, enkä halua. Se vaan olisi tiellä ja varmasti hukkaisin sen.

Ja kyllä, pukeudun mielelläni kauniisti ja rakastan kenkiä ja vaatteita.

N42

Vierailija
29/42 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsilaukku tai reppu joka kuukausi.

Nimittäin kirppikseltä.

Vaihtelu virkistää ja entisiä voi kierrättää kirppiksellä. Uusia jos hankitaan kaupasta esim. kohtalaisen kalliskin reppu, kyllä sitä käytetäänkin sitten usein useampi vuosi. Harvoin tulee tehtyä niin pieleenmeneviä valintoja kalliiden ostosten suhteen, että heti kyllästyisi tai tuote hajoaisi.

Vierailija
30/42 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omistan, kaikki mustia nahkaisia. Ostan ehkä parin, kolmen, neljän vuoden välein uuden mutta en siksi että vanhoja en enää käyttäisi vaan tarpeen mukaan. Nyt tarvitsin ison laukun mihin mahtuu lapsenkin tavaroita ja maksoin siitä 230 euroa. Edellinen taisi olla 150 euroa ja sitä edellinen pieni iltalaukku jotain 100 euroa. Lapselle voisin kyllä ostaa repun paljon useammin mutta mielelläni en kyllä mitään rumia printtireppuja vaan samalla idealla kuin itselleni: Kestävää laatua ja malli/ulkonäkö sopii lähes kaikkeen. Emme ole todellakaan rikkaita mutta mielestäni tämä on järkevää kuluttamista vaikka en halpoja laukkuja ostakaan.

Vierailija
31/42 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repuista sen verran ekalle ja tokalle tyttö sai uudet reput, nyt haluaa kolmannelle itse mennä tokaluokan repulla.

Itsellä useita laukkuja käytössä. Hankin keskihintaisia merkkilaukkuja, kun mieleinen osuu kohdalle ja mahdollisuus siihen on.

Parhaillaan käytössä 2 guessiä ja 1 moschino. Ovat eri tyylisiä keskenään ja siten eri käyttötarkoituksiin ja eri vaatteiden kanssa käytettäviä. Haluan, että laukuissa on joku juju. Mieheni osta minulle usein lahjaksi laukkuja. Tuntee makuni ja tyylini ja on osunut todella nappiin.

Vierailija
32/42 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan n. yhden vuodessa, mutta sen verran laadukkaan, ettei se hajoa vuosikymmeniin. 800-1700 e/kpl.

Vierailija
33/42 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsityönä tehty nahkalaukku, jolla oli hintaa 120 €. Olen käyttänyt lähes päivittäin nyt 5,5 vuotta ja edelleen on kuin uusi.

Iltatilaisuuksiin ostin kirppikseltä pienemmän mustan, nahkaa sekin ja hinta 2 €. Tästä on 3 v.

Noita ennen on ollut kaksi muuta käsilaukkua, ja ikää on 37 v.

Vierailija
34/42 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näköinen. Nykyinen on ollut käytössä 2,5 vuotta.

Vierailija
35/42 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle, 35 v., ostaa käsiveskat mun äiti, 63 v. Tuo yleensä matkoilta tuliaiseksi laukun, n. kerran 1-2 vuodessa. Tuntee mun maun ja laukku on helppo ostaa kun ei tarvii miettiä kokoa. Tällä hetkellä käytössä Espritin laukku, joka on juuri sopivan kokoinen, ei liian iso eikä liian pieni. Isompana laukkuna käytän Marimekon olkalaukkua.

Vierailija
36/42 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan joskus uuden värin tai koon, mutta kaikki laukut käytössä koko ajan.

Harvoin ostan. Ostan kokonahkaisia tai markiisikankaisisia laukkuja, jotka kestävät käyttöä vuosikausia. Oikeastaan vuosikymmeniä, kun ei niitä päivittäin tule käytettyä.

Vierailija
37/42 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niitä on 6 kpl. Erivärisiä ja -kokoisia eri tilanteisiin. Lisäksi muutama muu merkkilaukku. Ostan harkiten ja tarpeeseen, viimeksi ostin vajaa 2 vuotta sitten. Laukut ovat maksaneet 400 - 1200 euroa/kpl

Vierailija
38/42 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain tarvitse, enkä halua. Se vaan olisi tiellä ja varmasti hukkaisin sen.

Ja kyllä, pukeudun mielelläni kauniisti ja rakastan kenkiä ja vaatteita.

N42

sulla ei ole käsilaukkua????? En ole ikinä kuullut naisesta jolla ei ole käsilaukkua!!

Vierailija
39/42 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pienet hinnat. yksi pitäisi vielä ostaa, sellainen isompi, mihin saa pienemmän käsveskan sisään

Vierailija
40/42 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kesällä tai syksyllä ostan. Ostan halpoja, joten eipä ne kauan kestä. Nykyinen laukku kestänyt jo vuoden ehjänä(tosin maksoi 40 e, eli oli kallis). Tänä vuonna taidan ostaa lompakon. Ostan siis kun vanha laukku näyttää kulahtaneelta tai hihnat irtoaa/katkeaa. Käytän yhtä laukkua kerralla ja valitsen mustan, että lika ei näy ja sopii kaikkien vaatteiden kanssa. Juhliinkaan en omista enää nykyään mitään erillistä laukkua kun mennään aina lasten kanssa niin varavaipat on saatava mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme