Kertokaa mulle, millaista on asua meidän mökkikunnassa Ylöjärvellä?
Entisessä Hämeenkyrössä tai Viljakkalassa, Kyröskosken lähellä? Viihdyttekö? Mikä on hyvin, mikä huonosti?
Aina mökillä ollessamme mietin, millaista siellä olisi asua. Uusia nättejä taloja on noussut hurjasti ja ihania vanhojakin taloja siellä tehtaan lähellä on. Itse olen aina asunut Helsingissä ja tunnen olevani ihan pihalla joka kerta, kun käyn mökillä. Näytämme kaikki hiuksia ja vaatteita myöten ihan erilaisilta ja ruokaostoksemmekin poikkeavat paikallisten kärryistä. Se on hassu tunne.
Kommentit (2)
Miehellä ja pojalla on pitkät tukat ja meillä on aina ihan erilaiset vaatteet, kuin kaikilla muilla. Kaikilla muilla pienillä pojilla ja lippikset ja jotkut printtipaidat :) Poika itse aina ihmettelee sitä. En siis tarkoita, että oltais mitenkään paremman näköisiä, päin vastoin, usein ollaan se homssuisin perhe takkutukkinemme :) En ole huomannut, että pistettäis silmään kenellekään erityisesti, tai sitten paikalliset on tosi häveliäitä, mutta itse jotenkin olo on koko ajan sellainen, kuin uisi vähän väärässä akvaariossa.
Me käydään siis siinä Kyröskosken S-Marketissa ja torilla, mökki just Viljakkalan puolella. Muuten tunne tätä nykyistä Ylöjärveä tosi huonosti.
Millaisia asioita teidän perheet harrastaa? Käyttekö usein Tampereella?
Ylöjärvi on yksi kaupungeista missä asuu eniten varakkaita :) Miten näytätte erilaisilta :D:D
Ylöjärvi on hyvä paikka asua. Palvelut toimii ja tarpeeksi matkaa isoon kaupunkiin, mutta ei liikaa.
Olen tykännyt.