Haluattekos kysyä jotakin ihmiseltä joka oikeasti ymmärtää Norjan ampujaa :)
Kommentit (38)
innostua tosta Soluttautujat-leffasta
innostua tosta Soluttautujat-leffasta
En oo koskaan kuullutkaan :)
Huolestuttavaa. Tosin netissä näitä feikki juttuja löytyy, niin luulen tässäkin asian laidan olevan. Ei ole muuta tekemistä kuin kirjoittaa valheita, ja sitten naureskella perään...
Näillä asioilla ei saisi leikkiä.
Mä en feikkaa. Jopa multa löytyy sen verran älyä, että tiedän, ettei saisi leikkiä. Joten en feikkaa tai naureskele.
Huolestuttavaa. Tosin netissä näitä feikki juttuja löytyy, niin luulen tässäkin asian laidan olevan. Ei ole muuta tekemistä kuin kirjoittaa valheita, ja sitten naureskella perään... Näillä asioilla ei saisi leikkiä.
esimekiksi siksi tai muutoinkin.
Toki poliisi ei voi puuttua jokaiseen viestiin. Siksi on tärkeää että, jos jotain epäilyttävää ilmenee, pitää siitä ilmoittaa poliisile!
Tässä ei mielestäni ole MITÄÄN epäilyttävää.
On eri asia ymmärtää kuin hyväksyä.
Esim.
Ymmärrän miksi teit asian x, en silti hyväksy tekoasi.
On siis mahdollista ja jopa tarpeellista ymmärtää B:n toiminnan motiivit jotta vastaava voidaan jatkossa välttää.
Ei kiinnosta lukea tappajan ymmärtäjiä/ hyväksyjiä! Siellä on kuollut 77 ihmistä ja te teette teolle oikeutusta? On tää palsta sitten aina väärinpäin, ainakin mulle...
Älä avaa aiheita joista et pidä..
Hiton rohkea olet ap!
En tajua sinua.
...kun eivät uskalla käydä oman ikäistensä kimppuun?
Vau, siinä onkin kehumista. Minä en kehtaisi ikinä myöntää moista ääneen, edes palstalla nimettömänä.
miten vanha olet? Jos oikeasti olet tätä mieltä kun sanot niin nämä sivut ei todellakaan ole oikea paikka tälläiselle keskustelulle? Ymmärrätkö?
terveisin yksi joka asuu Norjassa
miten vanha olet? Jos oikeasti olet tätä mieltä kun sanot niin nämä sivut ei todellakaan ole oikea paikka tälläiselle keskustelulle? Ymmärrätkö? terveisin yksi joka asuu Norjassa
Epäilen että ap. itse on kehittymättömän ja heikon itsetunnon omaava, joka kokee itse jääneensä syrjään (syrjäytetty), ja näkee tuossa murhaajassa jonkun sankarin joka puollustaa hänenlaisiaan huomaamattomia ja hiljaisia, erilaisia ihmisiä.
.
että on oikeutettua tappaa viattomia ihmisiä?
Oliko sun mielestä Hitlerin touhutkin oikeutettuja?
Mun mielestä, jos ajattelet näin niin olet sairas.
Todella sairas.
Kukaan ei saa tappaa ketään.