Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni petti ja ajoin hänet ulos yhteisestä kodista

Vierailija
30.07.2011 |

Nyt on ihan kamala ikävä. Tsempatkaa etten soita ja pyydä miestä takaisin. Lapset kaipaavat isää ja niin huomaan kaipaavani minäkin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samankaltaista kokenut

Vierailija
2/5 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katuuko? onko halukas keskustelemaan asioista ja hakeutumaan kanssasi pariterapiaan? pystytkö antamaan anteeksi?

Asioiden yli voi päästä, jos ymmärtää syyt mistä ne johtuivat. 35 avioliittovuoden jälkeen on aika mitätöntä, jos toinen on kerran käynyt vieraissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuitenkin muutamalle kaverille tästä puhunut.

Miehelläni oli siis muutaman kuukauden seksisuhde joka oli jo loppunut kun jäi asiasta kiinni. Olemme käyneet terapiassa ja välillä tuntuu että meistä voisi tullakin taas onnellisia. Ajoittain suhteemme toimii nyt paremmin kuin koskaan.

Mutta sitten tulee taas hetkiä jolloin tämä kaikki alkaa ahdistaa minua liikaa. Pakkomielteisesti tunnun miettivän tätä toista naista ja selaan kalenteria ja puhelinta ja mietin mitä mies millonkin valehteli aikpinaan minulle olessaan tämän toisen kanssa.

Jotenkin tuntuu että olen luuseri jos annan miehelle anteeksi.

Vierailija
4/5 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksianto ja yhdessä jatkaminen vaatii paljon enemmän kanttia kuin ero. Varsinkin kun ette ole lakaisseet asiaa maton alle, vaan yritätte tosiaan korjata tilannetta.

Aikaa tuo vaatii, molemmilta. Mutta oikeasti muutama vuosi on lyhyt aika, jos pääsette tilanteen yli. Edelleen sanon että jos olette loppuelämän yhdessä, on tuo muutaman kuukauden suhde mitätön pätkä.

Vierailija
5/5 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme ensin liian itsestäänselvyyksiä toisillemme.

Sitten tapahtui pettämistä puolin ja toisin.

Nykyään olemme hitsautuneet tiiviimmin yhteen ja tiedämme, että haluamme vain toisemme.

Tapaus tietysti sinänsä oli ikävä, mutta oli siinä sitten hyväkin puolensa.

Siitä on jo 3v aikaa ja vaikka se edelleen tavallaan koskee,

niin yhdessä ollaan ja tiedetään miksi!