antakaa anteeksi että olen näin heikko...
olen maan pienin matonen, täällä vaatehuoneessa piileskelen... puhelimen sain mukaan, onneksi ehdin laittaa äänettömälle. Toivon vaan ettei mies löydä mua. Enkä usko että löytää, ei varmaan edes tiedä että meillä on vaatehuone. Oven sain lukkoon ja ikkunasta pääsen ulos jos ihan pakko on. En tosin muista tuleeko palotikkaat vaatehuoneen ikkunalle? Voi miksi en tarkistanut etukäteen??? Antakaa armoa, en vaan jaksanut enää! Lapset, rakkaat lapset on luojan kiitos tänä viikonloppuna vanhempieni luona. Äiti ja isä, kiitos!
Kommentit (50)
soitan poliisille, jäljittävät ip-osoitteesi ja tulevat apuun, jos olet oikea.
Ellet, tulee poliisi ja sitten on aika ihan itsesi hankkia sitä apua.
Näppäilen jo numeroa...
soitan poliisille, jäljittävät ip-osoitteesi ja tulevat apuun, jos olet oikea.
Ellet, tulee poliisi ja sitten on aika ihan itsesi hankkia sitä apua.
Näppäilen jo numeroa...
ei kannata... unohda koko juttu! AP
jos joku vaatekaapissaan pelkää henkensä edestä? Ja mikäli sitten käy ilmi, että on vain pilaillut, ei varmaan poliisiakaan naurata...
ei kannata... unohda koko juttu! AP
Sanoivat epäilevänsä jutun todenpitävyyttä, mutta tarkistavansa asian.
Kohta soi ovikellosi: kannattaisiko kömpiä komerosta, vai annatko miehesi hoitaa puhumisen?
Ei oikeesti hädässä olevat toimi näin..
se ole oikeasti vaikeaa ap. henkisesti ehkä, mutta ihan oikeasti. Kävelet ovelle tai kömmit siitä ikkunasta ulos. Sitten kävelet pihan portille, siitä tielle, siitä seuraavaan risteykseen jne. sitten soitat vaikka sinne poliisille. Kuvittele vaikka lähteväsi ensin hakemaan postia, sitten päätätkin lähteä kävelylle.. Et ajattele mitään, unohdat kaiken ja vaan toimit. Sun on päästävä pois ja tiedät sen itsekin. Tiedät kyllä mitä tehdä. Tee se.
mä vastasin vaikka epäilen ettei ole totta. joillekin tuo tilanne kuitenkin on ihan arkipäivää. Ehkä joku kokee valaistumisen ja lähtee.
vaatekomeroon (jonka on etukäteen varustellut lukolla mutta ei ole tarkistanut, onko ikkunan alla paloportaat) kirjoittelemaan ö-luokan runoa siitä, kuinka on vaatekomerossa ja alistettu mutta ei aio hakea apua.
Hän vastailee itselleeen. Että voihan tuota sivusta katsoa. Vai voiskos ketjun lukita, mode?