Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

antakaa anteeksi että olen näin heikko...

Vierailija
30.07.2011 |

olen maan pienin matonen, täällä vaatehuoneessa piileskelen... puhelimen sain mukaan, onneksi ehdin laittaa äänettömälle. Toivon vaan ettei mies löydä mua. Enkä usko että löytää, ei varmaan edes tiedä että meillä on vaatehuone. Oven sain lukkoon ja ikkunasta pääsen ulos jos ihan pakko on. En tosin muista tuleeko palotikkaat vaatehuoneen ikkunalle? Voi miksi en tarkistanut etukäteen??? Antakaa armoa, en vaan jaksanut enää! Lapset, rakkaat lapset on luojan kiitos tänä viikonloppuna vanhempieni luona. Äiti ja isä, kiitos!

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet todellinen

Vierailija
2/50 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet todellinen

olen. siis todellinen. Parempi olisi olla olematta kai. En ole mitään enkä ketään. Pelkkä ihmisen varjo tai jotain. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoa tarkemmin mitä on tapahtunut?

Vierailija
4/50 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset suoraan ulko-ovesta ulos? Nyt sitten nettailet piilossa lukitussa vaatehuoneessa yksinäsi ja peloissasi kun voisit olla turvassa lastesi luona vanhempiesi suojissa..

Ei millään pahalla, mutta jokainen meistä tekee omat päätöksemme..

Vierailija
5/50 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja elävä, rakastettava ihminen. Soita nyt turvakotiin ja lähde tai pyydä joku hakemaan sut turvaan. Lapsillesi olet koko maailma vaikka et sitä ehkä nyt huomaa. Olet arviokkaampi kuin miljoonat eurot koska olet ainutlaatuinen sinä!

Vierailija
6/50 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi antakaa anteeksi

etten ollut perhonen

vain kurja pieni matonen

Vaatehuoneessa piileskelen

enkä tiedä itsekään

pois lennänkö vai kiipeän

Niin, saanko siivet kiiltävät

vai jalat pienet vikkelät?

Mutt´ pois nyt aion mennä

kännyn pidän äänetönnä

En enää soita sinulle

Etkä ole velkaa minulle.

Vierailija
7/50 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoa tarkemmin mitä on tapahtunut?

minut on lannistettu. En ole mitään enkä ketään. Odotan vain viimeistä iskua. Tai sitten taistelen. En tiedä pitäisikö lasten tähden? AP

Vierailija
8/50 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmine odota. Älä päästä sitä petoa sua ylemmäksi ja päättämään elostasi. Lastesi takai viimeistään sun on taisteltava itsesi tilanteesta pois! Soita 112 tai plähetä jollekin viesti että soittaa sun puolesta ja että tosi kyseessä! Sä olet joku, sä olet äiti, tytär, ystävä, rakastettava ihminen!

Vierailija
9/50 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet arvokas ja upea! Ja lapsillesi korvaamaton!! kun puhelin on mukanasi niin soita vaikka poliisi apuun jos tilanne on paha.

Vierailija
10/50 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies on väkivaltainen, soita poliisit. Pakkaa kamppeet, lähde vanhempiesi luokse. Tänään on oikein hyvä päivä muutokselle. Sulla on koko loppuelämä aikaa järjestää asiat uudelle ja paremmalle tolalle, kunhan aloitat nyt. Rohkeutta ja lohtua!

Vierailija
11/50 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en kuitenkaan uskalla tehdä lopulllista siirtoa. Tiedän, olen heikko ja loppuun asti peloteltu, En vaan uskalla, en millään... AP

Vierailija
12/50 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin toivoa on palstalla jaksat olla. Huomenna on uusi päivä. Olet kaiketi aika humalassa.

Vierailija
13/50 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hoidan sun kanssa asiat kuntoon. Autan pahimman yli.

Vierailija
14/50 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on saanut sinut tuntemaan itsesi heikoksi. Toivon sinulle voimia uskomaan itseesi ja siihen, että pääset irti sinua piinaavasta henkilöstä. Hän ei ole sinun arvoisesi, olet enemmän kuin hän ansaitsee.

Parempi tulevaisuus on mahdollista.

t. Tilanteestasi surullinen isukki

Vierailija
15/50 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osoitetta?

Vierailija
16/50 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap:lle voimia ja rohkeutta. Sinä itse voit tehdä elämästäsi sellaista ettei tarvitse enää pelätä.

Vierailija
17/50 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis menit miestäsi piiloon vaatehuoneeseen ja aloit palstailemaan....juu, joo...ihan kuin yhdellä toisella palstalla, tyttö sai aivokasvaimen ja menetti muistinsa, ei tuntenut edes omaa lastaan, mutta kas, läppärin avulla päivitti palstalle kuulumisia.....

Vierailija
18/50 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

turvakodissa saat uuden alun. Sua auttaa ihmiset siellä löytämään kodin ja järjestämään muutenkin asiasi. Kyllä sun nyt täytyy lastesi takia uskaltaa. Sä pystyt siihen vaikka nyt juuri ei siltä tunnu. Kerää nyt happea hetki ja soita poliisille tai jollekin hakemaan sut sieltä komerosta!

Vierailija
19/50 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin toivoa on palstalla jaksat olla. Huomenna on uusi päivä. Olet kaiketi aika humalassa.

en ole käyttänyt alkoholia vuosiin... en vaan voi. Mutta olen muuten vaan hullu. Kai. AP

Vierailija
20/50 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dramaattisen huomionhakuinen, histrioninen persoona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme