Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään kummilasta kehitysmaassa?

Vierailija
30.07.2011 |

Mitä kautta olette hankkineet kummilapsen ja suositteletko ko. järjestöä?

Tuntuu, että meillä on täällä asiat niin hyvin, että voisin kyllä laittaa sen minimi 25 euroa kuussa kummilapselle ja auttaa sillä. Samalla omatkin lapset oppisivat, että toisia pitää auttaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahat ei mee suoraan yhdelle lapselle vaan koko yhteisön tukemiseen ja siitä aina välillä lähetetään selonteko, mitä on tehty

lapselle voi lähettää kirjeitä ja sieltä tulee välillä postia myös

Vierailija
2/10 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi kummilasta Planin kautta. Toinen on Kamputseassa ja toinen Intiassa. Olen ollut tyytyväinen kummiraportteihin. Yhteydenpito käy itseltä helposti netin kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Interpedian kautta Intiasta. On ollut vasta vähän aikaa,mutta ehti jo tulla kevättodistus, kirje, kuva ja piirustus. Sinne saa lähettää kirjeitä ja pikkulahjoja.

Valitsin Interpedia, koska pidän luotettavana järjestönä ja sivuilla kerrotaan suoraan, että kummimaksusta 80% menee kohteeseen.

Tykkään. Ota ihmeessä.

Vierailija
4/10 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kyllä!

Vierailija
5/10 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee 100% lapselle. Uusi kummitoimintaa aloitteleva järjestö.

Vierailija
6/10 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse paikan päällä kuukauden v. 2012 alussa pitämässä tietokonekoulua (jossa suomalaisesta pankista lahjoitetut tietokoneet) ja voin vakuuttaa, että kummitoiminta on ihailtavan hyvin kontrolloitua ja valvottua sekä suom. yhdistyksen että ko kunnan viranomaisten toimesta ja kaikki menee lapsen eduksi.

Vierailija
7/10 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka monta!

Olenhan suomalainen veronmaksaja.

Vierailija
8/10 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset sikiää vaikka edes itsellä ole asiat hyvin? Kyllä mä veikkaan ettei rahat kyllä mene sinne mihin pitäisi! Kuinkas montakymmentä vuotta rahaa on kipattu kehitysmaihin, mutta aina vaan on niin köyhää? Huijausta sanon minä!

Vierailija
9/10 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malawista on kummityttö. Planin kautta otettiin, hyvin toimii yhteydenpito ja juuri tuli raportti siitä mitä kyläyhteisössä on tehty.

Vierailija
10/10 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin tuo Casamance-Suomi ry:n toiminta kiinnostaa. Mieheni on kovin skeptinen avun menemisestä perille.

Itsekin mietin, että kun naisille myönnetään 10-12 euron lainoja ja he saavat niillä alkuun oman yritystoiminnan, niin luulisi 25 euroa kuussa olevan jo tosi paljon. Tuolla Casamancessa näkyi pienin summa olevan 10 euroa kuukaudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi