Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Josko palstalaiset rauhottuisivat.

Vierailija
30.07.2011 |

Heippa, välillä tuntuu että jotkut ovat hommanneet tietokoneen tätä palstaa varten ja vittuillakseen.

Minut on haukuttu ja vaikka kuinka monta kertaa, esimerkisi että voisit jo lopettaa tällä palstalla.

Miksi? kun olen lukenut teidän kirjotuksianne olen koittanut vastata kysymyksiinne mahdollisimman hyvin.

Itsestäni ja vaimostani olen kertonut sen mitä olen tai olemme tehneet ja tulemme tekemään. Minuahan ei saa täältä pois kun ylläpito.

te provosoijat koittakaa olla armollisempia toisia ihmisiä kohtaan, jotkut aloittavat hyvän ketjun ja sitten joku valopää vittuilee tai kirjoittaa asian vierestä,

johon ikävä kyllä moni lähtee mukaan.

Täällähän kirjoitetaan ja kysellään vähän kaikesta eri seksiasioista, Jotkunhan vinoili minulle että olen joku vitun "seksiguru" ha ha haa.

Ei minua paljon hetkauta enää teidän provojen kirjoittelut, Mutta ajatelkaa sellaisiakin ihmisiä jotka ovat ujoja, ekakertalaisia tällä palstalla, kysymässä arkaa asiaa johon vastataan yleisesti että vitun dorka.

Täällähän minun mielestä pitäisi tukea eikä vinoilla, parempi olisi siinätapauksessa jättää kommentointi.

Itse en todellakaan ole mikään täydellinen, en tiedä kaikista asioista kaikkea, olen yhden naisen mies.

On mukavaa ja kiihottavaakin lukea asioista ja fantasioista joihin itsekkin vastailen.

Kommenttini voi ärsyttää teitä joitakin johon teillä on minua kohtaan oikeus.

Kirjoitellaan, ihmetellään,vastaillaan, ja haaveillaan moralisoimatta heti toisia ihmisiä.M45.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos.

Vierailija
2/14 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, välillä tuntuu että jotkut ovat hommanneet tietokoneen tätä palstaa varten ja vittuillakseen.

Minut on haukuttu ja vaikka kuinka monta kertaa, esimerkisi että voisit jo lopettaa tällä palstalla.

Miksi? kun olen lukenut teidän kirjotuksianne olen koittanut vastata kysymyksiinne mahdollisimman hyvin.

Itsestäni ja vaimostani olen kertonut sen mitä olen tai olemme tehneet ja tulemme tekemään. Minuahan ei saa täältä pois kun ylläpito.

te provosoijat koittakaa olla armollisempia toisia ihmisiä kohtaan, jotkut aloittavat hyvän ketjun ja sitten joku valopää vittuilee tai kirjoittaa asian vierestä,

johon ikävä kyllä moni lähtee mukaan.

Täällähän kirjoitetaan ja kysellään vähän kaikesta eri seksiasioista, Jotkunhan vinoili minulle että olen joku vitun "seksiguru" ha ha haa.

Ei minua paljon hetkauta enää teidän provojen kirjoittelut, Mutta ajatelkaa sellaisiakin ihmisiä jotka ovat ujoja, ekakertalaisia tällä palstalla, kysymässä arkaa asiaa johon vastataan yleisesti että vitun dorka.

Täällähän minun mielestä pitäisi tukea eikä vinoilla, parempi olisi siinätapauksessa jättää kommentointi.

Itse en todellakaan ole mikään täydellinen, en tiedä kaikista asioista kaikkea, olen yhden naisen mies.

On mukavaa ja kiihottavaakin lukea asioista ja fantasioista joihin itsekkin vastailen.

Kommenttini voi ärsyttää teitä joitakin johon teillä on minua kohtaan oikeus.

Kirjoitellaan, ihmetellään,vastaillaan, ja haaveillaan moralisoimatta heti toisia ihmisiä.M45.

Voi tuota narsismin määrää, jos luulet että joku jaksaa koko itkupotkuraivari-teinitason vuodatuksesi lukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tuota narsismin määrää, jos luulet että joku jaksaa koko itkupotkuraivari-teinitason vuodatuksesi lukea.

Pieni vinkki: Ymmärrän turhautumisesi, mutta tällä asenteella ei ole ihme, ettet saa keneltäkään. Tarvitseeko vääntää rautalangasta? Joten mene muille sivuille pätemään.

N21

Vierailija
4/14 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erota moralisoivia kukkahattu tätejä itseään ylenkatsovista seksielämän professoreista mitä tällä palstallakin liiankin usein tulee nähtyä.

Mielestäni on hyvä, että sentään jotkin ihmiset kyseenalaistavat nämä paskaa puhuvat tärkeilijät. Ja tekee tämän palstan lukemisesta edes joskus viihdyttävää.

Vittuilu kunniaan! Se on taitolaji, jota vain harvoille on suotu!

Vierailija
5/14 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erota moralisoivia kukkahattu tätejä itseään ylenkatsovista seksielämän professoreista mitä tällä palstallakin liiankin usein tulee nähtyä. Mielestäni on hyvä, että sentään jotkin ihmiset kyseenalaistavat nämä paskaa puhuvat tärkeilijät. Ja tekee tämän palstan lukemisesta edes joskus viihdyttävää. Vittuilu kunniaan! Se on taitolaji, jota vain harvoille on suotu!

Kyseenalaistaminen vittuilemalla ei ole minusta yhtään sen viihdyttävämpää kuin nämä kirjoitukset, joita kutsut paskaa puhuviksi tärkeilijöiksi. Tärkeilijän tekstistä jää siis kohtuullisen tavallinen maku suuhun. Vittuilevan tekstistä tulee vaan pahalle tuulelle ja se ei kanna mihinkään.

Vittuiltua saatte kotonakin. Sitä ei tänne tarvita.

Vierailija
6/14 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa ja kiitos, onneksi täällä on asiallisiakin ihmisiä. Provosoijille tarkennus, makuja on niin monia ei niistä useinkaan ole kiistäminen. Se nyt vaan on niin että eivät kaikki voi olla aina samaa mieltä, mutta vinoilu vois jäädä väliin tai ei vastaa ollenkaan.M45.

Vierailija
7/14 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus astetta rankempi ja provosoiva teksti toimii paremmin kuin hymistely.

Se nyt vaan on niin että eivät kaikki voi olla aina samaa mieltä, mutta vinoilu vois jäädä väliin tai ei vastaa ollenkaan.M45.

Vierailija
8/14 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vittulla saa. Tosin tällä palstalla on liikkeellä vittuilun amatöörejä aika paljon. Surkuhupaisia räpeltelijöitä jotka pilaavat ns. expert suoltajien maineen. Opetelkaa amatöörit edes kunnolla alkeet ennenkuin sormeilette sitä näppäimistöänne.

Se on ikävää että tänkin palstan pilaa amatöörit ja sotkee välillä aika hyviäkin keskustelun kulkuja.

Vierailija
9/14 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapansa elää ja vaikkapa harrastaa seksiä ainoaksi oikeaksi tyyliksi. Itse tykkään lukea erilaisia kommentteja, vaikkakin on seksielämän alueita, jotka eivät koskaan tule kuulumaan osaksi elämääni. Siltikin, oppiihan uutta edes lukemalla, että jotkut toimivat toisin.

Erilaisuuden sietäminen on taitolaji, samoin provosoimattomuus.

Olen huomannut, että naiset vastaavat täällä asiallisesti naisille suunnattuihin kysymyksiin (kuten eri rakasteluasennot, orgasmittomuus, haluttomuus). Juuri jakamalla kokemuksia asiallisesti tämänkin palsta palvelee parhaimmillaan.

Osasta kirjoituksia näkee, että teinipojat tai heikkoitsetuntoiset miehet ovat asialla, mutta sellaiset tekstit on erittäin helppo ohittaa.

Nainen, joka on tyytyväinen seksielämäänsä

Vierailija
10/14 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapansa elää ja vaikkapa harrastaa seksiä ainoaksi oikeaksi tyyliksi. Itse tykkään lukea erilaisia kommentteja, vaikkakin on seksielämän alueita, jotka eivät koskaan tule kuulumaan osaksi elämääni. Siltikin, oppiihan uutta edes lukemalla, että jotkut toimivat toisin.

Erilaisuuden sietäminen on taitolaji, samoin provosoimattomuus.

Olen huomannut, että naiset vastaavat täällä asiallisesti naisille suunnattuihin kysymyksiin (kuten eri rakasteluasennot, orgasmittomuus, haluttomuus). Juuri jakamalla kokemuksia asiallisesti tämänkin palsta palvelee parhaimmillaan.

Osasta kirjoituksia näkee, että teinipojat tai heikkoitsetuntoiset miehet ovat asialla, mutta sellaiset tekstit on erittäin helppo ohittaa.

Nainen, joka on tyytyväinen seksielämäänsä

Heippa, kiitos naisille. Kyllähän täällä on miehiäkin jotka ovat asiallisia, mutta niin sanotusti yksi mätä omena voi pilata koko sadon. Painotan vielä en ole tosiaankaan täydellinen, mutta koitan olla asiallinen, koittakaa toisetkin.M45.

Vierailija
11/14 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu huomasin saman. Yhden kerran tänne eilen kirjoitin ja heti sain niin törkeän kommentien, että mulle riitti. En tule tänne haukuttavaksi. Olisi ollut mukava vaihtaa ajatuksia asiallisesti. Mukavaa kirjoittelua teille palstalaisille, minulle valitettavasti riitti.

Vierailija
12/14 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu huomasin saman. Yhden kerran tänne eilen kirjoitin ja heti sain niin törkeän kommentien, että mulle riitti. En tule tänne haukuttavaksi. Olisi ollut mukava vaihtaa ajatuksia asiallisesti. Mukavaa kirjoittelua teille palstalaisille, minulle valitettavasti riitti.

Heippa, alkuun minullekkin naljailtiin ja sain ilkeitä vastauksia. Niinhän sanotaan se mikä ei tapa niin vahvistaa. Kyllähän täällä kirjoitellaan vaikka mitä, kyrvän mitasta, löysästä pillusta isoista tisseistä perseeseen panemisesta. Lista on loputon. Alussa oli hirveä tarve kirjoittaa omista seksikokemuksista vähän niinkuin liiankin paljon, sain vittuilua, hermostuin, sain lisää vittuilua kunnes tajusin hommata suodattimen. Provot toisesta korvasta sisään toisesta ulos, nyt on mukava kirjoitella kun en pelkää kommentteja.M45.

Vierailija
13/14 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksipalstalle tulisi pakollinen rekisteröityminen. (+ maahanmuutto ja persuilupalstat).

Näkisi, kuinka paljon törkyä tulisi samalla nimimerkillä tai ainakin tulisi niille ärsyttäjille edes se pieni vaiva perustaa uusia meiliosoitteita.

Vierailija
14/14 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niitä lukee ilokseen. Tällaisesta biseksuaalista perheenäidistä on ainakin kiva lukea asiallisiakin kirjoituksia. Kai sitä saa asiallisia vastauksia, jos on itsekin asiallinen.

N37

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä