Kuinka pitkiä hiuksia teillä, senttimetreissä?
Jos teet jakauksen keskellä päätä ja mittaat siitä latvaan (pisimpään kohtaan) ?
Olipas idea, mutta halusin kysyä :)
Ap laittaa omansa, jos jokunen vastaa.
Kommentit (9)
Kävin jokin aika sitten leikkaamassa ja lähti joku 10cm pois. Nyt pystyy paremmin hiuksiakin laittamaan, kun jokin aika sitten kädet ei enää riittänyt hiustenlaittoon jos esim. rullia laittoi.
Oli paljon pidemmät ennen mutta leikkautin lyhyemmäksi.
Itse mittasin 58cm, joskin parin sentin heittoa voi olla.
Ap
leikkasin tosin juuri noin 15 senttiä latvoista.
hiuksia nollasta nelisen vuotta. Olen melko viimeisilläni raskaana, ja jurppii jo etukäteen se, että synnytyksen jälkeen alkaa todennäköisesti sulkasato. Ei siinä mitään, lyhyt tukka on ihan ok, mutta se kasvatusvaihe! En jaksaisi millään niitä paria ekaa vuotta. Lyhyttä tukkaa taas en halua pitää pitkää aikaa, koska en jaksa leikata sitä (leikkaan hiukseni itse), saati sitten laittaa.
Minulla on pitkät hiukset olleet aina ja kolme lasta synnyttänyt enkä oo mitään sulkasatoa huomannu tai kuullutkaan??
siis mikä ihmeen sulkasato? Minulla on pitkät hiukset olleet aina ja kolme lasta synnyttänyt enkä oo mitään sulkasatoa huomannu tai kuullutkaan??
tukka ohenee hormonien takia synnytyksen jälkeen.
siis mikä ihmeen sulkasato? Minulla on pitkät hiukset olleet aina ja kolme lasta synnyttänyt enkä oo mitään sulkasatoa huomannu tai kuullutkaan??
tukka ohenee hormonien takia synnytyksen jälkeen.
Rullamitalla on vaikea mitata.