Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko aikuisen mahdollista käydä läpi..

Vierailija
30.07.2011 |

..niitä tunne-elämän kehityksen vaiheita, jotka olisi pitänyt käydä läpi jo lapsena mutta traumaattinen lapsuus esti?

olen huomannut olevani kyselyiässä ja vaikka ikäni on lähempänä kolmekymppistä kuin teiniä, hahmotan maailmaa lapsenomaisesti. yhdessä vaiheessa suljin silmäni ja korvani kaikelta ikävältä jne. olen taikauskoinen, helposti innostuva enkä välitä muiden mielipiteistä.

tunne-elämäni on takkuillut siitä asti, kun muutin pois kotoa ja jäin yksin kaiken sen tyhjyyden, raivon jne. kanssa. meni vuosia masentuneena, itsetuhoisena, itseäni inhoten. pikkuhiljaa nämä tunteet vähenivät ja aloin arvostamaan itseäni psykiatrin avulla.

nyt olen taas masentunut (työttömyyden vuoksi), mutta jotenkin enemmän pinnalla kuin yleensä. tämä palava himo tietää asioista, pohtia ihan kaikkea suurennuslasin kanssa on läheisille väsyttävää mutta samalla minulle upeaa ja jotenkin vapauttavaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan osannut riidellä, olen vaan raivonnut muille ja ollut täysin tunteideni vietävänä. viime kuukausina olen kuitenkin oppinut pyytämään anteeksi ja ymmärtämään käytökseni syitä ja seurauksia. itseäni on ihmetyttänyt tämä muutos, se ettei riitely enää olekaan maailmanloppu.

ap

Vierailija
2/2 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen huomannut suhtautuvani joskus asioihin ihan samalla tavalla kuin lapsi suhtautuisi, mistä on sekä haittaa että hyötyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla