Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

taas ihmetystä huutiskohteesta, tahroja, rikki...

Vierailija
30.07.2011 |

Tänne on aina silloin tällöin tullut linkkejä ja tässä yksi mitä jopa minä ihmettelen.

http://www.huuto.net/kohteet/pojan-n116-122-vaatetta-ja-muuta-kivaa/185…

Paketille on huudettu jo 48 euron edestä, ja jokaisessa vaatteessa on huomautettavaa. Tahroja, reikiä, nepparia irti, vetoketjun vedintä rikki, kloriittia ja väriä lähtenyt...

Ei se hullu ole joka myy, vaan se joka ostaa.

Olen itse yrittänyt etisä omille lapsille vaatepaketteja huutiksesta ja jos niissä on ehjää, hinta nuosee yli 200 euron, ja jos on edullisempi, se on tällaista: en raski heittää poiskaan, tässä olisi hienoja vaatteita mutta -- ja sitten kuvataan kuinka jokaisessa on rasvatahra, reikä jne ym..

Lapset ja etenkin pojat kuluttaa. Meillä tuon kuntoiset menee tyyliin uffille tai roskiin, hyviä lattialuutuja kyllä saa niin collari- kuin trikooneuleista, vanhoista paidoista.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut olisin jättänyt kyllä omaan roskikseen.. Mutta tämä myyjä on ihmeen rehellinen, olen itse saanut sellaisia paketteja joskus, että huh huh... Hyväkuntoinen ja siisti vaate saattaakin olla ihan läpipaska tai jopa LIKAINEN ts. suoraan päältä otettu klähmäinen paita.. njääh.

Mutta meillä itsekullakin on kriteerit eri tasolla, meille noista linkin paketin vaatteista kelpaisi hyvinkin moni vielä käyttöön. Mutta me asutaan täällä kaukana provinssissa, missä ei ole niin vimpan päälle ihan joka riepu.

Vierailija
2/10 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin jättänyt nuo lelut ja kirjat omaan pakettiinsa. Rehellinen myyjä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi kerrottu kaikki pienetkin viat. Läheskään jokaisessa vaatteessa ei ollut huomautettavaa (osaatko sinä muuten edes lukea?) ja tavaraa on varmasti kaikista vioista huolimatta yli 50 euron arvosta.

Uskonpa, että sinun myymissäsi vaatteissa on vastaavia ongelmia, et vain suostu niitä huutiksessa kertomaan, joten ostajasi pettyvät. Parempi olla reilusti rehellinen.

Lattialuuttuna vaate ei ole kovinkaan tehokas eli et osaa edes siivota?

Vierailija
4/10 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole pitkä aika kun tänne oli linkitetty vaatepakettikohde, jossa oli paljon vaatteita, ja noin 5 vaatteessa manittavaa, myyjä oli rehellisesti kertonut että tahraa tms. ym. niissä muutamassa vaatteessa on. Se paketti mollaattin aivan maanrakoon, ihmeteltiin hintaa ym. Ei siinä ketjussa kukaan kehunut, että myyjä on rehellinen.

Tässä on - no, ehkä sen 5 hyväkuntoista vaatetta, josta EI tarvitse mainita, ja teidän mielestänne ok-paketti.

??

No, eikun huutoja kehiin. HIEEENOOO paketti, on joo.

Tämä ei ole minun eikä tuo mainittu mollattu paketti ole minun. Siitä ei ole kyse.

Mekin asumme provinssissa, pojan vaatteet hajoaa ihan heti ja pihalla on nytkin t-paita, jonka kuvassa lohkeemista ja kulumaa, shortsit jotka on ..hmmm.. no, ehjät, mutta ei nyt kovin häävin näköiset.

Kaupungille on eri vaatteet.

En silti huutaisi vaatepakettia, jonka jokainen vaate on "mainitsemisen arvoinen", niitä tulee ihan hetkessä omasta takaa, ei niitä tarvitse tuohon hintaan ostaa.

Mutta kukin tyylillään. Av-mammojen mielestä tämä on ok, minä olen sitten outolintu ja ostan, ja myyn, vain siistiä.

Vierailija
5/10 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi kerrottu kaikki pienetkin viat. Läheskään jokaisessa vaatteessa ei ollut huomautettavaa (osaatko sinä muuten edes lukea?) ja tavaraa on varmasti kaikista vioista huolimatta yli 50 euron arvosta.

Uskonpa, että sinun myymissäsi vaatteissa on vastaavia ongelmia, et vain suostu niitä huutiksessa kertomaan, joten ostajasi pettyvät. Parempi olla reilusti rehellinen.

Lattialuuttuna vaate ei ole kovinkaan tehokas eli et osaa edes siivota?

Mulla on huutiksessa tälläkin hetkellä useampi kohde, jossa myös vaatepaketteja, jokunen yksittäinen vaate myös. Jokaisesta vaatteesta on viat suurennuslasin kanssa syynätty ja jos mitä sanottavaa on, se myös tarkkaan kuvan kera sanottu.

Kohteissani on myös aika hyvät huudot tulleet, eli saan niistä sen mitä haluankin ja vähän enemmänkin.

Lattialuutuna minulla ON vanha trikoinen t-paita, joka on leikattu kahtia sivusaumoista, hihat pois.

Se on osoittautunut todella hyväksi. Käärin sen nivelletyn lastan ympärille ja pyyhin parkettilattian ja tulee puhdasta. Nivellettyä lattialastaa käytetään mm. sairaalassa, lastan ymärille tuleva luutu on froteinen tai vastaava joka ei jätä märkää vanaa, on kevyt vetää ja pyyhkii ja puhdistaa hyvin. Tahrat saa hyvin kun rätin kulmalla kengänkärjellä vähän "hinkkaa".

Osaan siivota helvatin hyvin, kun sitä on ammatikseen aikoinaan tehty ja siihen on aikoinaan koulutus hankittu. Olin hyvä, nopea, osaava siistijä, mutta lähdinpä sitten jatkamaan opintojani ja teen toista työtä nyt.

että ihan turhaan vittuilet.

Onko tämä sinun kohteesi?

Vierailija
6/10 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole pitkä aika kun tänne oli linkitetty vaatepakettikohde, jossa oli paljon vaatteita, ja noin 5 vaatteessa manittavaa, myyjä oli rehellisesti kertonut että tahraa tms. ym. niissä muutamassa vaatteessa on. Se paketti mollaattin aivan maanrakoon, ihmeteltiin hintaa ym. Ei siinä ketjussa kukaan kehunut, että myyjä on rehellinen.

Jännä juttu, ettei täällä voi olla eri mieltä aloittajan kanssa, vaan tällanen ihme nokkiminen alkaa heti. Onko teidän vaikea ymmärtää sitä, että ihmisillä on eri mielipiteitä. Huutiksessa on tavaraa laidasta laitaan ja jos ei miellytä, ystävällisesti ohittaa kohteen eikä huuda sitä. Toisen roju on toisen aarre, näin se menee.

Vierailija
7/10 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammojen yleisen pilkan kohde.

Tottakai tosen roju on toisen aarre, yhdelle kammotus on toiselle ihastus.

Mutta rikkinäinen on rikkinäinen. Tarhainen on tahrainen. Joku tykkää. Toinen ei.

Luultavasti minun kirjallinen ulosantini on sellaista, mikä saa aikaan aina haukkumisten ryöpyn. Riippumatta aiheesta, lähestulkoon aina minut haukutaan. Ainoastaan, kun vastaan kettjuun, otan kantaa suuntaan tai toiseen, saattaa tulla useampikin kommentti että olen fiksusti kiteyttänut ja ovat samaa mieltä.

Ehkä kyseessä on ikä? Te olette 20-35 vuotiaita lähes kaikki, minä taas jo 40 v täyttänyt jokunen aika sitten. Kirjoitan siis "eri kielellä" kuin te nuoremmat? Ainoastaan, kun vastaan ketjuun,joka ei ole minun aloittamani vaan esitän oman näkemykseni, saan sitten toisenlaista palautetta. No, en yleensä teekään aloituksia tänne, tällä kertaa tein, kun kävin katsomassa että viitsinkö omia vaatepeketteja laittaa tonne otsikkolistaukseen, ja vertasin millaista saman kokoista on myynnissä, tähän törmäsin ja minusta ylihintainen.

Jännä juttu, ettei täällä voi olla eri mieltä aloittajan kanssa, vaan tällanen ihme nokkiminen alkaa heti. Onko teidän vaikea ymmärtää sitä, että ihmisillä on eri mielipiteitä. Huutiksessa on tavaraa laidasta laitaan ja jos ei miellytä, ystävällisesti ohittaa kohteen eikä huuda sitä. Toisen roju on toisen aarre, näin se menee.

Vierailija
8/10 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset ole vastaamassa, Tuurista kiinni millaisia vastauksia tulet saamaan.

Vierailija
9/10 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi kerrottu kaikki pienetkin viat. Läheskään jokaisessa vaatteessa ei ollut huomautettavaa (osaatko sinä muuten edes lukea?) ja tavaraa on varmasti kaikista vioista huolimatta yli 50 euron arvosta. Uskonpa, että sinun myymissäsi vaatteissa on vastaavia ongelmia, et vain suostu niitä huutiksessa kertomaan, joten ostajasi pettyvät. Parempi olla reilusti rehellinen. Lattialuuttuna vaate ei ole kovinkaan tehokas eli et osaa edes siivota?

Mulla on huutiksessa tälläkin hetkellä useampi kohde, jossa myös vaatepaketteja, jokunen yksittäinen vaate myös. Jokaisesta vaatteesta on viat suurennuslasin kanssa syynätty ja jos mitä sanottavaa on, se myös tarkkaan kuvan kera sanottu. Kohteissani on myös aika hyvät huudot tulleet, eli saan niistä sen mitä haluankin ja vähän enemmänkin. Lattialuutuna minulla ON vanha trikoinen t-paita, joka on leikattu kahtia sivusaumoista, hihat pois. Se on osoittautunut todella hyväksi. Käärin sen nivelletyn lastan ympärille ja pyyhin parkettilattian ja tulee puhdasta. Nivellettyä lattialastaa käytetään mm. sairaalassa, lastan ymärille tuleva luutu on froteinen tai vastaava joka ei jätä märkää vanaa, on kevyt vetää ja pyyhkii ja puhdistaa hyvin. Tahrat saa hyvin kun rätin kulmalla kengänkärjellä vähän "hinkkaa". Osaan siivota helvatin hyvin, kun sitä on ammatikseen aikoinaan tehty ja siihen on aikoinaan koulutus hankittu. Olin hyvä, nopea, osaava siistijä, mutta lähdinpä sitten jatkamaan opintojani ja teen toista työtä nyt. että ihan turhaan vittuilet. Onko tämä sinun kohteesi?

Ensin valitat sitä, että joku myy vaatepaketin, jonka vaatteissa vikoja ja sitten mainostat sitä, että itse teet ihan samoin, kauppaat epäkuranttia tavaraa. Et kuitenkaan sitä osta?

Vierailija
10/10 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä minä niin sanon, että möisin viallisia vaatteita huutiksessa?

Tässä nyt joku väittää :" uskonpa että sinun myymissäsi vaatteissa on vastaavia ongelmia, et vain suostu niitä huutiksessa kertomaan, josten ostajasi pettyvät"

Tähän vastaan, että olen kuvannut ja kuvaillut huutokohteena olevat vaatteeni ja JOS niissä jotain sanottavaa on, se on myös sanottu. Olen vaatteeni suurennuslasin kanssa syynännyt.

En sano, että myyn rikkinäistä tai likaista tai tahraista.

Minua ihmetyttää, että MINUT on otettu haukun ja solvauksen kohteeksi, koska olen laittanut tämän linkin ja kritisoinut siinä olevia vaatteita niiden huonosta kunnosta.

Ja sitten täällä arvostellaan, että MINÄ MÖISIN risaa?! Olette te todella kummallisia!

Ei tämä ole minun kohteeni, tuo mistä on linkki! EN myy mitään tuollaista!

Täällä oli vastikään joku Maksimuksen jättipaketti, jossa oli mm. useita tiketin haalareita ja siitä oli linkki, ja väittämä että ovat huonokuntoisia. Täällä vaatepaketti haukuttiin ihan lyttyyn. Ei suinkaan sen ketjun aloittajaa.

Uskonpa, että sinun myymissäsi vaatteissa on vastaavia ongelmia, et vain suostu niitä huutiksessa kertomaan, joten ostajasi pettyvät.

Parempi olla reilusti rehellinen. Lattialuuttuna vaate ei ole kovinkaan tehokas eli et osaa edes siivota?

Mulla on huutiksessa tälläkin hetkellä useampi kohde, jossa myös vaatepaketteja, jokunen yksittäinen vaate myös. Jokaisesta vaatteesta on viat suurennuslasin kanssa syynätty ja jos mitä sanottavaa on, se myös tarkkaan kuvan kera sanottu. Kohteissani on myös aika hyvät huudot tulleet, eli saan niistä sen mitä haluankin ja vähän enemmänkin. Lattialuutuna minulla ON vanha trikoinen t-paita, joka on leikattu kahtia sivusaumoista, hihat pois. Se on osoittautunut todella hyväksi. Käärin sen nivelletyn lastan ympärille ja pyyhin parkettilattian ja tulee puhdasta. Nivellettyä lattialastaa käytetään mm. sairaalassa, lastan ymärille tuleva luutu on froteinen tai vastaava joka ei jätä märkää vanaa, on kevyt vetää ja pyyhkii ja puhdistaa hyvin. Tahrat saa hyvin kun rätin kulmalla kengänkärjellä vähän "hinkkaa". Osaan siivota helvatin hyvin, kun sitä on ammatikseen aikoinaan tehty ja siihen on aikoinaan koulutus hankittu. Olin hyvä, nopea, osaava siistijä, mutta lähdinpä sitten jatkamaan opintojani ja teen toista työtä nyt. että ihan turhaan vittuilet. Onko tämä sinun kohteesi?

Ensin valitat sitä, että joku myy vaatepaketin, jonka vaatteissa vikoja ja sitten mainostat sitä, että itse teet ihan samoin, kauppaat epäkuranttia tavaraa. Et kuitenkaan sitä osta?