Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*****KESÄKUUN KERTTUJEN KESKIVIIKKO*****

02.11.2005 |

ALOITELLAAS PINOA TÄLLE PÄIVÄLLE :)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jo vitsiä heittäny että oon ihan pihalla siellä neuvollassa: meen nimittäin heti yövuorosta herättyäni sinne :) mutta jotain täytyy yrittää kyselläkin ja muistaa että mitä siellä täti sanoo!!

Mutta taas menoksi!

Vierailija
22/27 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa hypätä taas mukaan! =) Olen ollut jonkin aikaa, tai oikeastaan aika pitkäänkin pois Vauva-lehden palstalta, mutta nyt voisin taas pinoutua.

Kuulun siis tänne kesämasuihin, la olisi 17.6. Perheeseen kuuluu minun lisäkseni mies sekä poika 08/04. Esikon kuumeilu- ja odotusaikana surffasin täällä ahkerasti ja nyt olen pitänyt taukoa.

TÄmän odotuksen alku on mennyt ihan ok, ei pahempaa pahoinvointia, mutta pientä etovaa oloa koko ajan. Aluksi aika oireetontakin menoa, mikä pisti jopa huolestuttamaan. Keväällä minulle tuli yksi km :( , minkä takia olen tässä raskaudessa ollut tavallista huolestuneempi. Mutta päivä kerralllaan. Toivotaan parasta!

Että heips vaan kaikille! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin että täällä oli pari muutakin Kymenlaaksolaista.. Hei vaan! =)

Vierailija
24/27 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin laittaa halukkaille " käsityö" ihmisille kuvaa s-postilla ja vaikka ihan tarkempia mittoja noista kappaleista :)

uskon että tulee aikas paljon halvemmax tehä noi ite jos vaan löytyy tarvittavat välineet ja taito :)

mutta nyt tämä äitee häippäsee kattomaan csi:tä

huomiseen!

krisse ja tytöt -02 ja -04 +masu rv?

Vierailija
25/27 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei jee, kymenlaaksosta ollaan kans ja meillä näyttää la osuvan perättäisille päiville! Näinköhän ollaan kesäkuussa samaa aikaa KOKSissa?? Mistä päin? Kuusankoski on mun kotipaikkakunta

Vierailija
26/27 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

ja kiva kun tänne pinoutuu uusia kesämasuja =)

Täälä yks kesämasu jolla laskurin mukaan LA 18.6 ja menossa viikot 7+5

Ekaa odotellaan ja tosiaan.. oireet on niin vähäisiä että äidillekin sanoin että onkohan tuolla ketään.. tuskastuttaa kun neuvolaan on vielä pari vikkoa melkeen.. enkä viitsi mennä alkuraskauden ultraan yksityiselle..

Loppujen lopuksi tässä vaiheessa odottelen mielenkiinnolla että onko sielä joku, ja toivon tietty että kaikki ookoo. Mutta kait tää tunnetilojen vaihtelu kuuluu asiaan. Ihan laidasta laitaan menee.

Niin ja oireista.. nyt illalla on huono olo (ei kuitenkaan okseta) ja tissit on arat .. koko päivän meni aika buenosti mitänyt väsytti niin että taisin torkahtaa istualleen.. Oma äiti lohdutti kyllä että hällä kanssa suht vähän oireita raskauksista josko mulla sitten sama juttu..

Nyt on pakko pistää pää tyynyyn, jatketaan huomenna taas.. Mukavaa keskiviikkoa ken vielä tän lukee..

-Kesä06 rv 7+5-

Vierailija
27/27 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Miitsu-:

Hei jee, kymenlaaksosta ollaan kans ja meillä näyttää la osuvan perättäisille päiville! Näinköhän ollaan kesäkuussa samaa aikaa KOKSissa?? Mistä päin? Kuusankoski on mun kotipaikkakunta

Sitä itekin tässä mietin että näinköhän ollan samoihin aikoihin pusaamassa :D Naapuripaikkakunnalla asustetaan, Kouvolassa siis.