Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

roikun suhteessa

Vierailija
29.07.2011 |

jossa mies alkoholiongelmainen, renttu, lapsellinen, valehtelee, mutta hauska ja sydämellinen toisaalta... koko suhde on ollut vuoden on/off paskaa, ukko häipyy kavereiden kanssa juomareissuille, palaa takas, riidellään, sovitaan, lupaillaan ja koko ajan samaa. ja jostain syystä annan tämän tapahtua. erottiin kunnolla jo kerran, mutta yhteisen lapsen synnyttyä ns. palattiin yhteen ja sama jatkuu. olen itsekin jo ihan sekasin tässä, hormonit sekottaa vielä lisää. yritän aina ajatella että nyt ero on lopullinen, keskityn vauvaan enkä satuta itseäni enää tässä suhteessa... asun omista sukulaisistani ja ystävistäni kaukana ja miehellä ei ole muuta sukua kuin äitinsä, jolla ei kaikki muumit laaksossa, alkoholisti ja vakavia mielenterveysongelmia... miten helvetissä minä irtaannun ja pääsen jaloilleni tässä. kommentoikaa kiitos...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtaannut sinä päivänä, kun tosissasi saat tarpeeksesi. Ennen se ei onnistu. Niin kauan kuin mies on myös hurmaava, sinä menet siihen halpaan, kerta toisensa jälkeen. Jos olisikin pelkkää paskaa niin sellaisesta pyrkisi luonnostaan nopeasti eroon.

Ihan kokemuksesta puhun.

Vierailija
2/2 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon että se jättäis minut jo. onko tämä aikuisten ihmisten hommaa oikeesti... haluaisin tietenkin että oltaisiin oikeasti perhe, mutta tarkottaako se sitä että mun pitää hyväksyä miehen menot. se on jatkuvasti muualla, on kaverit, bisnekset, harrastukset ja mää vaan oon sitte kotona ja kiitollinen ees niistä muutamasta tunnista mitä se meille viikolla suo.

oletko sä irtaantunu vai vieläkö oot koukussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla