Voisitteko te mummokurppanat mennä
muualle muistelemaan lapsuuttanne? Eikös sitä varten olis joku oma palsta jossain.
Kommentit (22)
Mene sää jonnekkin muualle kasvamaan, jollet meidän seurassa viihdy.
kauniisti enkä ota mitään ruiskeita enkä imuja vaikka kuinka muuttuisi kurpaksi.
Pissismammat muuttuvatkin ruiskeineen ja imuineen ihan Hannele Laurin näköiseksi, kun kuvitelevat olevansa ikuisia teinejä.
ja nyt on neljä lasta, joista nuorin on 4 kk ja vanhin kymmenen. Lapsenlapsia ei ole eikä muutenkaan mikään ikäloppu olo, vaikka olen syntynyt vuonna 1973. Kamalaa.
ikää 47v. Tällä palstalla vuosia, viitisentoista enemmän tai vähemmän säännöllisesti.
Ja muistelen lapsuuttani ihan missä haluan. EI ole kenenkään pakko lukea, jos ei kiinnosta. Ei muakaan välttämättä kiinnosta lukea 90-luvun lapsuudesta...
Viisi lapsenlasta ja oma kuopus nelivuotias. Enkä uhastakaan lähde tältä palstalta ja muistelen niiiiin paljon kuin minua huvittaa. Ja ikää on 49v. Niih.
kun pissisäidit leikki vielä poneillaan.
Anteeksi kamalasti, en tiennytkään.
n 45v
t. joka aloitti barbiketjussa D muistelun
mun ylpeys oli vain vihreä "sherlock" viitta ja bootsit sekä 30-luvun mekko, hattuineen ja kenkineen
Repikää pissaliisat siitä! Sitä paitsi mä mikään mummo oo, kokelastyttäreni ei aio lisääntyä maanpuolustusaikanaan.
"Muodikkaasti pukeutuu/ soittaa, laulaa/ kukas muu/ Daisyy..."
Mee kotiis kasvamaan vielä jokuseks vuodeks ja unohda rajoittunut elämänkatsomuksesi. Palaa palstalle sitten, kun suvaitset muitakin kuin omaan napaasi liittyviä juttuja ;)
Antaa kaikkien kukkien kukkia...
mummot tarvii paljon unta. Hyvää yötä sielukkaat sisaret!
Älkää viitiskö häiritä aikuisten juttuja
en minä ole pissis vaikka ikää onkin 23v.
Enkä pidä ketään kurppanamummona. Älkää yleistäkö :)
Ikää 41, kaikki lapset alle 12 v., tuskin san vielä lapsenlapsia.
Minullakin oli Daisy.
oon JO 37.v. ja MUMMI...IIIIIIIIIIIIk.....vähänks on sika hianoo :))))
ainiin ja nuorin lapseni on JO 2 vuotta
Ja avomieheni on 28.v. Vähänks mulla on kurppa olo.. no onneks ei oo
että me kaikki vanhetaan, ja kaikista nuoristakin tulee muutamassa vuodessa kurppanoita.
Oikein nautin siitä kun tiedän, että se on ainakin yksi tosiasia mikä pätee tässä elämässä.
Lapset ovat vasta alakouluikäisiä. Eikä mulla ollut Barbia lapsena.