Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitiysvaatteet, isot koot

Vierailija
29.07.2011 |

Tätä on varmasti käsitelty ennenkin ja sori jos ärsyttää hoikkia...

Näitä on vaan niin vaikea löytää! Netissä oli muutamat oikeasti plus-koon äitiysfarkut niin niistä saisi maksaa lähes 100 euroa.

Käytettynäkään ei meinaa löytyä tarpeeksi isoja (koko 48-50/xxl, xxxl); haluaisiko joku myydä mulle tuon kokoisia mammavaatteita jos on itse onnistunut hankkimaan ja ei enää tarvitse. Olisi ihanaa :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös myin ja heti menivät kaupaksi. Totta on, mitä kirjoitit, että vaikeaa on löytää ja jos löytää, niin hinta on kamala..

Ihan vinkkinä sullekin.. oikeesti en tarvinnut noita mammafarkkuja ollenkaan vaan ostin Kappahlista sieltä XLNT-osastolta niitä mustia trikoohousuja (onkohan vielä), koon-pari isompia kuin normaalisti ja ihan hyvin palvelivat loppuun saakka. Mulla on aika kapea vyötärö normaalisti ahteriin verrattuna, joten vyötärön väljän täytti vauvamaha.

Vierailija
2/4 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä, valitettavasti mulla ei ole noin onnellinen tilanne vyötärön suhteen vaan mahaa on muutenkin :( Yläosissa koon pitää olla 52-54, äsken ajattelin lähinnä housuja. Tarvitsisin myös juhlamekon häihin.

Jos jollain oikeasti olisi näitä vaatteita saa tarjota sähköpostiin: paksumamma@wippies.fi

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä XL-koko vastasi suurinpiirtein xxl/xxxl-kokoa.

Mutta anyways, sieltä löytyi isoja kokoja, farkut mm. maksoi n.20€ postikuluineen.

Vierailija
4/4 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on Generous-mallisto, kokoja reilusti yli 50. Ostin samassa tilanteessa itselleni 50-54 kokoisia housuja, paitoja ja mekkoja, hyvin toimivat masutuubin kanssa housutkin. Käypäs katsomassa! Edullisia ja kestävät hyvin pesua ja käyttöä. Kunpa olisin itse tajunnut jo edellisessä raskaudessa marssia suoraan sinne, minäkin jahtailin netistä isojen tyttöjen mammavaatteita ja tiukassa oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä