Pokkarit ja järkkärit asiaa
Elikkäs uusi kamera olisi hankinnassa (:
Edellinen kamera mulla oli Canon PowerShot A630, olen ollut TODELLA TODELLA tyytyväinen kuvien laatuun ja muuhunkin kamerassa. Se on toiminnassa vieläkin, mutta haluaisin paremman zoomin ja kuvien ottamis nopeuden. Nyt varsinkin tämä vanha kamera on alkanut iän myötä vähän kauemmin aina mietiskelemään ennen kuin nappaa kuvan, siinä ehtii metsäjänikset ja supikoirat aina juosta pois!
Olen miettinyt Canon PowerShot SX30 IS kameraa. Siinä kiinnostaa ns. järkkärimäisyys, 35x zoomi sekä laaja lisämateriaali. Hinta sille olisi 370 euroa. Onko kellään kokemuksia kyseisestä kamerasta? Onko hyvä zoomi, tarkat kuvat tai onko tarpeeksi nopea kuvan otto? Ja jos on kokemuksia molemmista kameroista, mielellään vertailuja (;
Toinen vaihtoehto on Canon EOS 1100D + EF-S 18-55 IS järjestelmäkamera, jonka hinta suhde on aivan eri luokkaa päälle 800 euroa. Onko kellään kokemuksia siitä? Onko helppo oppia toiminnot, hyvä kuvanlaatu, zoomi ja nopeus?
Kuulisin mielummin kommentteja niiltä joilla on aitoja kokemuksia näistä kameroista (: ! En viitsisi rahoja haaskata, kyseessä on aika isot summat.
Tottakai voitte suositella toisiakin kameroita! Olen ollut tyytyväinen Canoniin, joten mielummin pysyn siinä merkissä kuitenkin :)
Ystävällisiä vastauksia odotellen!
Mä avasin uteliaana ketjun kun luulin, että tässä oli joku ihme yhteys taskukirjojen (pokkarit) ja järjestysmiesten välillä!
Sori, ap, en voi auttaa.
Näin se kieli muuttuu .... Millä nimillä nykyään kutsutaan taskukirjoja ja järjestysmiehiä (joka ei ole sama kuin teollisuusvartija, eli stevari)?