Eräs nainen laihduttaa, mutta väärin.
Eli hän liikkuu tosi paljon, käy lenkillä, harrastaa nyrkkeilyä, käy salilla jne eli kuluttaa kaloreit hurjan määrän. Mutta sitten syö kuin hevonen. Pistää poskeen miehen annoksen makaronilaatikkoa esim. Ei tarjua kuinka paljon noita kaloreita tulee ruoasta. Ja sitten itkee kuinka pitäisi syödä vain yksi tomaatii päivässä, muuten ei laihdu...eli ei näe sitä omaa syömismäärää.
Kommentit (4)
Mä oon 160cm ja painan 54kg, kropassa vähän rasvaa. Mä harrastan kans nyrkkeilyä, sekä thai-boxingia, käyn punttaamassa ja joogailen siinä ohessa. Erillistä liikuntaa viikolle kertyy n.10h, eli mä joudun syömään 3 lämmintä ateriaa päivässä, aamupalan, iltapalan ja pari pikku välipalaa.
Syön pääasiassa proteiini, rasva, kasvis painotteista ruokaa, SÄÄNNÖLLISESTI, muuten ei pysy hoikkana ja lihakset raavat ravintoa voidakseen hyvin.
jätin aamulla ja töissä syömätä tai join töissä vain kaakaon. Kotona sitten jotain epäterveellistä. ;-D
Jos nainen laihtuu niin hyvä, ihan sama millä keinoilla!
Ja jos taas ei, niin tuskin sinun siitä tarvitsee stressiä ottaa ja tilittää nettipalstoilla. Eiköhän hän itsekin sen jossain vaiheessa huomaa, vai mitä luulet?
minäkin liikun paljon, mutta harrastan sitä liikuntaa muutenkin kuin laihduttaakseni. Jos haluaa kehittyä niin pitääkin syödä. Toki pitää vähän katsoa mitä syö, mutta perusruoassa ei mielestäni ole mitään pahaa.
Eli een ymmärrä miksi nimenomaan liikkumisen vedit täähän, olisit vain sanonut että syö enemmän kuin kuluttaa. Vai oletko kateellinen energiastaan liikkua?