**LOKALAHJAT ja TIISTAI 2.11.2005**
Kommentit (29)
ja heipat isomasuille!!
pakko oli tulla taas kurkkimaan kuulumisia ja heti silmään osui sinilainen ja vallu!!! ;) olisin niin toivonut jo vauva-uutisia..
(mutta ehkä kuitenkin itse olette vielä enemmän odottavalla kannalla!)
nyt laitan niiiiiiiiiiiiiiiiiin tehokkaita suppareita että pääsette asialle.
ja tsemppiä rutosti kun se aika koittaa!!!!kaikille tasapuolisesti.
-nasuli *hengessä mukana*ja kirppu 2vkoa 4pvää
Taas vain pikainen ilmoitus, että kohta sitä lähdetään. :o)
Supistukset alko tihentyä ja todenteolla SATTUA tossa iltapäivän mittaan.Limatulppaa on työntäny siitä lähtien kun aloin siitä riemuita. Olo mainio supistusten välillä, mutta supistuksen aikaan tekis mieli kiroilla ja iskeä jotain lättyyn.. ;)
Äiti tulee kohta tytön hakemaan, ennen aamua pitäs saada synnytettyä, että pääsee mies tytön hakemaan kun mummon pitää aamulla mennä töihin.
Pitäkää peukkuja, etten vahingossakaan tule enää kokonaisena takaisin!!
Tsemppiä teillekin!!!!!!!!!!! :)
Kati ja veikka, eroamassa toisistaan?
Ja Katille onnea matkaan! Ihan hengessä täällä ponnistelen matkassa, kun ei ite kerta pääse tositoimiin.
Soittelin tuossa äsken Oys:iin, kun oli tullut proteiineja pissaan ja ollut päänsärkyä nyt pari päivää. Mulla on normaalisti ihan negalla ne protskut, mutta neuvolan täti sanoi, että se " hieman" eli seuraava " askelkin" on ihan normaalia raskaanaoleville. Mutta jos menee sen yli niin pitää soittaa hälle päivällä tai Oys:iin illalla. Soitin ihan huvikseen vaikka tiesin jo mitä ne sanoo. Eli koita nukkua ja ottaa Panadolia (kato kun en hoksannutkaan!.. ;)) ja soita sit aamulla neuvolaan jos siltä tuntuu tai yöllä taas Oys:iin jos olo huononee. Ok! Taidan sitten yöllä jossain välissä vessareissulla mitata uudelleen miltä näyttää ja jos on vielä enemmän niin en kyllä edes soita vaan meen vaan suoraan. Ihan turvoksissa jalat ja kädetkin, mutta ne nyt on olleet jo monta viikkoa.
Kielo, edelleen 40+3
moikka vaan,ajattelin kirjoitella vielä vaikka tuo hennajo jo ilmoitteli meidän perheen kasvusta.eli siis 26.10 syntyi pieni mies,kättärillä oltiin ysin aikoihin illalla ja vauva syntyi 23.58 eli hoppu oli toisella tulla pois.hän joutui kuitenkin vuorokaudeksi saamaan lisähappea kun oli hieman vetänyt lapsivettä keuhkoihin,mutta ei se ollut onneksi sitten pahempi juttu,onni oli matkassa..kotiin tulimme sunnuntaina ja on hieman jo päästy jonkinlaiseen rytmiin kiinni,lukuunottamatta isoveljen mustista.on tämä oikeasti odottamisen arvoista,elikkä jaksamista viime päiviin teille jokaiselle.
tyttilii ja pojat 7vrk ja 4v
Eli minäkin täällä taas :/ Eihän tässä kai sen kummempa elämää olekaan. Pakko oli tulla toivottamaan K@TILLE hyvää matkaa synärille. Eletään täällä hengessä mukana ja odotellaan ihania uutisia :)
GITY ja TYTTILII teillekin oikein paljon onnea omista rakkaista nyyteistä :)
ZUZANNA eipä tullu shoppailusta sen kummemmin suppareita, ikävä kyllä :( Mutta eipä se nyt niin tehokasta olekaan. Mies ehdotti tänään että jos seksin sijaan sormileikkejä ;) Jos ne vaikka kohdunsuuta ärsyttäisivät...hih. No olen leikissä mukana :P
VALLU hei... kiitti vaan kauheesti tuosta painonnousukommentista ;) Se EI OLE kivaa kun paino nousee kun viime käynneillä on vaan tippunut. Ja turvotustahan se vaan *viheltelee*
NASULILLE kiitti vaan tsempityksestä. Mä olen ainakin käynyt salaa jo urkkimassa teitä vauva puolella ja odotan NIIIIIIN paljon että pääsee sinne mukaan kirkailemaan.
Okei ya-kontrollin sain maanantaiksi. Mikä pettymys kun neuvolatäti sanoi niiden ottavan mut varmasti jo perjantaina :( Mä ajattelin huomenna soittaa sinne ja itkua tuhertaa jos ottaisivat jo perjantaina. Alkaa nimittäin huolettaa kasvaako vauva liian isoksi, kun mulla se 3,6kiloinen jumitti ekassa synnytyksessä hartioista. Ja tää beibi oli 2vkoa sitten sen 3,6kg. Pitäkää peukkuja että ottavat jo ylihuomenna.
Nyt tyttöä jumpasta hakemaan.
Sinilainen taas...
Ei mitään uutta, yllätys!
Saas katsoa minkä ajan saan Kättäriltä siihen ya-kontrolliin, ajattelin yrittää tiistaita, mut jos ne kerran oli sinilaisellekin noin tiukkia niin tuskinpa saan minäkään tuota aikaa ku vasta torstaille. Näillä näkymin kun en silloin keskiviikkona pääsekään, kun miehellä olis töissä jotain palavereja. No ehkä mä säälistä saankin sen tiistain ajan kun on kuitenki toi veritulppa riski ja täytynee vähän muutenkin liioitella vaivoja:)
Viesti tuli pampersilta ja aiheena oli vastasyntynyt lapsesi. Juupa juu, kun oliski sellainen:)
DoDii, nyt on sitten huomiset siivoukset alotettu ja lenkillä + saunassa käyty. Ja mitään uutta [u]ei vieläkään[/u] tuolla navan seutuvilla. Noita " puukon iskuja" kyllä riittää, mutta niitähän ei lasketa kun ei niistä mitään hyötyä ole eikä ole ollut. Joten jatketaanpa vielä matkaa, saanpahan ainakin tarpeekseni raskaudesta eikä tarvii enää haalia itseäni tähän tilaan ;-)...
[b]GITY[/b]:
**Onnittelut pikku-neidistä :)!
[b]NASULI[/b]:
**Kiva, kun jaksat muistaa meitäkin *halaa ja ottaa supparit i.n.n.o.l.l.a vastaan*. Lupaan tulla heti ens viikon jälkeen vauvalle oma nyytti sylissä moikkailemaan teitä jo jakautuneita ja kertomaan, miltä meidän ' paavo' näyttää. Tosin, enhän tiedä, vaikka paavo olisikin päivi ;-D.
[b]KATI[/b]:
**VOIMIA!!!! JA TSEMPPIÄ!!! Toivottavasti tulevat just oikeeseen hetkeen sinne synnytyspöydälle ;-).
[b]TYTTILII[/b]:
**Onnittelut poikalapsen syntymän johdosta! :)
Mutta tässäpä (kai, muistaakseni) tärkeimmät. Nähdäänpä sitten aamulla. Mulla onkin taas se neuvolassa käynti huomenna niiden vauvan liikeiden seurannan vuoksi ja sitten tehdään se sisätutkimus - toivottavasti siitä ois apua *bd bd*.
Mutta nukkukaapa hyvin, sikäli mikäli ykskään näistä mun suppareista ei teitä tavoita ;):
[b]~~~ TSUP ~~~ TSUP ~~~ TSUP ~~~ TSUP ~~~ TSUP ~~~[/b]
*Vallu kera sitkeän sissin*
elikkäs meille syntyi tyttö 22.10 klo 4.45.painoa hänellä oli 3310g ja 52,5cm pituutta,pipo 35cm.pääsimme kotiin vasta 29.10 lauantaina joten nyt vasta pääsen kirjoittelemaan kun pystyy istumaan kunnolla.neiti syntyi vasta 42+3rv hänellä oli napanuora 2kertaa kaulan ympäri ja oli loppu vaiheessa kakannut veteen ja hörpännyt likaista vettä.vauva oli syntymä hetkellä eloton joten en kauaa saanut neitiä ihastella kun veivät jo kovaa kyytiä keskolaan happikaappiin.joutui antipiootti kuurille ja olemaan keskolassa koko viikon.itse olin osastolla myös sen aikaa että onnistuin imettämään.
nyt kaikki onnellisesti takana ja tyttö on niin kiltti että syö ja nukkuu.
ikionnelliset vanhemmat ja neiti 12pv.