Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KYSYMYS: vilpittömästi kysyn, että miten voin tuntea rauhan Jumalan edessä/kanssa?

Vierailija
29.07.2011 |

Kun ei oikein kohdallani ole vielä onnistunut, mutta kovasti kaipaan tuota rauhaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapahtajaksesi ja elämäsi Herraksi?

Vierailija
2/11 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

agnostikoksi

Vierailija
4/11 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko sinä syntisi anteeksi ja ottaa Jeesuksen

Vapahtajaksesi ja elämäsi Herraksi?

näin tullaan uskoon http://www.uskoontulo.net/uskoontulo.html

...tuntuu että vähintäänkin pääsin eteenpäin :) Ja puolestani saa kyllä rukoilla jos jaksaa tai haluaa, että Jumala koskettaisi, vapauttaisi niin että saisin valuuttua, että hän on todellinen myös minun kohdallani! Kiitos paljon :)

Vierailija
5/11 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuksen sydämeesi pyytämällä syntejäsi anteeksi ja antamalla elämäsi Herralle niin riipu sen jälkeen Raamatun Sanassa. Siellä luvataan, että olet Jumalan lapsi. Lue vain ahkerasti Raamattua ja pyri muuttamaan vanha elämäntyylisi uudeksi, Herra auttaa. Kohta koet rauhaa kun ympärillä soditaan ja tapetaan - Sinulla on Herra kaikkivaltias apuna!

Vierailija
6/11 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi Raamattu on anntteu meille. Valitettavasti pelkkä rukoilu ei auta, koska ketä sinä ruokoilet? Tuntematonta jumalaa?

Jos sinulla on hätä, niin tuskin menet pyytämään apua joltain tuntemattomalta, vaan sellaiselta jonka olet oppinut tuntemaan.

Jos et tunne Raamattua mistä tiedät mikä on Jumalan tahto?

Raamatussa sanotaan että "etsi ensin valtakuntaa, niin kaikki muu lisätään teille".

Vierailija
7/11 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä rauhaa itse voi saavuttaa, omilla teoillaan (kuten esim lukemalla ahkerasti Raamattua, rukoilemalla jne) kuten jossain viestissä neuvottiin.

Vierailija
8/11 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tosiaan olet jo tullut uskoon/ ottanut

Jeesuksen sydämeesi pyytämällä syntejäsi anteeksi ja antamalla elämäsi Herralle niin riipu sen jälkeen Raamatun Sanassa. Siellä luvataan, että olet Jumalan lapsi.

vaikka olisi tietoisesti ns. syntisen rukouksen käynyt läpi ja rukoillut monta kertaa, yksin ja yhdessä? Jos ei vielä ole pystynyt ns. kokosydämisesti antautumaan tai antamaan elämäänsä kaikkineen Jumalan käsiin?

Minulla on inhimilliselläkin tasolla elämässä niin vaikeita ja ratkaisemattomia kysymyksiä, että miten ihmeessä voin kokea rauhaa Jumalan edessä? Hänen edessään oleminen on kuitenkin paikka, jossa ihminen syyllistyy niin helposti...

Vierailija
9/11 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten onkin vapaa tekemään uusia syntejä kun sitä on "niin heikko ja epätydellinen ihminen"...

Vierailija
10/11 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä rauhaa itse voi saavuttaa, omilla teoillaan (kuten esim lukemalla ahkerasti Raamattua, rukoilemalla jne) kuten jossain viestissä neuvottiin.

uskoo? Vai mistä sitä muuten voi asian tietää. Säikähtäisin varmasti, jos Jeesus ilmestyisi ja sanoisi "Synnit on anteeksi annettu".

Vierailija
11/11 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjana Jumalalta. Ainoastaan Kristus voi puhdistaa sinut synnistä ja tehdä sinusta Taivaskelpoisen.

Jos synti painaa omaatuntoasi ja tiedt ettet enää yksin selviä niin voin neuvoa sinua eteenpäin.

En kuitenkaan mielelläni tekisi sitä täällä 'pilkkaajien keskellä' vaan jos voit laittaa sähköposti osoitteen niin kirjoitan sinulle omista kokemuksistani ja uskostani.

'Nyt vapaa olen synnin kuolon alta,

oon puhdas veres Veljen Jeesuksen.

Oon autuas ja saanut Jumalalta,

jo täällä puvun lumivalkoisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan