Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

en olisi halunnut tietää sitä että mammat käyvät kuukupin kanssa uimahallissa

Vierailija
29.07.2011 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä kyllä haluaisi ajatella tamponinkaan kanssa käyviä.

Vierailija
2/13 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkkojen aikaan uimahallissa??? OMG!!! Mä kun luulin et se pissaaminen olis jo tarpeeks kauheeta! Yöks!!! En tiiä pystynkö enään mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan oikeasti mene menkkojen aikaan uimahalliin. Ei taas ajatella muita ollenkaan. Mielestäni eri asia jossain järvessä.

Vierailija
4/13 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä kyllä haluaisi ajatella tamponinkaan kanssa käyviä.

eikö se veri väistämättä imeydy sen tamponin kautta veteen, ainakin vähäisessä määrin. yöks.

ap

Vierailija
5/13 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkkojen aikaan uimahallissa??? OMG!!! Mä kun luulin et se pissaaminen olis jo tarpeeks kauheeta! Yöks!!! En tiiä pystynkö enään mennä.

Vierailija
6/13 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidin joka kuukausi viikon harjoitustauon, etten olisi häirinnyt av-mammoja. Ja arvatkaa kuinkapaljon menkkojen takia jää uimarinaisia olympialaisista ulos, ettei loukattas herkkiä. Urheilija kun ei niin vaan hormoneilla menkkojaan siirtele.

Vierailija
7/13 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan oikeasti mene menkkojen aikaan uimahalliin. Ei taas ajatella muita ollenkaan. Mielestäni eri asia jossain järvessä.

Kuka nyt menis MUUALLE kuin uima-altaaseen menkkojen aikana uimaan? Houkuttelee jotain haita paikalle verivanalla. SEKÖ on muiden ajattelemista, häh?

Vierailija
8/13 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehan se oliskin, jos järvestä löytyis haita, jotka lähtis menkkaveren hajun saattelemana suureen takaa-ajoon.

Vierailija
9/13 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan sen tästäkin avauksesta saimme taas huomata.

Että katteleppa seuraavalla kerralla, näkyykö selkäeviä...

Vierailija
10/13 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl oli kerran kysely et kuinka moni pissaa uimahallissa sinne veteen ja et siis haluu ees aatella et kuinka moni myönsi pissaavansa!!

Vierailija
11/13 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dum dum dum dum.... Pitäiskö meidän viisaiden av-mammojen nyt kertoa jenkkilän sisarille, että ne kamalat jokavuotiset haihyökkäykset johtuu juuri heidän verivanoistaan. Ihme kyllä hai on niin tyhmä eläin (tai jenkki-mamma niin ovela), että saaliiksi jää yleensä joku nuori mies.

Vierailija
12/13 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dum dum dum dum.... Pitäiskö meidän viisaiden av-mammojen nyt kertoa jenkkilän sisarille, että ne kamalat jokavuotiset haihyökkäykset johtuu juuri heidän verivanoistaan. Ihme kyllä hai on niin tyhmä eläin (tai jenkki-mamma niin ovela), että saaliiksi jää yleensä joku nuori mies.

Vierailija
13/13 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaukoauttaa jenkkimammaa. Huomaa, että ei näy tamppooninnarua, joten kyseessä kuukupin käyttäjä.