Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastan äitiyttä ja kaikkea siinä! :)

Vierailija
29.07.2011 |

Olen kuin luotu tähän ja jaksan loputtomiin lapsen kanssa, joka aamu ihan odotan että pienokainne heräisi. Olenpa minä onnekas että sain lapsen!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

=D Vaan on toki ihanaa että koet noin.. Oma lapsi on kyllä parasta mitä voi olla!! Mulla oli eka vuosi sellanen olo et jaksan loputtomiin, sen jälkeen oli haasteellisempaa.

Vierailija
2/8 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 3vuotta. :)

Vaikuttanee että kaikki on kuten pitää, onneksi saimme lapsen juuri tähän aikaan! Olemme niin järkeviä! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 7v ja 6v. Olemme täydellinen perhe juuri näin vaikka emme ole kulkeneet sitä helpointa tietä.

Vierailija
4/8 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan elämääni tällä hetkellä. :)

Vierailija
5/8 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma iki ihana lapsi tulee murrosikään ja rupee yläasteella numerot huonontua, tulee kokeilut mukaan kuvioihin (alkoholi huumeet yms. Siinä teille todellisuutta........

Vierailija
6/8 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä taas en jaksa lapsistani (1 ja 3) iloita. Jotenkin arki tuntuu raskaalta ja suorittamiselta. Liekö syy että harrastuksia riittää lapsenhoidon lisäksi - aina pitää olla jotain muutakin tekemistä. Ehkä tämä piakkoin taas iloksi muuttuu! Ihanat lapset mulla kuitenkin on vaikka äiti ei jaksa aina niistä iloita.

Vierailija
7/8 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä, elämä on tosi ihanaa lasten kanssa, neitonen 3 v ja toinen tammikuussa tulossa :)

Vierailija
8/8 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma iki ihana lapsi tulee murrosikään ja rupee yläasteella numerot huonontua, tulee kokeilut mukaan kuvioihin (alkoholi huumeet yms. Siinä teille todellisuutta........

Kaikkienb todellisuus ei mene noin kurjasti.