Mikä ensivaikutelma kiinteistövälittäjä Kaisasta?
Kommentit (38)
En ole kiinnostunut narsististen ihmisten hommeleista ollenkaan.
Mutta aion kyllä katsoa, koska haluan nähdä ihmisten koteja!
tosissaan olevansa Suomen paras jossakin.
Todellakin alan seuraamaan sarjaa, varmasti hyvää viihdettä raskaan arjen keskellä. Kaisa vaikuttaa menestyneeltä ja itseensä luottavalta uranaiselta, joka huolehtii itsestään ja ulkonäöstään. Ihailtavaa! Suomessa meillä vain on sellainen kulttuuri, että vaikka myisit hiekkaa Saharaan tai ajaisit fillarilla halki Atlantin ja takaisin, niin ollaan vaan sillei "no emmätiiä, sattu tuulee just oikeeseen suuntaan että ei siinä itse tarvinu kamalasti mitään tehdä."
Niin ja pitää myös muistaa, että sarja on puhdasta viihdettä, ja leikkauspöydällä työskentelevät pystyvät hyvin pitkälle sanelemaan, millaisen kuvan he kyseisestä ihmisestä haluavat tv-katsojille antaa. :)
kiinteistövälittäjä-Kaisa!
Aaaargh! niin ärsyttävä.
Joo.. mäki oon pirkko- sairaanhoitaja Pirkko!
yrittää vissiin leikkiä nuorta. Hiustenpidennyksineen, tekoripsineen, rusketuksineen, rakennekynsineen ois sopiva esim bb-taloon. Tyrkky, narsisti, oman edun tavoittelija :) nää tuli ekana mieleen kun näin mainoksen, toivottavasti olen täysin väärässä!
Jya Housing:lla on vähemmän kohteita myytävänä, kuin neiti väittää myyvänsä "miljoona-asuntoina".Heillä on useita välittäjiä, joten kaiken tiedon mukaan hänen pitäisi myydä kaikkien heidänkin asuntonsa plus omansa x 200 pros. Eli huijausta, hyvää pr:rää tosin Jya:lle. Varmasti ratsastavat tällä mahdollisuudella, minkä kerkeävät. Mutta eka kohde mikä pomppasi hausta, oli Joupinmäestä, Espoosta...(slummi).
Tämä ala on kova, ja kaikki keinot sallittuja, vaan ei niin järkeviä. T. Kiinteistömaailman ammattilainen
yrittää vissiin leikkiä nuorta. Hiustenpidennyksineen, tekoripsineen, rusketuksineen, rakennekynsineen ois sopiva esim bb-taloon. Tyrkky, narsisti, oman edun tavoittelija :) nää tuli ekana mieleen kun näin mainoksen, toivottavasti olen täysin väärässä!
mutta eiökhän se siitä kun ohjelma etenee. Mua ei yhtään haittaa se jos se sanoo olevansa Suomen paras kiinteistövälittäjä. Ehkä se on. Sen verran huonoja välittäjiä on mun tielleni osunut, että tosi mielelläni näen millainen on superhyvä. Jos on.
tavoittelevat naiset ovat yliblondattuja ja tukka on pitkä ja huonolaatuinen, tekokyntisiä, tiukkavaatteisia, valkaistuhampaisia, silikonirintaisia, botoxia käyttäneitä ja miksi sitä kuohujuomaa pitää juoda joka paikassa. Eikö nyt mitään oikeasti tyylikästä voitaisi käyttää.
Kaikki on tosiaan samasta muotista.
tavoittelevat naiset ovat yliblondattuja ja tukka on pitkä ja huonolaatuinen, tekokyntisiä, tiukkavaatteisia, valkaistuhampaisia, silikonirintaisia, botoxia käyttäneitä ja miksi sitä kuohujuomaa pitää juoda joka paikassa. Eikö nyt mitään oikeasti tyylikästä voitaisi käyttää.
Kaikki on tosiaan samasta muotista.
että tuo tällinki irtoripsineen vie mun mielestä jotenkin täysin uskottavuuden "raudanlujasta ammattilaisesta."
En todellakaan halua antaa minkäänlaisia diagnooseja, mutta narsistista meininkiä, enkä pidä minäkään sellaisesta. Ihmisen nostaminen jalustalle pinnallisten ja ulkoisten asioiden vuoksi ei ole useinkaan tervettä.
SIIS KÄSITYS TUOSTA KAISASTA ON TOTAALISEN VÄÄRÄ. IHMINEN ON VALITETTAVASTI JAKOMIELINEN. KAIKKI TUONNE TELKKARIIN PÄÄSTETÄÄNKIN.
Todellakin alan seuraamaan sarjaa, varmasti hyvää viihdettä raskaan arjen keskellä. Kaisa vaikuttaa menestyneeltä ja itseensä luottavalta uranaiselta, joka huolehtii itsestään ja ulkonäöstään. Ihailtavaa! Suomessa meillä vain on sellainen kulttuuri, että vaikka myisit hiekkaa Saharaan tai ajaisit fillarilla halki Atlantin ja takaisin, niin ollaan vaan sillei "no emmätiiä, sattu tuulee just oikeeseen suuntaan että ei siinä itse tarvinu kamalasti mitään tehdä."
Oikeassa olet:
tyrkky
pinnallinen
turha