NYT LÄSKIT LAIHDUTTAMAAN.
Kommentit (11)
Nyt naamat pesemään. Nyt lapset nukuttamaan. Nyt helmat heiluttamaan.
Se on ikävää ja epäkohteliasta. Pelkillä isoilla kirjaimilla kirjoitettua tekstiä on myös vaikea lukea.
nyt lapset nukkumaan, nyt lapset syömään, nyt ulos leikkimään, nyt kaikki autoon.....jne.
Tosissaan aina tuntuu tulevan loppuun tuo n kirjain.
kun paino jumittaa laihdutettaessa, eikä putoa dieetistä ja liikunnasta huolimatta? Vielä kovempaa liikuntaa?
kun paino jumittaa laihdutettaessa, eikä putoa dieetistä ja liikunnasta huolimatta? Vielä kovempaa liikuntaa?
Minulla paino pudonnut viiden viikon aikana 6 kiloa.
Minulla paino pudonnut viiden viikon aikana 6 kiloa.
eikä enää tahdo pudota millään. Mitä silloin pitäisi tehdä?
MItäs sitten pitäisi tehdä kun paino jumittaa laihdutettaessa, eikä putoa dieetistä ja liikunnasta huolimatta? Vielä kovempaa liikuntaa?
mulla paino pudonnut toista kymmentä kiloa 6 viikon aikana, lähes ilman liikuntaa.
mulla paino pudonnut toista kymmentä kiloa 6 viikon aikana, lähes ilman liikuntaa.
Lähinnä hedelmiä ja vähän jogurttia.
mulla paino pudonnut toista kymmentä kiloa 6 viikon aikana, lähes ilman liikuntaa.Lähinnä hedelmiä ja vähän jogurttia.
Hyvin vähän
mulla paino pudonnut toista kymmentä kiloa 6 viikon aikana, lähes ilman liikuntaa.Lähinnä hedelmiä ja vähän jogurttia.
mulla hyvä määrä on n. 1000kcal päivässä.
mulla hyvä määrä on n. 1000kcal päivässä.
Turhauttaa niin tää nälän näkeminen, kun tuloksia ei tuu.
Taas tuo hauska lausejärjestys. Nyt nälät syömään pois. Nyt hiet pesemään. Nyt pyykit pesemään.